Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 778
Trenger en speedometerwire (innerkabel) til en gammel Skruzuki. Har de på Ebay, men det tar gjerne litt tid. Kjenner lite til veteranmarkedet her i landet, kanskje smart å forhøre seg om andre (raskere) løsninger? Det ser jo ut som noe man kan lage selv fra metervare med noen enkle verktøy...
Nei, bør nok ha wire laget for rotasjon. Har kontaktet et firma i England som lager custom wire, men om det finnes noen i Norge som gjør slikt går jeg heller dit.
Det er også en mulighet jeg vurderer, bare stikke innom og se om de finner en som matcher. Men det kan fort bli et langtekkelig prosjekt. Den du lenket til er for kort, må ha min 1000mm.
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Nei, bør nok ha wire laget for rotasjon. Har kontaktet et firma i England som lager custom wire, men om det finnes noen i Norge som gjør slikt går jeg heller dit.
Vis hele sitatet...

Var trøtt når jeg leste i går. Trodde ikke det var speedometerwire du skulle ha. Veldig mange sykler har samme innfestning på wire så vist du kan få målt på noen andre sykler så finner du nok noe som passer på lengden
@Dinglevims: hjertelig takk, det var noe slikt jeg var på jakt etter.