Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 661
Jeg har ikke digitalvekt, så jeg lurer på hvor mange fleinsopp som er å anse som mikrodosering? Store sopp tatt i betrakning. Jeg har veldig lyst å teste ut dette med mikrodosering, men når jeg nermere meg 12 stk så begynner det å bli en trip har jeg merka. 5-6 stk stk kanskje da? Setter pris på svar
2-3 om du ikke ønsker å merke noe tegn til rus, som jo er poenget med mikrodosering. Det du vil oppnå er vagt endrede tankemønstre. Uansett er det vanskelig å hevde noe konkret da hver sopp har ulik mengde virkestoff i seg. For min del har jeg fått sansen for 8-15 et sted om jeg ikke ønsker en ordentlig trip men heller en dag med smiling og latter. Gjerne kombinert med cannabis. Mine erfaringer bør dog ikke tas som noe fasit da jeg ofte trenger mer sopp enn felles bekjente for å utløse visuals.
Sist endret av andlov5000; 17. juli 2021 kl. 12:06.
Anonym bruker
"Sprudlende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en microdose er alt fra 0.1-0.5g. skaff deg en vekt det er umulig å vite helt nøyaktig uten. men hvis du har flein så ta 2-3 tørket og se an formen.