Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1228
Er så lei av zalando,junkyard, lokkshop, boozt, weekday, h&m...
Vil ha noe fete oversized hettegensere og t skjorter som ikke bare er merke. Er ikke ute etter trykk med bokstaver, men mer random logoer, rasta farger, street style som ikke det må stå VANS, DiCkIES, CAVAAA....OBEY ikke minst, herregud for et navn forresten.

Hvor handler dere? Noen tips annet enn kjedene nevnt over?
Paisley, rasta farger, syre farger for den del! Psykedelisk stil, bare ikke hippie bukser og sånn.
Er ikke særlig flere norske enn de du har nevnt dessverre. Utenom vanlige kleskjeder da.
Sist endret av Flaffersen; 9. juli 2021 kl. 23:07.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Min erfaring er at det ikke finnes noe slikt i Norge: Utenom en gammel sliten headshop som kanskje har noen klesartikler og så finner man lite.
Større byer i Europa har ofte slike butikker, jeg har bare vært i Amsterdam og London av de store byene her så jeg kommer bare på to i farta, Fullmoon smartshop Amsterdam, de ser ikke ut til å ha noe nettbutikk dessverre, kun en facebook side.
Den andre jeg kommer på er vel mer retta mot rave/cyberpunk stilen, men de hadde mye forskjellig i butikken jeg var innom i Camden: Cyberdog.
The Elder Statesman har masse fett.
https://www.matchesfashion.com/us/me...lder-statesman
Nevermin ikke norsk.
Sist endret av Revbatim; 10. juli 2021 kl. 10:29.
yomomma's Avatar
Trådstarter
Syns Norge ligger bak de fleste land med generelt det meste. Sverige, Kina, Nederland har så mye fett av klær og unike snitt på klærne, virker som vi ligger bak 10 år tilbake, vi får kanskje med oss noen prosenter av det.

Det skal sies at det er vanskelig å bli værende grunder når de fleste går konkurs i Norge. Virker vanskelig økonomisk å bare etablere butikker i landet da det er dyrt å ha lokaler. Er bare så gira på å designe alle klærne selv med snitt, fargevalg og logoer som du bare finner i land nevnt over.
Norge er kjedelige i stilen, er så enkelt og skal for guds skyld ikke skille oss ut!
Freaks i Oslo er derimot en fryd å se på når jeg er på tur der, gøy å se litt farger ^^
Hvis jeg skulle designet selv må jeg jo ha egenkapital på 200 000kr eller mer. Kan alltids starte et sted, men skal jeg tenke stort, må jeg jo ha en målgruppe der markedsføringen er innovativ for mange og ikke bare en gruppe, det er jo ikke lønnsomt.