Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1345
Hei,

I løpet av helgen så skal jeg endelig krysse av det siste jeg har på min rus- bucketlist og kaste meg ut på en kittyflip.

Doseringene separat har jeg noen lunde under kontroll, men jeg tenker på hvordan man skal time dette for å ha en best mulig kveld.

Jeg skal ta dette alene i første omgang, mens dama er tilstedet edru.

For det aller første. Hva kan jeg forvente av denne kombinasjonen. Både hvordan kroppen reagerer og hvordan jeg kommer til å føle meg. Jeg har tatt ketamin en gang ved en tidligere anledning, og det gikk vel for så vidt greit. Jeg tok kanskje i overkant mye for å være første gangen.

Det er uaktuelt å ta ket på MA peak som jeg har lest flere steder på reddit. Å vente til comedownen på MA virker det mest logiske at det blir en god flytende overgang der.

Hvis noen har erfaring med denne kombinasjonen så vil jeg gjerne høre litt hvordan dere timer dette, og gjerne med dosering og hyppighet på ketaminen.
Min favorittkombo numero uno, ingen over, ingen ved siden av!

Jepp, vent til du begynner å lande på MA'en, dette vil du nok kunne føle deg ganske greit fram til selv. Jeg synes det føles som en slags fortsettelse/overtakelse når keten kommer på banen, de to euforiene blander seg sammen og intensiverer hverandre. Du vil dog bli ganske vekk og jeg er dessverre ikke så god på å anslå doser ket for andre men begynn litt forsiktig hvis du er nervøs.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Du vil dog bli ganske vekk og jeg er dessverre ikke så god på å anslå doser ket for andre men begynn litt forsiktig hvis du er nervøs.
Vis hele sitatet...
Jeg er en kar på ca 100 kg, og jeg mener å ha lest at ketamin er litt vektbasert. Jeg tenker å ta ~50mg bumps.

Er det slik at jeg blir sofaliggende ut kvelden så fort ketaminen kicker inn? Er det lettere å bevege seg når man har MA i stacken?

Skal jeg starte forsiktig med ket'n 2-3 timer etter inntak av MA da kanskje?
Sist endret av Superspurv; 9. juli 2021 kl. 19:57.
Pass på å ikke begynne med ketamin for tidlig, av erfaring har MDMA en tendens til å svekke ketamin hvis man tar det for tidlig i turen (og omvendt). Da ender de opp med å jevne hverandre ut og man plutselig blir "edru" og må pøse på med mer ketamin enn nødvendig.

En 50 mg bump tetter neseboret og mye av ketamin ender opp med å bli svelget, noe som er sløsing. Anbefaler 25 mg i hver nesebor hver 10. minutt. Fin og kontrollerbar opptur.

Det å bevege seg på ketamin blir ikke lettere sammen med MDMA. Sist jeg begikk meg ut på en kittyflip ble jeg helt forbaust over hvor intens denne komboen er. Mistet kontakt med virkeligheten flere ganger - kom ut av det første K-hullet, "sprang" på alle fire (trodde jeg var en egyptisk sfinks) til bordet for å ta ett par lisser til - også rett tilbake i K-hullet. Om og om igjen. Helt utrolige visjoner!

Lykke til <3
Takk for svar og tips.
Da venter jeg litt lengre enn hva jeg hadde trodd, og tar mindre linjer, men heller oftere. (:
Ganske syk combo. Etter min mening så burde du ta det når molly effekten begynner å synke. For det første så kjennes det ut som du begynner å rulle igjen når du tar den første lineren med ket og for det andre så blir det mer trippy når man tar det på nedturen. Føler man får mest ut av det på den måten. Ettervært som du tar mer ket så blir ting mer trippy og realiteten går mer og mer i oppløsning. Etter min mening så holder mollyen deg litt oppegående i forhold til om man tar ket alene, på den måten at du kan ta mer ket og fortsatt ha muligheten til å gå rundt osv da du vanligvis ville vært helt stuck til soffaen, men effekten er mye sterkere bortsett fra dette.

Du burde kjøpe deg noen nitrous patroner, det er helt vilt på denne komboen. Forsåvidt så er det ganske sykt digg bare på molly, men når alle tre kombineres så skjer det virkelig saker å ting
Ja, det er bare å la MA'en gjøre sin greie først, jeg brandt meg på det en gang selv, men det er verdt ventinga! Heldige faen forresten, god tur!

Når det kommer til intensitet er det litt opp til doseringa men det vil uansett være sterkere enn normalt. Jeg synes personlig det er digg å være så borte men det er sikkert en smakssak. Jeg beveger meg en god del på den komboen, dvs, enten så sitter jeg spikra til sofaen eller så innser jeg brått at jeg bare har gått rundt og rundt formålsløst i leiligheten min i en halvtime-3 kvarter. Har det fett uansett da, gående eller sittende tilfreds på ræva!
Sist endret av equimanthorn; 9. juli 2021 kl. 20:20.
Sitat av Alge Vis innlegg
Ganske syk combo. Etter min mening så burde du ta det når molly effekten begynner å synke. For det første så kjennes det ut som du begynner å rulle igjen når du tar den første lineren med ket og for det andre så blir det mer trippy når man tar det på nedturen. Føler man får mest ut av det på den måten. Ettervært som du tar mer ket så blir ting mer trippy og realiteten går mer og mer i oppløsning. Etter min mening så holder mollyen deg litt oppegående i forhold til om man tar ket alene, på den måten at du kan ta mer ket og fortsatt ha muligheten til å gå rundt osv da du vanligvis ville vært helt stuck til soffaen, men effekten er mye sterkere bortsett fra dette.

Du burde kjøpe deg noen nitrous patroner, det er helt vilt på denne komboen. Forsåvidt så er det ganske sykt digg bare på molly, men når alle tre kombineres så skjer det virkelig saker å ting
Vis hele sitatet...
Apropos nitro-patroner, jeg har handlet flere tipakninger av disse selv med en bra cracker/opener. Ba i disken på flere Jernia-butikker om gass for å lage krem til kaker eller noe (noen par år siden), og dette hadde de såklart bak disken.

Men det jeg lurer på er: jeg har separat både drukket 10 og 14 øl, røyket bøtte, og tatt makka før jeg har inhalert to ballonger med denne gassen.

Skal N2O rusen vare i maks 20 sekunder? Skjønner det er forskjell på "vanlig" lystgass man får kontinuerlig på sykehus, til tannlegen og slikt, men. Hvis jeg tar to fulle ballonger på rappen, gjerne med weed, alkohol eller noe annet innabords, så varer rusen fra patronene kun omkring 15-20 sekunder. Isåfall jævlig dyr rus.

Hver gang jeg er "fucked up" og inntar noen ballonger med N2O blir det som introen i den legendariske prog-psykedeliske sangen "Maggot Brain" i hodet mitt, haha... Skikkelig delay.

https://www.youtube.com/watch?v=JOKn33-q4Ao
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Apropos nitro-patroner, jeg har handlet flere tipakninger av disse selv med en bra cracker/opener. Ba i disken på flere Jernia-butikker om gass for å lage krem til kaker eller noe (noen par år siden), og dette hadde de såklart bak disken.

Men det jeg lurer på er: jeg har separat både drukket 10 og 14 øl, røyket bøtte, og tatt makka før jeg har inhalert to ballonger med denne gassen.

Skal N2O rusen vare i maks 20 sekunder? Skjønner det er forskjell på "vanlig" lystgass man får kontinuerlig på sykehus, til tannlegen og slikt, men. Hvis jeg tar to fulle ballonger på rappen, gjerne med weed, alkohol eller noe annet innabords, så varer rusen fra patronene kun omkring 15-20 sekunder. Isåfall jævlig dyr rus.

Hver gang jeg er "fucked up" og inntar noen ballonger med N2O blir det som introen i den legendariske prog-psykedeliske sangen "Maggot Brain" i hodet mitt, haha... Skikkelig delay.

https://www.youtube.com/watch?v=JOKn33-q4Ao
Vis hele sitatet...
Ja, det varer ikke så lenge desverre, varer litt lenger på ket tho, men ikke så lenge. Men jeg skjønner det blir en dyr rus om du skal kjøpe alle patronene på jernia lissom. Får dem mye billigere på nett, fortsatt ganske dyr rus, men det er verdt det for min del på en og annen molly kveld. Går lett 100 - 300 patroner pr pers på en sånn kveld, skulle jeg kjøpt så mye på jernia så hadde det kostet meg en formue