Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4670
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som henter medisinen sin fra Nederland? Priser evt informasjon ang hele opplegget?
Er ikke det ganske dyrt egentlig? Flybilletter, hotell og ikke minst dyr grampris. Kanskje bedre å få sånn cannabis olje eller smør på resept?
Jeg får det på resept å henter på apotek ibyn jeg bor i,priser i nederland er ca halve prisen man må betale på norske apotek men me reise opphold så kan det fort bli dyrere,for når du skal hente må du som regel vente i 2dager før du får det utlevert å kvaliteten på bedrocan er dritgo,bedica er midt på treet men god får å sove

Kan ikke skrive priser her kan jeg vell?
Sist endret av Rognkjeksa; 3. juli 2021 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ivrig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 3000 kr per mnd i forbruk, pluss fly tur retur og hotell. Man henter for 3 mnd av gangen så det er ikke billig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ca 3000 kr per mnd i forbruk, pluss fly tur retur og hotell. Man henter for 3 mnd av gangen så det er ikke billig
Vis hele sitatet...
Kan være greit å få med hvor mye man får for 3k.
Anonym bruker
"Ivrig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Kan være greit å få med hvor mye man får for 3k.
Vis hele sitatet...
En måneds medisinsk forbruk. Medisinsk mengde er mye mindre enn rusmengde så et sted mellom 25-40 gram avhengig av hva legen skriver du trenger.
Så en artikkel i dagbladets magasinet for mange år siden. En som hentet pga PTSD, og psykiateren mente han burde ligge på 4-5 gram om dagen. Han betalte ca 8800,- på apoteket der nede for 130 gram.
Jeg henter på apotek i norge koster 4980kr for 30g kan nesten få så mye jeg vill ha men har kun råd t 30i månan,kjøper jeg fra sykehus som har boozt som levrandør bli det 600kr billigere
Sist endret av Rognkjeksa; 3. juli 2021 kl. 23:40.
En kompis får det på resept for noe øyegreier.
Han henter på apotek/sykehus da og ikke Nederland.

Som jeg forsto var ikke smaken noe særlig å skryte av, men funken derimot...
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Kan ikke skrive priser her kan jeg vell?
Vis hele sitatet...
Det er lovlig resept og ikke ulovlig materiale, så det burde være greit tenker jeg.

Det er opp til crew selvfølgelig, kun min tolkning
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det blir litt annerledes ja, regelen er jo mer for at visse folk skal reklamere hva de kan skaffe ulovlige varer for, samt de idiotiske pissekonkurransene som oppstår når folk sammenligner prisene sine.
Så i det her tilfelle går det greit.
Sist endret av Dodecha; 4. juli 2021 kl. 12:36.
Litt over 6 euro grammet koster Bedrocan
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går man frem for å få cannabis på apotek i norge? Trodde ikke det var mulig, før måtte jo de som trengte cannabis medisinsk reise utenlands å hente og det ble jo dyrt. Er det bare cannabisolje helt strippet for thc apotekene har? Hvilke sykdommer/lidelser er cannabis akseptert for? Hva skjer evt. med førerkort? Vil feks 12 timer venting før bilkjøring etter inntak være nok til å ikke miste lappen om cannabisen nesten er renset helt fri for thc? Eller vil legen ta lappen straks cannabisresept skrives ut selv om pasient aldri ville kjørt ruset?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjenner også en som henter det på Ullevål Sykehus hver måned. Han deler det åpenbart ikke med noen da det er strengt ulovlig, med det luktet helt sykt bra!
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns det funker sykt bra også,bedica mot smerter og bedrocan for økt energi nivå
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde jo vært meget fint å. Slippe å reise til Nederland for og hente, men man må vell ha resept fra Nederland før man kan hente på apotek?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger kun resept fra nederland vess du ska dit p hente,men du slipper jo det
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jævlig stress å hente i Nederland for må ha så mye papir fra legene å trur ikke du får ha med meir enn 1måndes forbruk så må reise dit 1gong i månden
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får man resept i Norge i lik linje som i Nederland om man skal hente ut i Norge?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen mon sendt det på mail til apoteket så bestiller de det for deg,det er null stress når du har fått tillatelse,men legen må søke til legemiddelverket,men alle 3spesialister keg har møtt har fiksa det rimelig fort,men du får det ikke dør du har prøvd all typer medesin,de gir deg sativex først men det e useless,hjalp nada mot mine problemer isåfall
Så at alle som hadde søkt mellom fastlege hadde fått avslag, med begrunnelse at de har søkt mellom fastlege. Det må være en spesialist på sykehuset som foreskriver det. Da kan man kjøpe bedrocan produkter på 4 norske apotekkjeder. En del prisforskjell, en 400 gram pose fra Bedrocan koster ca 40 000,- på boots apotek (de har sagt de skal ligge på 100,- pr gram, uansett mengde) og dyreste apoteket koster samme ca 75 000,-. Vil tro de aller fleste ikke har råd, om man ikke får refusjon.
Mvh
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun 1 i Norge som får det dekt,han har klase hodepine,nest dyreste apotek selger det til 166kr per gram rimelig dyrt men den medesinske effekten å den deilige cleane highen det gir e værd det for mine muskelplager 4980kr for 30g svindyrt men eneste mulighet t å bli friskere må man betale i landet her,vorri lovlig for medesinsk bruk meng men ingen leger har peiling
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
apotekweeden er den distinkt?
går liksom ikke an å kjøpe 30g en gang også bare bytte ut med gate weed etterhvert?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skulle ikke det gå?Den skiller seg ut,ikke hybrid som det messt på gata er,om du bytter der til gata weed er no opp til deg eller dealer så lenge du ikke sier til lege eller apotek
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om det er noen som har prøvd å søke om å dyrke selv etter å ha fått resept? Skal til legen og se om jeg kan ordne meg resept neste uke selv, og tenker det hadde vært interessant å se om man også kunne fått dyrka.