Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 6542
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, det meste av alprazolam altså "xanax" som flyter inn i Norge er jo typen Ksalol, typen små blå 1mg tabs. Kommer ofte i blister men har også fått de i løs vekt å ikke følt noen dårligere effekt.

Er dette laget av en organisert gruppe(serbisk produsent?) eller er det bare easy as fuck å skaffe ekte vare fra evt. produsent eller at politisk er det bare lett og få det til?

Men når jeg har fått 2mg xanax bars på glass(usikker på landet men mulig Finnland) Er de absolutt beste jeg har vært borti.

Galilenka er noe jeg har fått også. Mange år siden så husker ikke effekten. valium/xans

Men er det mye selvpresset eller er det mest ekte som er ute og går i Norge? Jeg er veldig fan av xans og valium, men valium dukker sjeldent opp her. Må såfall skaffes via nett.

Det som er mest av etter min mening er ksalol blå 1mg

Vil gjerne høre deres meninger rundt dette.
Vil tro det meste er fake mtp hvor mye som faktisk er på svartemarkedet. Men så er de såppas flinke nå til dags at vekt innhold utseende er identisk som de ekte. Pakker og blistere også. Umulig å se forskjell.
Når det kommer til piller er jeg ekstremt forsiktig, var borte i falske xanax 2MG selv. Så ut som Balkan eller den delen av verden. Men jeg overlevde jeg, uten at psyken fikk seg et støkk også.

Men hvis det skulle være fentanyl i disse, kan man fra samme glasset (satt litt på spissen) spise 4 hele uten problemer, men spise en kvart fra en annen pille å stryke med
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det du spør etter er jo informasjon om hvordan, noe jeg må anta, er en eller mest sannsynlig flere kriminelle nettverk.
Det vi vet er at diverse øst-europeiske land er ganske korrupte, og slike medikamenter vil alltid være en god inntektskilde for etterspørselen vil alltid være der.

Akkurat hvordan det gjøres er ikke lett å resonere seg frem til men enten har de tilgang på distribusjonssentrene, eller direkte tilgang til fabrikken. Personlig ser jeg det som mindre sannsynlig at de skaffer råvarer etc og presser piller selv, når man kan gå rett til kilden.

Noe klart svar vil du ikke få, i og med at dette er kriminelle nettverk, og østeuropeiske kriminelle nettverk er langt i fra folk du vil ha noe å gjøre med.
Ingen grunn til å betvile Ksalol. Galenkia er en seriøs produsent og selv etter mange spekulasjoner har jeg ennå tilgode å se bevis/bekreftelser på at galenkia Ksalol er humbug. Disse ksalolene er så billig å kjøpe fra produsent at jeg ser ingen vits å fake disse
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendte faktisk en mail til Galenika for en stund tilbake og spurte om ksalolene som sirkulerte rundt på gata var ekte eller pressies. Fikk selvsagt ikke svar, haha. Tolk det slik du vil. Men det Dodecha påpeker virker ikke urimelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ksalol blistrene er ekte. Nærkiser har en tendens til å spre rykter og nærkis nr 2 sprer det med glede til nærkis nr 3. Så og si alt som kommer i blister her i norge er ekte.
Har sikkert spist noen tusen av disse pillene og aldri fått noen uten funk og bitter alprazolam smak.

Tror nok også det er mye rykter, men man vet aldri. Greit å være litt forsiktig hvis man er bekymra for liv og helse.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ThePLUH! Vis innlegg
Ksalol blistrene er ekte. Nærkiser har en tendens til å spre rykter og nærkis nr 2 sprer det med glede til nærkis nr 3. Så og si alt som kommer i blister her i norge er ekte.
Vis hele sitatet...
Alt kan fakes, også pillebrett.
Så ikke ta det helt for god fisk at det er ekte bare fordi det ser sånn ut.

Det aller meste av xanax Bars som har sirkulert her i landet har inneholdt etizolam, men folk tror de er ekte pga glassene de kommer i og merker det først når pilla smaker papp.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Vist man har spørsmål om piller ikke spør på Freak, her er allerede alle Piller og dop falske før noen rekker og engang sende bilde av pillene elr dopet.

Begynner og bli litt lei av og se at alle skriver at de er falske uten og engang vite noe?. Mange sier de ikke har fått funk da har du desverre blitt lurt men det betyr ikke at alle andre blir det også?.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Vist man har spørsmål om piller ikke spør på Freak, her er allerede alle Piller og dop falske før noen rekker og engang sende bilde av pillene elr dopet.

Begynner og bli litt lei av og se at alle skriver at de er falske uten og engang vite noe?. Mange sier de ikke har fått funk da har du desverre blitt lurt men det betyr ikke at alle andre blir det også?.
Vis hele sitatet...
Selv om det florerer av kjempefine piller så er det også en del piss. Men følger man visse regler som å studere tablettene før man kjøper så er man rimelig trygg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt kan fakes, også pillebrett.
Så ikke ta det helt for god fisk at det er ekte bare fordi det ser sånn ut.

Det aller meste av xanax Bars som har sirkulert her i landet har inneholdt etizolam, men folk tror de er ekte pga glassene de kommer i og merker det først når pilla smaker papp.
Vis hele sitatet...

Jeg snakker ikke om barsa?? Så og si alle barsa jeg har kommet over er RC.
Jeg spesifiserte det som kom i blister.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt kan fakes, også pillebrett.
Så ikke ta det helt for god fisk at det er ekte bare fordi det ser sånn ut.

Det aller meste av xanax Bars som har sirkulert her i landet har inneholdt etizolam, men folk tror de er ekte pga glassene de kommer i og merker det først når pilla smaker papp.
Vis hele sitatet...

Jeg har kjøpt mer benzo enn jeg tør å skrive her i 10 år nå og ikke kommet over et forfalsket blister. Men er det mulig? Ja, alt er mulig, taket kan falle ned på meg her nå men jeg sannsynligheten er såpass lav at jeg fortsatt sitter her.
Sist endret av ThePLUH!; 13. juni 2021 kl. 18:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har også spist på piller i nesten 10år. Kjøpte vell ca 2 rivo glass i mnden +/- har kun kommet over fake bars nå i korona tørken. Har også kjøpt haugevis med andre type benzoer. Maybe I just been lucky. Bergen her.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det tørke rundt benzo? virker ikke som det eksisterer noe som helst(midt i landet) nå er ikke jeg del av noe miljø eller dype kontakter så kan nok være svaret det og. Men ikke å oppdrive av de få jeg kjenner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det tørke rundt benzo? virker ikke som det eksisterer noe som helst(midt i landet) nå er ikke jeg del av noe miljø eller dype kontakter så kan nok være svaret det og. Men ikke å oppdrive av de få jeg kjenner.
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem her. Trheim.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, da er det vel at man ønsker minst mulig oppmerksomhet og har lite kontakter =) dog noen mil lenger opp
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det tørke rundt benzo? virker ikke som det eksisterer noe som helst(midt i landet) nå er ikke jeg del av noe miljø eller dype kontakter så kan nok være svaret det og. Men ikke å oppdrive av de få jeg kjenner.
Vis hele sitatet...

Støtter den. Hva skjer?