Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7036
Når jeg bruker spotify på telefon så kommer den ikke på nett og da har jeg bare nedlastet musikklister tilgjengelig...
Noen som vet hvorfor?
Prøvd force close? Startet telefonen på nytt? Sorry hvis det er obvious, men du gir ikke så mye å gå på.
Ja starta tlf på nytt, logga ut å inn og lukka appen på tlf.
Må være at du ikke har godkjent for bruk av mobildata? Hvis det er slik at du bruker mobildata.
Jo, har det og aldri vært problem før.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Har telefonen eller appen nyere software?
Ja, den er oppdatert.

Når jeg åpner appen kommer det en blå strek nederst det står google lock på, hva er google lock?
Sist endret av NokErNok; 29. mars 2021 kl. 16:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gå inn på Spotify innstillinger > avspilling > uten nettilgang. Sjekket at denne er på?
Ja den er på.
Spotify Community

Prøvd å bytte passord?
Sist endret av BearSleeps; 29. mars 2021 kl. 17:30.
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Spotify Community

Prøvd å bytte passord?
Vis hele sitatet...
Fikk melding om at jeg hadde blitt logga inn fra 3 andre plasser for ei stund sia, polen, latvia å en annen plass så ja har bytta passord.

Try in this order,

Go to settings-google-Smart lock for password

Disable auto sign in

Go on web and change password

Log in on app

Re-enable smart lock

Jeg finner ikke smart lock innpå innstillinger- google.

Ser også at jeg får varsel om mail på tlf, men den laster ikke inn nye eposter lengre. har samsung s10+

Nå funker spotify, men kommer ikke innpå e-post på tlf. Skulle kanskje vært flytta til mobil-forumet denne.
Sist endret av NokErNok; 29. mars 2021 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.