Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1728
Anonym bruker
"Sugen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God dag folkens. Har byttet til meg en god del Dolcontin 60mg etter å fått anbefalt at disse er gode til rus å smertelindring.

Det jeg ønsker å vite er hvordan er beste mulig måte å innta disse på? Er det å spise dem slik piller vanligvis er å innratt?

Om jeg skulle ville ta dem IV hvordan fremgangsmåte burde jeg benyttte da? Er det npen spesiell måte man må varme dem eller filtrere den på?

Å slik jeg forstått er 60mg er veldig stor dose, hvilken dose er anbefalt for noen som ikke har toleranse er halvparten bra nok? Ønsker heller å starte smått en å ta altfor mye, har skjønt det slik at disse medisinene skal man ikke tulle med , lett for overdoser.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ta for all del ikke å skyt dem, pillene er for det meste bindemidler og fargestoff, det siste du vil skyte inn i blodårene dine.
Her finner du doseringsinfo (og all annen info man kan tenke seg) om morfin, som er virkestoffet i Dolcontin.
Les også gjerne felleskatalogen sin side på pillene.

LES NØYE

Er fort gjort å brenne ned huset når man leker med ild, prøv å ikke ta livet av deg selv på utkikk etter rus.
Sist endret av kamelia; 10. mars 2021 kl. 19:08.
Sug på pillen litt til den blir hvit. Da har du fått fjernet belegget og det går det går fint å skyte den
Anonym bruker
"Sugen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Ta for all del ikke å skyt dem, pillene er for det meste bindemidler og fargestoff, det siste du vil skyte inn i blodårene dine.
Her finner du doseringsinfo (og all annen info man kan tenke seg) om morfin, som er virkestoffet i Dolcontin.
Les også gjerne felleskatalogen sin side på pillene.

LES NØYE

Er fort gjort å brenne ned huset når man leker med ild, prøv å ikke ta livet av deg selv på utkikk etter rus.
Vis hele sitatet...
Har forsått det slik at Dolcontin er en av de få pillene som faktisk kan skytes med stor effekt i forhold til mange andre piller, Derfor jeg tenkte å høre her med noen med erfaringer.¨
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greien med å dolkiser er at det er en kunst å klare å koke de opp slik at de går an å skyte uten at alt bare blir grøt i pumpen. Det er mange år siden jeg drev med det. Men jeg husker at man fjernet belegget utenpå o knuste de, blandet med litt vann og deretter kokte det opp i en skje med vann og filtrere, denne prosessen måtte gjentaes to ganger for å få vekk alle bindestoffene, og til og med etter det er det viktig og injisere blandingen før den blir kald for da klumper den seg til.

Du må også være forberedt på å bli skamrød i ansikt og noen gang også overkropp med en intens kløe som varer noen minutter. Dette er en helt vanlig reaksjon ( riktignok en allergisk reaksjon) og går over etter en stund, men kan være ganske skremmende viss du ikke er forberedt på det.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Ta for all del ikke å skyt dem, pillene er for det meste bindemidler og fargestoff, det siste du vil skyte inn i blodårene dine.
Her finner du doseringsinfo (og all annen info man kan tenke seg) om morfin, som er virkestoffet i Dolcontin.
Les også gjerne felleskatalogen sin side på pillene.

LES NØYE

Er fort gjort å brenne ned huset når man leker med ild, prøv å ikke ta livet av deg selv på utkikk etter rus.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Greien med å dolkiser er at det er en kunst å klare å koke de opp slik at de går an å skyte uten at alt bare blir grøt i pumpen. Det er mange år siden jeg drev med det. Men jeg husker at man fjernet belegget utenpå o knuste de, blandet med litt vann og deretter kokte det opp i en skje med vann og filtrere, denne prosessen måtte gjentaes to ganger for å få vekk alle bindestoffene, og til og med etter det er det viktig og injisere blandingen før den blir kald for da klumper den seg til.

Du må også være forberedt på å bli skamrød i ansikt og noen gang også overkropp med en intens kløe som varer noen minutter. Dette er en helt vanlig reaksjon ( riktignok en allergisk reaksjon) og går over etter en stund, men kan være ganske skremmende viss du ikke er forberedt på det.
Vis hele sitatet...

Vil 30mg holde? Eller burde man dele pillen i 10 ca like store deler å starte på 10-20mg? For noen som sjeldent har brukt dolcontin. Blir vel oralt inntak etter denne tråden å bedømme.
Sist endret av HanDuVet; 12. mars 2021 kl. 16:55.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt ca. 2x25 mg Dolcontin (delte en 100mg i 4 deler) i dag og jeg har ingen toleranse. Merker ikke stort annet enn at jeg er litt chill i formen. Kunne kanskje tatt litt mer, men liker heller å være safe than sorry. Tar nok 50mg i en sitting i morgen da jeg etter i dag ikke kan se at det skal være et problem.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oralt inntak.