Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 958
Bare et lite tips, om noe sliter med kraftige abstinenser atter Oxycontin og personlig blir jeg helt ødelagt, takler ingenting og tror jeg skal dø til tider.

Ja har rett og slett gått tom før ny resept kommer og står å biter i det sure eplet. Hadde noen imovane 7,5 liggende. Og disse tar faktisk det verste. Angsten og uroen bedrer seg og naturligvis får man også sove.

Jeg får mer lindring til uka heldigvis,
Hva var poenget med denne tråden egentlig?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Freak77
Trådstarter
Haha, jeg måtte faktisk inn å sjekke sjæl. Må le litt. Husker ikke at jeg skrev dette innlegget, men jeg vet hva og når, når jeg leser det igjen nå. Poenget var vel at jeg følte meg jævla fin når jeg slapp unna abstinensene og ønsket å dele det med andre som satt seg i dritten. Opiat abstinens er faen så dritt. Dog er det ikke ukjent for meg at jeg blir "chatty" etter et par Imovane så det er vel DER "poenget" kommer inn. Følte vel det var verdens mest naturlige ting å skrive før leggetid. Takk for meg.