Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1291
Anonym bruker
"Stum Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har brukt mye kokain helt siden jeg var 16 år gammel. Etterhvert så begynte jeg å selge det, og da økte selvfølgelig bruken. Jeg har hatt en pause på 2 år ettersom jeg ble ganske avhengig, og nå som jeg tillater meg å prøve det på fest så merker jeg at jeg får bare angst. Jeg har prøvd det endel ganger i det siste, og jeg merker at jeg blir "fin i formen" men får ikke noe ego-boost lengre, tvert imot, jeg blir ganske usikker på meg selv.

Noen som har noe innlysende å dele her? Tar jeg for mye? Jeg bruker bare flake, og jeg bruker litt i overkant av en 'nøkkel'. Jeg er nødt til å ta 3-4 lines før jeg kommer i modus og faktisk kan kjenne at det er digg, og ikke bare hjertebank. Anyone?
Anonym bruker
"Lysten Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Utbrente" dopaminreseptorer? Hvis det ikke lenger fungerer optimalt, så slutt.
Cola bare 15 kopper kaffe uten sprit.
jeg og får helt sinnsykt angst av kokain, men helst etter, på nedturen. mye mer angst enn på speed.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det innlysende er at du har snorta så mye at hjernen din ikke tåler det lenger. Slutt å innta det noensinne igjen før det plutselig sier klikk i hjernen og slår på en bryter for kronisk angst, paranoia eller psykose!
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du hasj/weed ved siden av?
De gangene jeg tar coke og røyker så får jeg fort angst, de gangene jeg ikke røyker så får jeg det ikke.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en god grunn til å kutte det ut,om ikke du liker angst da selvfølgelig
Etter avhengighet og daglig bruk over lengre tid kan jeg kjenne meg igjen. Om jeg nå prøver noen striper blir jeg stresset, får angst og tankekjør