Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 985
Hei. Har opplevd at nette hjemme er ustabilt. Så jeg gikk til innkjøp av en ny ruter, for å bytte ut get boksen.

Har nå satt opp bridge mellom ruteren og get boksen. Og dette fungerte bra ei stund.

Men når jeg spiller nå, Så "hakker" jeg veldig gjennom spillet. Ping og ms er lav (30-40ish).

Noen tips til hva dette kan være?
Hvilken boka er det du Bridger? Hvis det er alt i ett boksen deres er nok den problemet
Get box 2. Tror jeg den heter.
Beklager for sent svar! Men ja, alt i ett boksen deres.. Bytt den ut med noe annet, du. De har til og med sluttet å levere den ut selv, så det er en del problemer med den. Ring inn også skal du nok få en router eller modem kostnadsfritt
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Men når jeg spiller nå, Så "hakker" jeg veldig gjennom spillet. Ping og ms er lav (30-40ish).

Noen tips til hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
Beskrivelsen "hakking" høres mer ut som det er datamaskinen din som ikke klarer å holde følge. Hvis du har ustabil internett-forbindelse, så vil symptomene typisk være at ting teleporterer (såkalt "rubber banding"), at du ikke får respons når du prøver å gjøre ting eller at alle andre spillere rundt deg stopper opp en liten stund (men du kan fortsatt bevege deg som normalt). Du ser da gjerne også at ping går opp. Hvis det derimot er datamaskinen som sliter, så vil du som regel oppleve at bildet fryser i korte øyeblikk ("framerate drop"). Det som skjer her er at datamaskinen rett og slett ikke klarer å levere mange nok bilder til skjermen raskt nok, og den havner da på etterskudd. Det blir som å se en skikkelig dårlig animasjonsfilm. Alt fungerer som det skal, men hele spillet hakker, som du selv beskriver det.

Når du opplever sistnevnte så er det FPS (Frames Per Second) som er for lavt. De fleste moderne spill har en innebygget FPS-teller man kan skru på for å se hvordan det står til. Hvis ikke så går det også an å laste ned tredjeparts programmer som kan vise deg hvilken framerate (FPS) du har. Gratisversjonen av Fraps kan for eksempel gjøre dette.