Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3858
Så sitter her på gutte rommet og kjedet meg så begynte jeg og tenke på og kjøpe cigarillos for og så lage blunts. Så fikk ideen om og ta ut alt tobakken fra den og ta noe rullings i den med litt bønne miks, tror dere dette ville ha funket greit? ingen som selger grønt i byen atm så har ikke tilgang på det.
Hei

Tror verken dette hadde smakt bra eller hvert noe godt for halsen.
Tviler også på at det hadde blitt likt grønt hvis det var det du prøvde på?

Men er jo bare og prøve, så kommer du med en tilbakemelding!
Sitat av regnbuekatt Vis innlegg
Hei

Tror verken dette hadde smakt bra eller hvert noe godt for halsen.
Tviler også på at det hadde blitt likt grønt hvis det var det du prøvde på?

Men er jo bare og prøve, så kommer du med en tilbakemelding!
Vis hele sitatet...
Sikkelig lyst og prøve blunt men har bare tilgang til brunt akk nå :/
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Prøvd dette selv på en hyttetur der "Jarle" klarte å miste all mekkesiggen i peisen, og vi satt igjen med noen gamle s/c(?)igarillos. Helt forferdelig. Styr langt unna, kompis!
Alt går i grisen! En kompis var tom for tobakk og mekket med en tepose.. Så dro trekket på bøtta.. Alt går Smaker kanskje ikke så godt der å da. Men funker nok fjell! (Måtte bare dele) xD Slutt å røyk! Du blir gal ^^
Hvis du kutter opp cigarilloen med et barberblad, fyller den med vanlig mekk, og limer den igjen med litt honning har du faktisk en litt spennende spliff
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Hvis du kutter opp cigarilloen med et barberblad, fyller den med vanlig mekk, og limer den igjen med litt honning har du faktisk en litt spennende spliff
Vis hele sitatet...
Vell har ikke honning :/ ser ingen som har prøvd normal mekk som jeg tenkte på, vil bare bruke cigarillos papiret vill prøve noe nytt :s
Du får kjøpt bluntpapir i større norske byer og på nett. Anbefaler å ikke bruke tobakken i sigarillos da den gjerne er parfymert og ikke beregna på å røykes på samme måte som f.eks. Sigg..
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Du får kjøpt bluntpapir i større norske byer og på nett. Anbefaler å ikke bruke tobakken i sigarillos da den gjerne er parfymert og ikke beregna på å røykes på samme måte som f.eks. Sigg..
Vis hele sitatet...
Bor i enn litt 'mindre' by, skal heller ikke bruke tobakken i sigarillosen men dermed bare bruke papiret. Og brukte rundt 150 kr på 10 stykk går helt greit for min del.
Interessant forsøk, har tenkt samme tanken! Du får rapportere tilbake åssen det gikk men jeg mener blunts ikke funker så bra når du bare har bønne og tobakk - må nesten grønt til for at det skal være skikkelig stas - men det er jo bare min personlige preferanse. Men det er noe med at røyken blir så himla kraftig fra en slik blunt, spess når det er mye tobakk.

Støtter forslaget om å bare kjøpe vanlige bluntpapir på nettet skal være noen norske sjapper som selger det. Pass på at du kjøper originale blunt wraps, og ikke sånne nymotens gjennomsiktige dritt-blunts. (cellulose-papir er gjennomsiktig og kan røykes - men det er imo ikke noe særlig bra, så styr unna hvis du vil ha skikkelig blunts).
Ble skuffa når jeg bestilte en håndfull blunts, og senere så at de var cellulose-papir alt sammen! Funker helt fint å røyke, men er langt i fra det samme som sigar-blunts. (det var min egen skyld som ikke sjekka produktene nøye nok når jeg bestilte forresten)

De eneste norske nettsjappene jeg fant med gode bluntpapir:
Shangri-La i Oslo har Platinum blunts, sendes i posten
Sørensen Tobakk i Bergen har også et lite utvalg gode blunts
Sist endret av Alzo88; 15. august 2016 kl. 21:33.