Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1309
Da jeg installerte en del apper på iPaden sist, var det noen som ikke ble fullstendig installert. Ikonene er på plass, men i en mørklagt versjon.

De starter ikke. Når jeg forsøker å slette dem, får jeg det vanlige spørsmålet "Vil du slette ..." Jeg velger "Slett" og ingenting skjer.

Har prøvd å resette iPaden uten at det hjalp. Har vært på AppStore og oppdatert alt som er mulig. Har siste iOS. Jeg ser under innstillinger - generelt - lagring at de bruker lagringsplass på iPaden.

Har noen forslag til hvordan jeg kan få liv i dem eller slettet dem?
Slår du den helt av ved å holde inne sleep-knappen 5 sekunder til du får en rød bryter med "skyv for å slå av"? Det har hjulpet for meg. Da har det bare vært å trykke på dem igjen etter at den har startet opp igjen (med eplelogoen på skjermen). Beklager hvis det er selvsagt, men har opplevd flere som har forvekslet sleep med å slå av.
Logg av iCloud/App Store, hald inne home- og sleep-knappen i typ 15 sek, slå på telefonen igjen, logg på iCloud og sjekk ev. updates på apps. If not, koble iPaden til PC/Mac og gjenopprett fullstendig.
hinsidige's Avatar
Trådstarter
Det var kun det siste som hjalp. Jeg gjenopprettet fra iCloud. Alt annet var forgjeves. Takk for innspill.
Sliter med det samme på min iPhone. Skulle likt å høre om det er noe raskere løsning enn å gjennopprette. Hos meg kom det etter at minnet på telefonen var helt stappfult.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette skjedde med meg også en dag. Prøvde alle kombinasjoner av å logge ut av iCloud, restarte, resette osv. Eneste som hjalp var å gjenopprette fra backup.