Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 12528
Nå er det omtrentlig et halvår siden jeg å emma tok en vals, så det er nå på tide at at jeg å min bedere halvdel skal ventulere litt.

Så i den anledning lurte jeg på om noen hadde noen forslag til hvordan vi får mest ut av kvelden? Med tanke på dosering osv. Aktiviteter å hva en skal gjøre, har vi klart

Når vi ruller til vanlig bruker vi å gjøre det ca slik:
Vi har 1g.
Første dose 0.25-0.35
Så redoserer vi ca 1-1,5timer på, med 1/3 til 1/2 av første dose for å holde lengere på peeken.

Tanker rundt dette? Burde vi øke mengden vi tar. Vil det i zet heletatt forsterke oppmevelsen. Eller er det slik at alle har en "sweetspot" som fungerer for seg. Kan vi gjøre noe for å komme opp igjenn samme kveld?

Alle tanker å meninger mottaes med takknemelighet
Just go with the flow! Jeg synes det varierer så mye fra gang til gang, så for meg er det beste i hvert fall å bare kjenne på formen
Jo du sier noe der. Men er det ikke et "vindu" hvor du kan øke dosen men når det vinduet er over, så hjelper det ikke å ta mere? Evt bør jeg vente til jeg er nede igjenn, for å så ta litt størrd dose enn du startet med for å komme opp igjenn?
200 til 250mg-ish er en god dose å starte med det. Jeg pleier å redosere etter en halvannen til to timer, men da tar jeg det nasalt. Men det er bare å kjenne på rusen og ta det fra der.

Lande for så å ta en større dose igjen er lite hensiktsmessig.
1,5-2 mg/kg pleier å være en fin mengde, og så redosere hver 1,5-2 timer med 0.5-1 mg/kg.

Jeg ville gått for 2mg/kg, med redoseringer på 1mg/kg. Om dere ikke kommer helt opp på 2mg/kg (det burde dere gjøre), så ta en booster på 1mg/kg med en gang dere merker at dere ikke her helt "der", og så fortsett som vanlig med redosering hver 1,5-2 timer.

Det er ikke noe poeng i å ta så mye som du skisserer med mindre dere enten er enorme, har emma av lusen kvalitet, eller har utrolig stor toleranse (men du nevner 6 mnd siden sist, så da burde ikke dette være tilfelle).
Jo mer dosen øker, jo mer øker også de negative effektene i forhold til de positive, nedturen blir større, større skadevirkninger, osv.

Dersom dere venter så lenge med å redosere at dere kommer ned, vil det være vanskelig/umulig å komme opp igjen. Altså ikke å anbefale.
Enig med randomize. 250-350 mg er alt for mye. Med mindre dere har langt over gjennomsnittlig kroppsvekt da. Smak og behag riktignok, men det er vel ikke om å gjøre å bli helt bløtekake i huet heller. 150 - 200 mg gir maks velbehag for de aller fleste. Kjører man mer enn det blir det fort så svimlende og surrete at opplevelsen synker i verdi.
Tusen takk for tipsett
150-200 er mer enn nok. Start med 120 og ta en liten redosering etterhvert.

Aldri skjønt hvorfor folk skal ta så mye.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Enig med randomize. 250-350 mg er alt for mye. Med mindre dere har langt over gjennomsnittlig kroppsvekt da. Smak og behag riktignok, men det er vel ikke om å gjøre å bli helt bløtekake i huet heller. 150 - 200 mg gir maks velbehag for de aller fleste. Kjører man mer enn det blir det fort så svimlende og surrete at opplevelsen synker i verdi.
Vis hele sitatet...
Jeg tok faktisk 4x100mg første gangen min. Dette var med erfarne folk som mente dette var bra greier (Ja, jeg vet det er et utvannet argument her inne..)

Kjente nada av den første droppen. Ventet en time, før jeg tok en til. Fikk litt form, men kjørte alikevel på med en til.
Etter den tredje var formen kanon! Den fjerde kunne jeg nok spart meg for. Ingen dårlige opplevelser, og alt var fortsatt helt konge. Men ja- da var jeg bløtkake i huet.

(185 cm, 75 kg male)
Sitat av børre Vis innlegg
Jeg tok faktisk 4x100mg første gangen min. Dette var med erfarne folk som mente dette var bra greier (Ja, jeg vet det er et utvannet argument her inne..)

Kjente nada av den første droppen. Ventet en time, før jeg tok en til. Fikk litt form, men kjørte alikevel på med en til.
Etter den tredje var formen kanon! Den fjerde kunne jeg nok spart meg for. Ingen dårlige opplevelser, og alt var fortsatt helt konge. Men ja- da var jeg bløtkake i huet.

(185 cm, 75 kg male)
Vis hele sitatet...
Da har du enten unormalt høy toleranse for MDMA eller så var det dårlig kvalitet.
Sitat av randomize Vis innlegg
1,5-2 mg/kg pleier å være en fin mengde, og så redosere hver 1,5-2 timer med 0.5-1 mg/kg.

Jeg ville gått for 2mg/kg, med redoseringer på 1mg/kg. Om dere ikke kommer helt opp på 2mg/kg (det burde dere gjøre), så ta en booster på 1mg/kg med en gang dere merker at dere ikke her helt "der", og så fortsett som vanlig med redosering hver 1,5-2 timer.

Det er ikke noe poeng i å ta så mye som du skisserer med mindre dere enten er enorme, har emma av lusen kvalitet, eller har utrolig stor toleranse (men du nevner 6 mnd siden sist, så da burde ikke dette være tilfelle).
Jo mer dosen øker, jo mer øker også de negative effektene i forhold til de positive, nedturen blir større, større skadevirkninger, osv.

Dersom dere venter så lenge med å redosere at dere kommer ned, vil det være vanskelig/umulig å komme opp igjen. Altså ikke å anbefale.
Vis hele sitatet...
++

Har du bra saker er 2mg/kg nok for å komme helt opp, uten å bli grisetura type fjern...

Og skal man først bruke et stoff med skadepotensiale, gjør det minst mulig

Jeg kan si at det er en del "bøff" som går rundt for tiden, dessverre, så hvis du kan gi en god beskrivelse eller et bilde av det du har kan jeg muligens identifisere hva du har og om det er bra/dårlig. Noe av det som selges som MDMA nå er helt andre ting (dvs, minst en av dem inneholder MDMA, men mye annet rart).

Sitat av børre Vis innlegg
Jeg tok faktisk 4x100mg første gangen min. Dette var med erfarne folk som mente dette var bra greier (Ja, jeg vet det er et utvannet argument her inne..)

Kjente nada av den første droppen. Ventet en time, før jeg tok en til. Fikk litt form, men kjørte alikevel på med en til.
Etter den tredje var formen kanon! Den fjerde kunne jeg nok spart meg for. Ingen dårlige opplevelser, og alt var fortsatt helt konge. Men ja- da var jeg bløtkake i huet.

(185 cm, 75 kg male)
Vis hele sitatet...
Du sier ikke så mye om tidsperspektiv, men 100mg er ikke nok til å komme helt opp om du veier 75 kg, og 400mg over en kveld er greit i overkant. Jeg vet ikke hvor erfarne disse vennene egentlig er, men å dele det opp på den måten er ikke lurt....

2mg/kg + 1mg/kg er mitt protip, og hvis det er en lang kveld kan man ta 0.5-1mg/kg hver 2. time ca. Har du først "kommet ned" er det vanskelig å komme opp igjen... men generelt anbefaler jeg å ikke holde på for lenge heller, det er trolig ikke veldig bra for deg...
Sist endret av phish; 6. juli 2014 kl. 02:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Basert på opplevelser jeg har hatt med folk som har overdrevet MDMA, og ikke basert på farmakologisk viten, virker det som knips har relativt store skadevirkninger med overdrevet bruk. Derfor ville jeg aldri utsatt hjernen for disse syke dosene noen liker å ta.
Sitat av Picard Vis innlegg
Basert på opplevelser jeg har hatt med folk som har overdrevet MDMA, og ikke basert på farmakologisk viten, virker det som knips har relativt store skadevirkninger med overdrevet bruk. Derfor ville jeg aldri utsatt hjernen for disse syke dosene noen liker å ta.
Vis hele sitatet...
Tenker du da på mdma eller piller som angivelig skal inneholde mdma(Knips)?

Sitat av phish Vis innlegg
)
Jeg kan si at det er en del "bøff" som går rundt for tiden, dessverre, så hvis du kan gi en god beskrivelse eller et bilde av det du har kan jeg muligens identifisere hva du har og om det er bra/dårlig. Noe av det som selges som MDMA nå er helt andre ting (dvs, minst en av dem inneholder MDMA, men mye annet rart).
Vis hele sitatet...

Hva bøffes denne mdma@en ut med? Eller er det sånn at dealere har begynt å selge rc-stoffer som mdma? Uansett burde det ikke være så vanskelig og se forksjell om du sitter med krystaller, og ikke pulver
Sist endret av Tidspress; 6. juli 2014 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Tenker du da på mdma eller piller som angivelig skal inneholde mdma(Knips)?




Hva bøffes denne mdma@en ut med? Eller er det sånn at dealere har begynt å selge rc-stoffer som mdma? Uansett burde det ikke være så vanskelig og se forksjell om du sitter med krystaller, og ikke pulver
Vis hele sitatet...
Kan være blandet ut med hva som helst, som oftest ufarlige ting for å få opp vekten. Men er fult mulig å få f.eks Methylone, PMMA, Piperazines i mdmaen sin.
Kan være like mye buff i krystaller som pulver, men sjangsen er mye mindre når du kjøper krystaller.
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Hva bøffes denne mdma@en ut med? Eller er det sånn at dealere har begynt å selge rc-stoffer som mdma? Uansett burde det ikke være så vanskelig og se forksjell om du sitter med krystaller, og ikke pulver
Vis hele sitatet...
Av det jeg har sett i det siste er det en som er en merkelig hvit miks som jeg ikke aner hva er... det er lett å se at det ikke er "normal" MDMA for et "trenet øye". Den klumper seg og ser litt rar ut. Jeg har "selvfølgelig" ikke prøvd den, men har hørt at man blir "skikkelig tura, lenge"... sååå jeg mistenker at det er en blanding av MDMA (det tror jeg du finner i de fleste), et RC (?) og noe "fyllmasse". Den andre ser ut som brunt sukker og har veldig feil konsistens, og er definitivt bøffet med blant annet salt, og trolig sukker, men den smaken forsvinner veldig når man blander med den veldig kjemiske smaken av MDMA. Jeg tror ikke den har noen RC i seg, den er bare dårlig og utblandet.

Det går også rundt en hvit som nesten kan være litt pulveraktig, men som er "den beste". Den er finkornet/knust, og små krystaller, men om du ser etter så ser du at det er pulver av krystaller og ikke noe juks. Jeg har hørt at den er labtestet til 82% av flere kilder, men slikt tar jeg med en klype salt. (Siden det er MDMA-HCl og HCl kan det maks bli ca 84% MDMA (fribase), mens resten er en syrerest som gjør det til et salt) Jeg vet ikke om 82% er molvekt av MDMA eller om det er molvekt av MDMA-HCl.

Uansett, en advarsel er på plass om at det dessverre går rundt en del dårlig akkurat nå, og ikke anta at de som selger har veldig mye greie på det... jeg tror de fleste er "ærlige", men har fått dårlige varer. Ez-test og lignende trolig vil gi et veldig positivt svar på f.eks den brune med salt, siden det ikke er noen andre aktive stoffer der (tror jeg). Ez-test har med andre ord begrenset verdi, annet enn for å verifisere at du får MDMA og ikke meth eller noe helt annet...

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Kan være blandet ut med hva som helst, som oftest ufarlige ting for å få opp vekten. Men er fult mulig å få f.eks Methylone, PMMA, Piperazines i mdmaen sin.
Kan være like mye buff i krystaller som pulver, men sjangsen er mye mindre når du kjøper krystaller.
Vis hele sitatet...
"Pulver" kan fint være finkornede krystaller, men man må se litt ekstra nøye på det. Og krystaller kan være buff, men man skal vite litt hva man driver med for å få noe til å danne krystaller med MDMA uten at det ser helt obvious ut...

Som nevnt over går det rundt noe ekstremt finkornet hvitt nå, men det inneholder også en del små krystaller (gjennomsiktige/hvite) og hvis du ser nøye på pulveret vil du se at det "glitrer, altså har det krystallform...

Den "aller beste" MDMA'en ser slik ut

http://www.drugs-forum.com/photopost/data/535/mdmahclpowder.jpg

Utskilt ved gassing, og så rent som du får det... dessverre får man ikke tak i slikt med mindre man kjenner en kjemiker som lager for eget bruk eller lignende...

Hadde man sett nøye på det pulveret i et mikroskop ville man sett krystallformen...

Sitat av Picard Vis innlegg
Basert på opplevelser jeg har hatt med folk som har overdrevet MDMA, og ikke basert på farmakologisk viten, virker det som knips har relativt store skadevirkninger med overdrevet bruk. Derfor ville jeg aldri utsatt hjernen for disse syke dosene noen liker å ta.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har helt rett... for store doser MDMA (selv rent) og for mye bruk har et skadepotensiale..

Fornuftige mengder en sjelden gang derimot, tror jeg er relativt ufarlig...

Og så har man selvsagt det opplagte, "knips" kan være hva som helst, men nå snakker jeg bare om skadevirkninger av ren MDMA ved ekstremt uvettig bruk...

Rent farmakologisk vil alle CNS-aktive stoffer påvirke hjernekjemien mer eller mindre, og MDMA reverserer SERT, som gir ekstreme mengder serotonin tilgjengelig i synapsene. Reseptorene blir overstimulert og vil nedregulere seg (hjerna er utrolig flink på å "normalisere seg"). I verste fall kan muligens reseptorene forsvinne helt og du er "hjerneskadet". En annen effekt er at "dørene" for serotoninlagrene står på vidt gap og det kan komme inn andre stoffer enn serotonin der, som muligens kan være nevrotoksisk...

Kort fortalt; hvis du skal gjøre det, gjør det "rett"
Sist endret av phish; 7. juli 2014 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Nå er det omtrentlig et halvår siden jeg å emma tok en vals, så det er nå på tide at at jeg å min bedere halvdel skal ventulere litt.

Så i den anledning lurte jeg på om noen hadde noen forslag til hvordan vi får mest ut av kvelden? Med tanke på dosering osv. Aktiviteter å hva en skal gjøre, har vi klart

Når vi ruller til vanlig bruker vi å gjøre det ca slik:
Vi har 1g.
Første dose 0.25-0.35
Så redoserer vi ca 1-1,5timer på, med 1/3 til 1/2 av første dose for å holde lengere på peeken.

Tanker rundt dette? Burde vi øke mengden vi tar. Vil det i zet heletatt forsterke oppmevelsen. Eller er det slik at alle har en "sweetspot" som fungerer for seg. Kan vi gjøre noe for å komme opp igjenn samme kveld?

Alle tanker å meninger mottaes med takknemelighet
Vis hele sitatet...
Pleier å gjøre omtrent det samme, men i helga begynte jeg med ca 0,1 (jeg er jente og veier 55 kilo så trenger ikke så veldig mye..) og tok litt mer i dropp nummer to, og enda litt til i dropp nr 3. Funka veldig bra, og holdt meg oppe hele tiden. Vet ikke hvor lurt dette er, meen det funka og jeg var i veldig god form!
Sitat av turahønz Vis innlegg
Pleier å gjøre omtrent det samme, men i helga begynte jeg med ca 0,1 (jeg er jente og veier 55 kilo så trenger ikke så veldig mye..) og tok litt mer i dropp nummer to, og enda litt til i dropp nr 3. Funka veldig bra, og holdt meg oppe hele tiden. Vet ikke hvor lurt dette er, meen det funka og jeg var i veldig god form!
Vis hele sitatet...
Det er ikke veldig lurt...

Start med en dropp som garantert får deg opp.. vil si 2mg/kg er en fin tommelfingerregel, men noe MDMA er bedre enn annet.. Ta litt og litt for å "flyte videre". Jeg pleier å ta i underkant av 1mg/kg på 2. som jeg tar omtrentlig en halvtime-time etter at jeg har kommet opp.

Å ta mer og mer (altså øke dosene) utover kvelden er en dårlig strategi om det skulle vise seg at det er nevrotoksisk, og uansett kan jeg ikke forstå annet enn at 0.1 må være omtrent "threshold", med mindre du har fått tak i veldig bra saker? Bedre å ta oftere og mindre i alle fall...
Sitat av phish Vis innlegg
Det er ikke veldig lurt...

Start med en dropp som garantert får deg opp.. vil si 2mg/kg er en fin tommelfingerregel, men noe MDMA er bedre enn annet.. Ta litt og litt for å "flyte videre". Jeg pleier å ta i underkant av 1mg/kg på 2. som jeg tar omtrentlig en halvtime-time etter at jeg har kommet opp.

Å ta mer og mer (altså øke dosene) utover kvelden er en dårlig strategi om det skulle vise seg at det er nevrotoksisk, og uansett kan jeg ikke forstå annet enn at 0.1 må være omtrent "threshold", med mindre du har fått tak i veldig bra saker? Bedre å ta oftere og mindre i alle fall...
Vis hele sitatet...
100 mg for en på 55 kg vil være ca 1.8mg/kg. Det bør være nok det.

Men enig med deg sånn ellers. Om man føler behov for å øke dosen utover kvelden så kan det tyde på at man ikka har tatt nok til å begynne med, eventuelt at man ikke kjenner stoffet godt nok og ikke er klar over at det holder med mindre for å oppnå samme positive effekter. Det skal holde med 1,5-2 mg/kg, og så redosere hver 1,5-2 timer med 0.5-1 mg/kg (evt med en liten booster rett etter man har kommet opp første gang).
Noen her som klarer å dømme kvalitet på MDMA ut i fra dette bildet?
Skal "visstnok" være noe av det beste i omløp.
Sist endret av wat; 12. juli 2014 kl. 15:55.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Personlig synes jeg emma er litt one shot only for å få det perfekt, å doserer man for lite sitter hvertfall jeg igjen med surmuling haha.

En saftig dose og 4-5 timer på stranda og bare kjenne den jæøææææævlig deilig varmen brette seg over kroppen.... å helvete lars olav :P Husk iskald apelsin juice, litt fukt, vannmelon, appelsin etc og masse masse masse vann.

Trippietripp.
Sitat av wat Vis innlegg
Noen her som klarer å dømme kvalitet på MDMA ut i fra dette bildet?
Skal "visstnok" være noe av det beste i omløp.
Vis hele sitatet...
Det ser ut som "det beste i omløp" Litt vanskelig å si ut fra et bilde, men det beste har fargeløse krystaller og det jeg har sett har hatt en god del "hvitt pulver" som egentlig er bittesmå krystaller. Og om det er det du har, så har du det beste som er å få tak i...
Sitat av phish Vis innlegg
Det ser ut som "det beste i omløp" Litt vanskelig å si ut fra et bilde, men det beste har fargeløse krystaller og det jeg har sett har hatt en god del "hvitt pulver" som egentlig er bittesmå krystaller. Og om det er det du har, så har du det beste som er å få tak i...
Vis hele sitatet...
Forslag til dosering? Med tanke på at det er såppas potent.
Sitat av wat Vis innlegg
Forslag til dosering? Med tanke på at det er såppas potent.
Vis hele sitatet...
Ehm...

For å si det slik så var kvelden awesome, men det er ikke tvil om at jeg tok for mye møllers tran, ved et uhell...

Jeg startet med 2mg/kg og var i toppform, men det var en lang kveld... bare vær litt mer forsiktig enn ellers, og vær klar over at det slår hardt... jeg vet ikke hvor erfaren du er, men ta det litt mer rolig enn ellers..

Jeg hadde det som sagt fantastisk, men det var tider da jeg tenkte at "åj, nå ble det i overkant". Det er svært sjelden at jeg tenker i de baner...

Jeg vil ikke være så spesifikk angående dosering da jeg vet at det er individuelt (smak og behag, setting etc.). De rådene som allerede er gitt gjelder vel fortsatt, men vær klar over at du har mer potente saker enn normalt, og tenk godt gjennom hvordan du vil ha kvelden i forkant slik at du ikke ender opp med å plutselig finne ut at det sikkert er en god idé å ta 70mg til når du egentlig er på bærtur fra før...
Vel, jeg hadde rekrystiallisert mdmaen min om den var skitten for å få så ren mdma som mulig.

You will need:
Acetone can be bought easily online. Paint thinner is often made of acetone, but is usually impure, and you're trying to remove impurities. Care should be taken as it will melt and discolour many plastics. It is highly flammable, and although they are relatively safe, the vapour will give you a headache. Ventilate the room or work outside.
MDMA can be purchased from your local chemical supply house, with the appropriate government licenses.
Coffee filter papers - available from the supermarket.
A heat source which is not a source of ignition.
Grind up your MDMA to a fine powder.
Heat some acetone in a beaker until it is just short of boiling, then remove from the heat. You will need approximately 50mls of acetone for each gram of MDMA.
Add the MDMA powder to the acetone and stir to encourage dissolution.
Return the acetone to the heat until the first sign of bubbles, then remove it quickly.
The MDMA will not dissolve completely, but this is fine. If you have ground it well enough the impurities will easily be removed regardless.
Place clingfilm over the beaker and leave in a dark room. Once at room temperature, move to the beaker to the freezer.
Once cold, pour the acetone over a piece of filter paper and collect the crystals/powder. Collect the acetone.
Place your new MDMA in a safe place. Place the acetone in an open container and leave it in a breezy place to evaporate.
Collect the MDMA left from the evaporated acetone and repeat steps 1-7.

Sitat av Tidspress Vis innlegg
Vel, jeg hadde rekrystiallisert mdmaen min om den var skitten for å få så ren mdma som mulig.

You will need:
Acetone can be bought easily online. Paint thinner is often made of acetone, but is usually impure, and you're trying to remove impurities. Care should be taken as it will melt and discolour many plastics. It is highly flammable, and although they are relatively safe, the vapour will give you a headache. Ventilate the room or work outside.
MDMA can be purchased from your local chemical supply house, with the appropriate government licenses.
Coffee filter papers - available from the supermarket.
A heat source which is not a source of ignition.
Grind up your MDMA to a fine powder.
Heat some acetone in a beaker until it is just short of boiling, then remove from the heat. You will need approximately 50mls of acetone for each gram of MDMA.
Add the MDMA powder to the acetone and stir to encourage dissolution.
Return the acetone to the heat until the first sign of bubbles, then remove it quickly.
The MDMA will not dissolve completely, but this is fine. If you have ground it well enough the impurities will easily be removed regardless.
Place clingfilm over the beaker and leave in a dark room. Once at room temperature, move to the beaker to the freezer.
Once cold, pour the acetone over a piece of filter paper and collect the crystals/powder. Collect the acetone.
Place your new MDMA in a safe place. Place the acetone in an open container and leave it in a breezy place to evaporate.
Collect the MDMA left from the evaporated acetone and repeat steps 1-7.
Vis hele sitatet...
ps. Tar ikke ansvar for eventuelle eksplosjoner.
Sist endret av Tidspress; 14. juli 2014 kl. 14:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ALL MDMA jeg har fått er kommet i "brun/gjennomsiktige" steiner, er dette top notch, eller?
Det er umulig og si noe om kvaliteten på bakgrunn av kun farge.
Har hatt blå mdma, grøn mdma, rød mdma, brun mdma, hvit mdma, lilla mdma.
Og alle har vært top notch.
Jeg vet det finnes 3-4 forskjellige varianter i oslo nå, og samtlige av dem er veldig gode (Syns personlig at den som er brunaktig og skikkelig "Krystalisert" slår den hvite gjennomsiktige som også er veldig god )
Den brune har litt lengre levetid og ikke som den hvite som er POW også detter man like fort ned på den som man flyr opp.

Du må nesten legge ut bilde for å gi oss en pekepinn på hvor bra det kan være.
Sitat av phish Vis innlegg
Ehm...

For å si det slik så var kvelden awesome, men det er ikke tvil om at jeg tok for mye møllers tran, ved et uhell...

Jeg startet med 2mg/kg og var i toppform, men det var en lang kveld... bare vær litt mer forsiktig enn ellers, og vær klar over at det slår hardt... jeg vet ikke hvor erfaren du er, men ta det litt mer rolig enn ellers..

Jeg hadde det som sagt fantastisk, men det var tider da jeg tenkte at "åj, nå ble det i overkant". Det er svært sjelden at jeg tenker i de baner...

Jeg vil ikke være så spesifikk angående dosering da jeg vet at det er individuelt (smak og behag, setting etc.). De rådene som allerede er gitt gjelder vel fortsatt, men vær klar over at du har mer potente saker enn normalt, og tenk godt gjennom hvordan du vil ha kvelden i forkant slik at du ikke ender opp med å plutselig finne ut at det sikkert er en god idé å ta 70mg til når du egentlig er på bærtur fra før...
Vis hele sitatet...
Skal ta det for første gang, 70 mg er vel en grei startdose? Veier rundt 80 kg, men er veldig sensitiv ovenfor rusmidler generelt.
Sitat av wat Vis innlegg
Skal ta det for første gang, 70 mg er vel en grei startdose? Veier rundt 80 kg, men er veldig sensitiv ovenfor rusmidler generelt.
Vis hele sitatet...
Når du spør vil jeg si "nei". Jeg har tatt "for lite" før, og det er ikke noe behagelig. Man kan heller ikke sammenligne med andre rusmidler (annet enn kanskje hallusinogener) sånn direkte.

Det er sjelden jeg anbefaler å øke dosen, men jeg tror 70mg er alt for lite. 110mg eller noe burde holde til å få deg på "treshold" i det minste, altså over den følesen av å være i "ingenmannsland"...

Personlig ville jeg startet med 120mg om jeg var deg og sett det an derfra. Kan nesten garantere at det ikke vil føles som "alt for mye", og nå vet jeg ikke hvilke rusmidler du har prøvd fra før, men det er ikke som å styrte 20 cl sprit eller noe. Du vil ikke sjangle rundt og kaste opp (vel, noen kaster opp på oppturen, men det er innenfor normalen og kommer av at 5ht3 i magen blir overstimulert. Erfaringsmessig er det merkelig nok noe som ingen gutter jeg vet om har, men vet om flere jenter).

Jeg veier mindre enn deg og tok 140mg som start sist, og jeg kan så å si garantere at 120mg ikke vil gi deg noen følelse av overturing eller misting av kontroll. Noen hemninger vil nok forsvinne, men det er en del av rusen, og det er ikke sånn at du løper rundt naken og gjør dumme ting, men at du vil være mer åpen

120 mg er under 2mg/kg. Du kan justere dette nedover, men som en som stort sett råder folk til å redusere dosene, så vil jeg i dette tilfellet anbefale deg å gå for 120mg og bare flyte med. Vær heller forsiktig med redosering Du merker godt når du har "landet"

Det er faktisk rimelig kjipt å starte på f.eks 70mg, for du vil komme et stykke på vei, men ikke langt nok, og det er ikke behagelig.

Du får høre hva andre sier, men jeg har tatt det mange ganger og både for lite og for mye, og kan si med rimelig stor sikkerhet at 120mg vil føles "passe" som en start. 70mg vil ikke være nok til å få deg opp, og du risikerer å gå glipp av en stor opplevelse...

Sitat av Tidspress Vis innlegg
Vel, jeg hadde rekrystiallisert mdmaen min om den var skitten for å få så ren mdma som mulig.

You will need:
Acetone can be bought easily online. Paint thinner is often made of acetone, but is usually impure, and you're trying to remove impurities. Care should be taken as it will melt and discolour many plastics. It is highly flammable, and although they are relatively safe, the vapour will give you a headache. Ventilate the room or work outside.
MDMA can be purchased from your local chemical supply house, with the appropriate government licenses.
Coffee filter papers - available from the supermarket.
A heat source which is not a source of ignition.
Grind up your MDMA to a fine powder.
Heat some acetone in a beaker until it is just short of boiling, then remove from the heat. You will need approximately 50mls of acetone for each gram of MDMA.
Add the MDMA powder to the acetone and stir to encourage dissolution.
Return the acetone to the heat until the first sign of bubbles, then remove it quickly.
The MDMA will not dissolve completely, but this is fine. If you have ground it well enough the impurities will easily be removed regardless.
Place clingfilm over the beaker and leave in a dark room. Once at room temperature, move to the beaker to the freezer.
Once cold, pour the acetone over a piece of filter paper and collect the crystals/powder. Collect the acetone.
Place your new MDMA in a safe place. Place the acetone in an open container and leave it in a breezy place to evaporate.
Collect the MDMA left from the evaporated acetone and repeat steps 1-7.
Vis hele sitatet...
a) rekrystallisering fjerner bare ikke-vannløselige ting
b) om du gjør det, vær sparsom med aceton. Ikke mer enn akkurat nok til å løse opp det du har...
c) om du gjør det, ikke varm aceton direkte, varm vann og putt en kopp med aceton i vannet

Men, om du har det hvite og det passer til min beskrivelse tror jeg virkelig ikke rekrystallisering er nødvendig

Sitat av Tidspress Vis innlegg
Det er umulig og si noe om kvaliteten på bakgrunn av kun farge.
Har hatt blå mdma, grøn mdma, rød mdma, brun mdma, hvit mdma, lilla mdma.
Og alle har vært top notch.
Jeg vet det finnes 3-4 forskjellige varianter i oslo nå, og samtlige av dem er veldig gode (Syns personlig at den som er brunaktig og skikkelig "Krystalisert" slår den hvite gjennomsiktige som også er veldig god )
Den brune har litt lengre levetid og ikke som den hvite som er POW også detter man like fort ned på den som man flyr opp.

Du må nesten legge ut bilde for å gi oss en pekepinn på hvor bra det kan være.
Vis hele sitatet...
Kan du beskrive den brunaktige? Evt. ordne et bilde? Ellers har TS lagt ut et bilde på side1, og det ligner veldig på den hvite, som så vidt jeg vet er "borte" nå...

Det er så mye "brunaktig" at en nærmere beskrivelse hadde vært fint

En annen ting er at litt av greia (og ulempen) med ren MDMA er at det har en ganske bratt og markert opp og ned. Jeg har flere ganger hatt det helt awesome for så å tre minutter etterpå tenke "what, er det borte?" F.eks 5-apb og 6-apb som er RC har mye smoothere løp sånn sett, i mine øyne. Både opptur og "nedtur" (ikke sånn dagen derpå) er mye smoothere. Kurven virker rett og slett mye glattere
Sist endret av phish; 14. juli 2014 kl. 18:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av phish Vis innlegg
Både opptur og "nedtur" (ikke sånn dagen derpå) er mye smoothere. Kurven virker rett og slett mye glattere
Vis hele sitatet...
Det du sier her. Den hvite typen gir en high med humørsvinginger? Varer den kortere?
Sitat av phish Vis innlegg



Kan du beskrive den brunaktige? Evt. ordne et bilde? Ellers har TS lagt ut et bilde på side1, og det ligner veldig på den hvite, som så vidt jeg vet er "borte" nå...

Det er så mye "brunaktig" at en nærmere beskrivelse hadde vært fint

En annen ting er at litt av greia (og ulempen) med ren MDMA er at det har en ganske bratt og markert opp og ned. Jeg har flere ganger hatt det helt awesome for så å tre minutter etterpå tenke "what, er det borte?" F.eks 5-apb og 6-apb som er RC har mye smoothere løp sånn sett, i mine øyne. Både opptur og "nedtur" (ikke sånn dagen derpå) er mye smoothere. Kurven virker rett og slett mye glattere
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke mdma foran meg så får ikke tatt noe bilde, men mdma@en jeg snakker om ligner en del på denne http://i1154.photobucket.com/albums/p524/d1034252/Untitled5678.jpg når du knuser den ser du også fine krystaller, og det blir nærmest hvitt når knuses mye. =)

En god pekepinn på hvordan det skal være er denne samtidig burde du ta hva du har fått i deg av mat og drikke med i betraktning.
Sitat av wat Vis innlegg
Skal ta det for første gang, 70 mg er vel en grei startdose? Veier rundt 80 kg, men er veldig sensitiv ovenfor rusmidler generelt.
Vis hele sitatet...
Anbefalingen er 1-2 mg/kg, men de fleste må opp i 1.5-2 mg/kg for å komme opp.

Om du vil starte forsiktig er det ingenting i veien med å veie opp 130, og så ta f.eks 100 først, og resten etter en time (eller når du har kommet opp) om du føler for det.

Jeg tviler på at du kommer opp på 70 mg, tar du for lite føles alt merkelig. Men ingen problem å redosere om du merker du har tatt for lite. Har gjort det selv en gang.

Jeg veier 60-65, og trenger 110-120 for å komme opp. Har god kvalitet.
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Nå har jeg ikke mdma foran meg så får ikke tatt noe bilde, men mdma@en jeg snakker om ligner en del på denne {bilde}
Vis hele sitatet...
Ja, den har jeg sett, kom etter den hvite ... greit å vite Takk!

For øvrig var det rimelig store krystaller i den jeg så (en "chunk" veide sikkert 5g), men det er nok ikke krystallisert på den måten "vi" skulle ønske, men som det meste annet bare kokt inn etter reaksjon... derfor den brune fargen (MDMA skal være fargeløst/hvitt). Forskjellen er hvor mye det knuses...

Sitat av wat Vis innlegg
Det du sier her. Den hvite typen gir en high med humørsvinginger? Varer den kortere?
Vis hele sitatet...
Neinei, humørsvingninger skal du se lenge etter Det kommer til å være ca én type humør, og det er en variant av "fantastisk"

Det jeg mener er at f.eks 5-apb (usikker på årsak) har en glattere kurve, altså at man ikke lander så brått, men at det bare glir over, over lengre tid enn MDMA. Dette er min erfaring
Sist endret av phish; 14. juli 2014 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av wat Vis innlegg
Skal ta det for første gang, 70 mg er vel en grei startdose? Veier rundt 80 kg, men er veldig sensitiv ovenfor rusmidler generelt.
Vis hele sitatet...
Må legge til at det kan være veldig ekkelt om man ikke kommer helt opp, så første gangen kan det være greit å ta en dose som er så stor at man er helt sikker på at man kommer opp (1.5-2 mg/kg).

Kommer man ikke helt opp kan man kan føle hjertebank, få angst, bli trøtt og sliten, forvirret, og rett og slett føle seg små-forgiftet (kroppen skjønner ikke hva som skjer). Om du likevel velger å starte lavt, så vær forberedt at du vil merke disse effektene dersom du ikke kommer helt opp, og at løsningen er å redosere. Du VET når du har kommet opp
Sitat av phish Vis innlegg
Ja, den har jeg sett, kom etter den hvite ... greit å vite Takk!

For øvrig var det rimelig store krystaller i den jeg så (en "chunk" veide sikkert 5g), men det er nok ikke krystallisert på den måten "vi" skulle ønske, men som det meste annet bare kokt inn etter reaksjon... derfor den brune fargen (MDMA skal være fargeløst/hvitt). Forskjellen er hvor mye det knuses...



Neinei, humørsvingninger skal du se lenge etter Det kommer til å være ca én type humør, og det er en variant av "fantastisk"

Det jeg mener er at f.eks 5-apb (usikker på årsak) har en glattere kurve, altså at man ikke lander så brått, men at det bare glir over, over lengre tid enn MDMA. Dette er min erfaring
Vis hele sitatet...
Har mottatt varen fra nettet nå, men stusset over at det var et par svarte prikker i posen blant pulveret(knuste krystaller). Er dette normalt? Tror ikke jeg kommer til å teste det mtp. på at jeg ikke har tålmodighet til å vente på kit. Var en 10-12 anmeldelser på siden hvor alle sa det var top notch vare, så velger å stole på dette.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av phish Vis innlegg
Det er ikke veldig lurt...

Start med en dropp som garantert får deg opp.. vil si 2mg/kg er en fin tommelfingerregel, men noe MDMA er bedre enn annet.. Ta litt og litt for å "flyte videre". Jeg pleier å ta i underkant av 1mg/kg på 2. som jeg tar omtrentlig en halvtime-time etter at jeg har kommet opp.

Å ta mer og mer (altså øke dosene) utover kvelden er en dårlig strategi om det skulle vise seg at det er nevrotoksisk, og uansett kan jeg ikke forstå annet enn at 0.1 må være omtrent "threshold", med mindre du har fått tak i veldig bra saker? Bedre å ta oftere og mindre i alle fall...
Vis hele sitatet...
Er det jeg pleier å gjøre, altså starte med en stor dropper. Har tydeligvis ikke vært toppkvalitet det jeg har kjøpt før, for 1mg/kg med det jeg kjøper nå funker som 2,5 mg/kg pluss at det varer myyye lenger.
Sist endret av turahønz; 26. juli 2014 kl. 02:12.