Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11415
Når man sletter "history" på den forhåndsinstallerte nettleseren på Samsung Galaxy S4 så kan man fortsatt bare trykke på tilbakeknappen og komme inn på de forrige nettsidene man har vært inne på.

Noen som vet hvordan man sletter det helt?
Gå til hjemskjermen, hold hjem-knappen inne og fjern nettleseren fra listen som dukker opp.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Gå til hjemskjermen, hold hjem-knappen inne og fjern nettleseren fra listen som dukker opp.
Vis hele sitatet...
Har gjort det, gjør det hver gang. Kan restarte tlf, men om jeg åpner "Internet" og trykker tilbakeknappen kommer den rett inn på siden du var på sist. Og uansett starter den på siden du var inne på når du sletta "history" og ikke startsiden.
Du kan jo evt installere dolphin browser og sette på private browsing i settings på den. Da lagrer den ikke historikken din fra børjan av, men vær obs på at google alikevel lagrer søkehistorikken din slik at du må slette der og.. Jeg får ihvertfall opp "siste søk" på google..
Kan nevne at jeg har sletta fra både "History" og Settings -> Privacy -> Delete personal data. Lukket programmet helt, restarta tlf, åpna "Internet", logga inn på facebook og klikka tilbakeknappen mange ganger og sett alt jeg har vært inne på på face de siste dagene.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Settings - apps - bla fram nevnte nettleser - wipe data og cache. Noe usikker på hva dette heter på norsk.
Har du prøvd å lukke den gjeldende fanen å åpne ei ny ei? Så slette loggen. Da skal det ikke gå ann å bla tilbake på de forrige sidene