Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 873
Heisann!

Jeg koblet laptopen min til tven min idag med en HDMI kable, og det fungerte jo selvfølgelig. Men når jeg gikk inn på GTA:SA så ble det svart på skjermen når jeg starta full screen. Dette problemet har jeg hatt lenge, noe jeg må endre? Noen instillinger? Hjelp!
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Har du lukket ned skjermen på pcen? Vist ikke du har valgt dupliker skrivebord så går alt av fullscreen spill på hovedskjermen, som i dette tilfellet blir skjermen på pcen.
Grafikk alternativer -> utdata til -> klon skjermer
Sånn er det ivertfall for min laptop og ekstra skjerm.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Eventuelt bare sett TVen som primærskjerm.
Prøv å sette ned oppløsningen før du går inn i spillet. Og om det går greit, så endrer du oppløsningen i selve spillet slik at du slipper å gjøre det fra skrivebordet heretter.

Dette er et typisk problem når man kobler PC via HDMI til TV. Hvis du ikke får det til så fungerer det som regel greit med VGA-kabel.
Sist endret av Fuzzybossen; 31. mai 2013 kl. 23:34.
The Nerdrager
Du kan også prøve deg frem med fn F5 tror jeg det var. Etter du er inne på spillet. Da vil den bytte mellom de forskjellige typene skjermkobling.