Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 772
Har tenkt å kle meg ut som zelda for halloween.

Neida, bare kødda, skal kle meg ut som Link
Skal kjøre green tunic med full accessory, men det jeg trenger, er ett Master Sword og Hylian Shield.
Derfor lurer jeg på om noen freaks her inne har noen sider som det kan bestilles fra, eller om de har liggende som de kunne ønske å leie ut eller selge til en stakkarslig Zelda fan! Vet de har det på Ebay, men føler det meste de sender derfra er billig plastikk. Og dersom jeg bestiller inn ett med metall blir det nok stoppet i tollen, selv om det kun er for looks.

Mvh Rediver
1. Husk at Link er venstrehendt (leftie)
2. Hvilket spill har du tenkt å fokusere på?

Her er forslag fra A Link to the Past (SNES) - med feil hånd, dessverre.

http://i.imgur.com/q5719h.jpg
Sist endret av waf; 28. september 2012 kl. 13:25.
The Nerdrager
Trådstarter
Det var planen å gå for Ocarina of time. Kjører nok høyrehendt tror jeg. Så veldig detaljert trenger det ikke å være
Vil anbefale at du prøver deg frem på Reddit, faktisk.

Subredditen for Zelda har over 50.000 hylians, så det er garanti for at du vil få noen forslag.
Sist endret av waf; 28. september 2012 kl. 13:29.
Hva med det her? Kostet ikke så mye, så det kan jo hende det også er billig plastikk, men det er jo et alternativ
The Nerdrager
Trådstarter
Skjoldet skal jeg alltids få gjennom tollen via Ebay også, men det er sverdet som bekymrer meg mest Vil helst ikke ha ett "the legend of Foam" sverd !
Hvis du har lyst til å gå dypt inn for det, så ta med deg noen tegninger av både skjold og sverd til en smed, også eventuelt få skjoldet og sverdet uten noe spesielle farger etc å heller male det og legge til detaljer selv, siden det er som oftest disse detaljene som er dyre.
The Nerdrager
Trådstarter
Ehm, tror ikke det er noen smeder som jobber frilans der jeg bor.
Haugalandet (())
Hvorfor ikke lage et selv? Papp, glassfiber, gips og maling funker fett til alle slags cosplay props.