Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1078
Noen som vet om dette selges i norge?

http://www.trinaryproducts.com/wp-co...t2-279x300.jpg

http://www.trinaryproducts.com/wp-co...1-1024x873.jpg

Dette ser jo bare rått ut å ha med på fest og lignende?
på heltid
iSkurk's Avatar
Google it?
Er jo bare og kjøpe fra en utenlandsk side da, bare sjekk etter at den sender utenlandsk, så litt fristende ut igrunn.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hvilke fester går du på?
Bare kjekt å vite, så jeg ikke går på samme fest..!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hvilke fester går du på?
Bare kjekt å vite, så jeg ikke går på samme fest..!
Vis hele sitatet...
Fester som høres fett ut, varierer i og med at jeg ikke drikker hver helg.

Sitat av iSkurk Vis innlegg
Google it?
Er jo bare og kjøpe fra en utenlandsk side da, bare sjekk etter at den sender utenlandsk, så litt fristende ut igrunn.
Vis hele sitatet...
Har googla, men vil helst vite om det e rtilgjengelig i norge først
Tipper du blir svett i hånda, om du skal ha på de der lenge.. Noe en fest ofte er.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Tipper du blir svett i hånda, om du skal ha på de der lenge.. Noe en fest ofte er.
Vis hele sitatet...
Det får så være, syns det ser rått ut, og er jo kun jeg som skal bruke de, så svette skal andre får lov å slippe :P
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Det får så være, syns det ser rått ut, og er jo kun jeg som skal bruke de, så svette skal andre får lov å slippe :P
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig at hvis du drar opp den der på fest, at du får være aleine?
Norskehesten
Alden's Avatar
hadde vel blitt nedsig hver gang man fikk en av strålene i øynene.. tenker hvis man er litt full ect
Sist endret av Alden; 23. mars 2012 kl. 21:23.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Tror du virkelig at hvis du drar opp den der på fest, at du får være aleine?
Vis hele sitatet...
haha, ser den. tror ikke det blir så ille, tror de bare liker det lille extra til musikken :P
Enten er styrken meget farlig, uansvarlig å bruke på den måten, og strengt ulovlig, ellers blir de kjempesvake, strålen vil ikke synes etc. Tror det funker litt bedre i teori enn i praksis, det der.
*insert tittel her*
RAVE TIME!