Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6086
The Nerdrager
Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle sette sammen ett nokså grundig ranked team til League of Legends, kanskje nå en 2k elo elns etter vi har justert til hverandres spillmetoder.

Krav for teamet:

* Du spiller på polakkserveren, hoho ! No offence ! (Y) Men men, er det mange nok fra den andre, så kan jeg vurdere å ta en transfer.

* Du må ha vært level 30 i mer enn 10 minutter, vil ta ett test game med hver enkelt person som melder seg, og når vi har samlet nok kandidater så vil vi ta ett test game som ett team med alle 5.

* Det kreves at du har Skype og mikrofon, slik at du kan kommunisere kjapt sammen med laget ditt, det har seg ofte at ikke alle har sjangsen til å se ned på chat grunnet last hits, abusing eller at de blir pusha. (Har du en Ventrilo server som kan brukes, er dette også ett pluss!).

* At du kan spille flere champions, med flere roller. Dette er en must siden vi kan ikke sette alt på at din favorittchampion ikke blir bannet. Derfor må vi ha flere erstatninger for alle på laget.

* Du kan dine masteries og runes, og leser opp på patcher slik at vi ikke får noen uventede overraskelser når du plutselig innser at ett talent har blitt endret og det ikke er like overpowered som før.

* Du kan det med roaming, ganking og CS. Dette er ting man skal kunne perfeksjonere, det er som de fleste high end players sier. Det er ikke hvor godt man spiller, men det er hvor mange feil man kan få fienden til å gjøre.

* Du er ikke en av de personene som forventer at din support skal legge ut alle wards. Det er så klart forståelig at AD carry og AP carry skal ha mest mulig farm, men det hjelper faen meg ikke om du dør 5 ganger før du får din første item! Så alle på laget må holde wards oppe, for å kunne counterganke effektivt.

* Du griner ikke over "killsteals" i ett team game, det gjør man bare ikke! Så enkelt er det ! Om supporten ender opp med en kill, så er det greit nok, det er jo tross alt bedre at supporten får kill, og AD carry får assist en at ingen av dem får det.

* Du følger med på hvor enemy champs er, og pinger / skriker ut på skype om hvor du tror de går, og om en friendly champ skal gå tilbake til sitt tower for å redde seg selv.


Ok, dersom du tror du holder alle kravene, så må du skrive følgende enten under i kommentarfeltet, eller som en PM til meg.

Navn på account:
Hvilken server:
Høyeste ranked solo:
Høyeste ranked 5v5:
Høyeste ranked 3v3:


Hvilke champions spiller du?
Champion, rolle, lane



I mitt tilfelle blir det:
Annie, AP Carry mid
Veigar, AP Carry mid
Ryze, Spell bruiser, mid / solo top
Cait, AD carry, top
Graves, AD carry, top
Sona, Support, top
Malphite, jungler (Kan eventuelt spille solo top med han)
Warwick, jungler


Det er også andre champs jeg spiller med på Skirmish, men dette er de jeg føler jeg er best med.

Med vennlig hilsen Rediver, håper jeg får mange positive svar fra gode spillere ! Ha en god dag videre!
Sist endret av Rediver; 24. januar 2012 kl. 14:14. Grunn: Endre noe.
Hva er din IGN?
The Nerdrager
Trådstarter
R3diver er mitt in game name
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvorfor i all verden spiller du på den polske serveren?
Navn på account:Beastu
Hvilken server:West
Høyeste ranked solo:1247 elns
Høyeste ranked 5v5: ikke spilt
Høyeste ranked 3v3:Ikke ranked ennå, men vinner alt når vi har rett line up
Spiller:
Graves AD carry
Udyr Jungle
Annie AP carry
GP solo top
(kommer ikke på flere, etersom jeg ikke har LOL åpnet nå, da jeg er på skolen, foresten hva er Elo'en din på?

Btw er dette på west?
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg

Btw er dette på west?
Vis hele sitatet...
Han skriver at han spiller på polakk-server, men om alle andre er på West kan han transferre om nødvendig.

Har forresten sendt deg en PM trådstarter.
bruker: Tuborgs
ranked: Har ikke i hode, men rundt 1250-1300 solo, har vært i elo hell ganske lenge så flytta jeg til west og er på vei oppover igjen nå 1100elns.

Ad carry bot: Vayne
Jungler: Shaco
Jungler: udyr
Ap mid: Ahri
Ap mid: Morgana ( alltid banned QQ )
Ap mid / support: Lux
Support: Soraka, taric, alistar, sona. ( Taric og sona som favoritt )
Solotop: Olaf, nasus ( Nasus stor favoritt )

Spiller best som shaco om folk i laines ikke pusher så hardt og klarer og si ifra im det er warded eller ikke. Spiller shaco som agressive counterjungler, laine gank på level 2 eller 4 alt etter ønske.

Spiller på West, om noen vil spille normals bare på gøy så bare legg meg til spiller nesten hver dag, selv om skyrim har tatt over hjerte mitt nå for tiden.

Spiller også Nasus ganske bra som Trinetyforce tank, helt utrolig damage om jeg bare får farma litt i top ^^.
Sist endret av Tombøtte; 26. januar 2012 kl. 10:53.
The Nerdrager
Trådstarter
Skal se gjennom dette når jeg kommer hjem fra jobb idag Men spiller på East fordi jeg har rundt 10-15 venner som spiller på den samme Men skal snakke med noen om de blir med å tar transfer til west, virker som mesteparten spiller der.

Må legge til at jeg aldri har spilt noe seriøst ranked, siden mine venner ikke er like "inni" LoL som jeg er. Men har vell hatt høyeste på 1300+ ranked med 5-2 w/l ratio i solo que, men solo que er pure bullshit grunnet du har 50/50 for å komme på det tapende laget.

Derfor jeg tar iniativ til å lage ett "perfekt" setup her
Sitat av Rediver Vis innlegg
Skal se gjennom dette når jeg kommer hjem fra jobb idag Men spiller på East fordi jeg har rundt 10-15 venner som spiller på den samme Men skal snakke med noen om de blir med å tar transfer til west, virker som mesteparten spiller der.

Må legge til at jeg aldri har spilt noe seriøst ranked, siden mine venner ikke er like "inni" LoL som jeg er. Men har vell hatt høyeste på 1300+ ranked med 5-2 w/l ratio i solo que, men solo que er pure bullshit grunnet du har 50/50 for å komme på det tapende laget.

Derfor jeg tar iniativ til å lage ett "perfekt" setup her
Vis hele sitatet...
Opplever det veldig likt som deg her trådstarter, med at venner ikke spiller like "seriøst". Har forresten en eller to andre kamerater som er på samme nivå som meg, men vi kan jo prates ang. det.
The Nerdrager
Trådstarter
Det kan vi vet du! Skal se gjennom alle applikasjoner og sette opp ett par testgames senere idag Så får fått fart på dette (Y)
Når vil teame spille forresten? klokkeslett? fra 18-20? 20-00? blir vel ikke noen faste tider etter som folk sikkert er hjemme og er tilgjengelige nå og da, men er der noe tidsrom du ser for deg? kan være godt og vite.
The Nerdrager
Trådstarter
Jeg er som oftest hjemme fra 17:00 til 24:00, så jeg får jo snakke med hver person individuelt om hvilke tider som passer Får eventuelt lage en liten kalender med oppmøtetider
ser ut som gode tider det, er selv hjemme for dagen fra 15.30-00 +

Sitat av Rediver Vis innlegg
Jeg er som oftest hjemme fra 17:00 til 24:00, så jeg får jo snakke med hver person individuelt om hvilke tider som passer Får eventuelt lage en liten kalender med oppmøtetider
Vis hele sitatet...
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvorfor i all verden spiller du på den polske serveren?
Vis hele sitatet...
Fordi alle lan turneringer skjer på "den polske serveren"?
Sitat av KippyK Vis innlegg
Fordi alle lan turneringer skjer på "den polske serveren"?
Vis hele sitatet...
Eller fordi han sansynligvis ble flyttet over på polakk-siden når servensplitten skjedde slik som alle oss andre, men ikke har flyttet over etter.
The Nerdrager
Trådstarter
Husztle har rett der altså Bare 30 min til jeg skal hjem Så er det sol! Så kommer sikkert hjem halv 6, og kan ta ett par games da ;D
US Server ftw, spiller og Skyper med sånn 9 andre, alle level 30, hver dag :P
The Nerdrager
Trådstarter
Dere spiller 9v5 da eller? Ser desverre ikke grunnen til å spille med folk fra USA, men hver person hver sin smak
Sitat av Rediver Vis innlegg
Dere spiller 9v5 da eller? Ser desverre ikke grunnen til å spille med folk fra USA, men hver person hver sin smak
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg kjenner sånn 9 stykker, og jeg pleier å spille sammen med noen av de. De fleste er fra Europa, men spiller bare på US serveren, akkurat som jeg.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Litt OT: Jeg er Rank 11 og spiller Mid Ryze for det meste, mana stacker som faen. Noen som kunne lagt til meg, og lære meg å spille han ordentlig? Trenger masse IP
Sitat av wavezor Vis innlegg
Litt OT: Jeg er Rank 11 og spiller Mid Ryze for det meste, mana stacker som faen. Noen som kunne lagt til meg, og lære meg å spille han ordentlig? Trenger masse IP
Vis hele sitatet...
Hvilken server spiller du på?
The Nerdrager
Trådstarter
Har nå transferra til West! Legg R3diver til som venn, så fikser vi ett game
"R3diver was not found, verify name and try again." - Får vente litt senere.


Summoner Name: Cpt Munchies
Server: EU West
Role: Support
Champions: Janna, Sona, Taric, Soraka, Alistar, Leona, Nunu, Blitzcrank, Kayle, Ashe, men har også Amumu, Akali, Tristana og Garen.
Ranked: 1188 Elo (11/10)
Normal: 288/244 (+44)


Et par tråder og poster av meg:
RaidCall-gruppen: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18872734
Ditt Summoner Name: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18536824
Nyttige lenker: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18601594
The Nerdrager
Trådstarter
Beklager for den! Etter ett par morsomme games og mye latter på Skype ble navnet mitt endret til Klaskemannen! Du kan bare legge til det, så har du meg på friendslist
De er på den polske serveren fordi polakker suger så jævlig hardt.
The Nerdrager
Trådstarter
Skal ikke si det Bacterius. Jeg og ett par andre fra Nff spilte ett game der vi tok all random, all insta lock, all smite / revive, og alle som fikk AP gikk AD og motsatt. Da tapte vi med statsene 32:42 og vi fikk ned 3-4 tårn! Det var lolGG!

Og ja, det var på vest, fordi flest spilte der!
Haha! KLASKEMANN KLASK! Jeg får ikke spilt noe særlig idag, mulig jeg kanskje rett et game før jeg stikker på konsert, men blir vel å game litt på lørdag i hvertfall
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av KippyK Vis innlegg
Fordi alle lan turneringer skjer på "den polske serveren"?
Vis hele sitatet...
Vet du i det hele tatt hva en "lan turnering" er? Local Area Network betyr at det spilles på et lokalt nettverk, altså er de ikke på noen public server i det hele tatt.


Sitat av Huztle Vis innlegg
Eller fordi han sansynligvis ble flyttet over på polakk-siden når servensplitten skjedde slik som alle oss andre, men ikke har flyttet over etter.
Vis hele sitatet...
Polakk-serveren kom ikke før for et par uker/måneder siden.
Du tenker på EUNE/EUW splitten.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Vet du i det hele tatt hva en "lan turnering" er? Local Area Network betyr at det spilles på et lokalt nettverk, altså er de ikke på noen public server i det hele tatt.




Polakk-serveren kom ikke før for et par uker/måneder siden.
Du tenker på EUNE/EUW splitten.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Altså, EUNE = Polakk-serveren (= kallenavn). Slik som jeg kan huske har det ikke blitt lagd noen egen server til polakkene.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Om du tar turen innom leagueoflegends.com ser du at de har opprettet en egen server for polakker. Denne er på polsk, og det er vanlig å snakke polsk her. Jeg regner dette som "polakkserveren". Men dere mener kanskje at nordmenn, russere, litauere, ukrainere o.l er polakker?

http://bildr.no/view/1089870
The Nerdrager
Trådstarter
Nei, jeg mener at flertallet av de som spiller på EuNE skriver som oftest ett språk ingen andre enn deres landsmenn kan forstå. Er ikke ment at det bare er polakker, men den er mer eller mindre overpopulated av polakker og russere
Og som vi sa, det er ett kallenavn, ikke noe som skal tas seriøst. Dersom du bare er her for å trolle, ser jeg ingen grunn til at du er her

Ps: LAN - Når flere samles og spiller spill. Ofte sammensatt av kompoer på forskjellige spill. Han sa ingenting om at de spilte lokalt. Men når de satt lokalt, har de ofte kompoer på EUNE serverne. Siden de fleste nordmenn ble automatisk plassert der etter splittelsen
Hadde vært artig med et seriøst team ja, spiller på west atm. Var på 1400+ i både 3v3 og solo queue, og nesten 1400 i premade i s1. Ikke noe å skryte av bare så det er sagt, men gir kanskje en liten peilepinne på at jeg ikke er helt ny.

Legg til Slarkert
Sist endret av Shepard; 27. januar 2012 kl. 10:49.
The Nerdrager
Trådstarter
I will do when i get home

Som mange andre her, så er det vanskelig å finne venner som spiller på det samme nivået som du selv vil spille på.
Og solo que er det en 50/50 chance for å komme på ett lag med ekstremt dårlige spillere.
Derfor jeg helst ikke vil dømme på ELO, selv har jeg aldri gjort det noe stort innen Solo que.
kan jeg få si at jeg elsker deg? <3 supert at du ikke dømmer ut ifra elo siden jeg ikke passer inn i min current rating på 1073


Sitat av Rediver Vis innlegg
I will do when i get home

Som mange andre her, så er det vanskelig å finne venner som spiller på det samme nivået som du selv vil spille på.
Og solo que er det en 50/50 chance for å komme på ett lag med ekstremt dårlige spillere.
Derfor jeg helst ikke vil dømme på ELO, selv har jeg aldri gjort det noe stort innen Solo que.
Vis hele sitatet...
The Nerdrager
Trådstarter
Er ett free to play game, så å spille med folk som ikke er særlig flinke er en selfølge at vil skje
Som igår, da vi spilte all random, all insta lock, all smite / revive, all role reverse Å så vant vi nesten
Navn på account: Smygulf
Hvilken server:West
Høyeste ranked solo:1200
Høyeste ranked 5v5: 0
Høyeste ranked 3v3: 0
Spiller:

Soraka support
Trundle jungle hybrid
Nidalee AP
Amumu tank/jungle AP

Nylig startet med ranked, har ikke mer en 30 matcher totalt med 11wins..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Rediver Vis innlegg
Nei, jeg mener at flertallet av de som spiller på EuNE skriver som oftest ett språk ingen andre enn deres landsmenn kan forstå. Er ikke ment at det bare er polakker, men den er mer eller mindre overpopulated av polakker og russere
Og som vi sa, det er ett kallenavn, ikke noe som skal tas seriøst. Dersom du bare er her for å trolle, ser jeg ingen grunn til at du er her

Ps: LAN - Når flere samles og spiller spill. Ofte sammensatt av kompoer på forskjellige spill. Han sa ingenting om at de spilte lokalt. Men når de satt lokalt, har de ofte kompoer på EUNE serverne. Siden de fleste nordmenn ble automatisk plassert der etter splittelsen
Vis hele sitatet...

At flertallet skriver på et annet språk er en selvfølge når andre land enn Norge er i flertall. Dessuten er det flere litauere enn polakker. Du nevnte ikke at det var et kallenavn før i forrige post, hvordan kunne jeg vite at du ikke siktet til den polske serveren?


Ps: http://en.wikipedia.org/wiki/LAN
The Nerdrager
Trådstarter
Fatman, lan for de fleste gamers (På ett spillforum, som du selv sitter på) er når flere personer samles for å spille lokalt.(LAN party) Men det blir mer enn ofte spilt spill som krever at alle er online, og spiller på en dedikert server

Er ikke mitt problem at du ikke forstår spillet nok til å vite hva serverne har fått som kallenavn Men når en spiller på en server med flere nasjoner, er det innebært at du skal skrive norsk når du kommuniserer med dine teammates, spesielt når du tar random teammates.

Men igjenn, du har ingen grunn til å være her om du bare skal trolle, ser ikke noen grunn til å poste her for din saks skyld. Dette er en tråd for ranked game. Ikke diskusjon om ordene som brukes her
Sitat av FatMan Vis innlegg
Om du tar turen innom leagueoflegends.com ser du at de har opprettet en egen server for polakker. Denne er på polsk, og det er vanlig å snakke polsk her. Jeg regner dette som "polakkserveren". Men dere mener kanskje at nordmenn, russere, litauere, ukrainere o.l er polakker?

http://bildr.no/view/1089870
Vis hele sitatet...
Den "serveren" som du kaller det er bare et eget forum for polakkene.
De spiller på EUNE sånn som før.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg troller ikke, jeg bare peker ut de feilene du gjør.
Jeg er fullstendig klar over at du tror du snakker om et LAN-Party, det var derfor jeg påpekte hva et LAN er. De fleste som bruker uttrykket LAN, om et datatreff er 16 år gamle CoD-gamere.
Hva har min forståelse for spillet å si for navnene på serverne? Det at du og dine kamerater kaller det polakk-serveren er ikke noe alle vet. Om du tror jeg troller bør du vurdere å våkne opp og se deg litt rundt.

Sitat av Aylartsen Vis innlegg
Den "serveren" som du kaller det er bare et eget forum for polakkene.
De spiller på EUNE sånn som før.
Vis hele sitatet...
Det var jeg ikke klar over.
EUNE er dog fortsatt ikke en "polakkserver"
Accountname: B4ttlecry
Server: West
Toprating soloqueue: 1549
Toprating 3v3: 1510 ( hadde toprating 1560 ellerno forrige uke. skjønner ikke hva som har skjedd.. )
Premade 5v5: unranked

Spiller
Gailo, support/mid/top hvis de har ap top
Gp, Jungle/top
Teemo, top
Morde, top
Skarner, jungle/top
Cait, bot
Alistar, bot
Vayne, bot
Singed, top
Kan også jungle med de fleste, Yi, Shaco, Twitch osv.

2k elo tviler jeg vel egentlig veldig sterk på, men 17-1800 burde gå fint
Navn på account: xLegitz
Hvilken server: Eu-W
Høyeste ranked solo: 1350 (gikk ned når jeg byttet til polakkserver'n, bytta tilbake til Eu-W og er på vei oppover igjen)
Høyeste ranked 5v5: Ikke spilt.
Høyeste ranked 3v3: Ikke spilt.

Hvilke champions spiller du?
Champion, rolle, lane

Spiller mest Jungle/solotop.

De jeg spiller best med i jungle: Jarvan (main champ), Maokai, Lee Sin, Rammus, Udyr og Skarner.
Solotop: Alt det jeg jungler + Gangplank, Shyvana og Nasus.

Kan også spille adcarry: Tristana, Caitlyn og Ashe.

Sitat av xzec Vis innlegg
"R3diver was not found, verify name and try again." - Får vente litt senere.


Summoner Name: Cpt Munchies
Server: EU West
Role: Support
Champions: Janna, Sona, Taric, Soraka, Alistar, Leona, Nunu, Blitzcrank, Kayle, Ashe, men har også Amumu, Akali, Tristana og Garen.
Ranked: 1188 Elo (11/10)
Normal: 288/244 (+44)


Et par tråder og poster av meg:
RaidCall-gruppen: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18872734
Ditt Summoner Name: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18536824
Nyttige lenker: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...ost&p=18601594
Vis hele sitatet...
Best support ever!

- xLegitz
Sist endret av alicante55; 27. januar 2012 kl. 16:36.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg troller ikke, jeg bare peker ut de feilene du gjør.
Jeg er fullstendig klar over at du tror du snakker om et LAN-Party, det var derfor jeg påpekte hva et LAN er. De fleste som bruker uttrykket LAN, om et datatreff er 16 år gamle CoD-gamere.
Vis hele sitatet...
Greit, så når du spiller League of Legends, World of Warcraft osv. hvor du må være på online servere men sitter midt i DreamHack, The Gathering, Intel Extreme Masters osv. så er ikke dette et LAN?
LAN har fått flere betydninger enn bare Local Area Network; LAN er akkurat dét, et datatreff, hvor man møter sammen for å gjøre data-relaterte ting sammen.
At du sitter å troller og kvervulerer er akkurat hva du gjør; om du skal bare sitte her inne for å lage kvalme for resten, så ser jeg ikke noen poeng at du er her.

Sitat av FatMan Vis innlegg
Hva har min forståelse for spillet å si for navnene på serverne? Det at du og dine kamerater kaller det polakk-serveren er ikke noe alle vet. Om du tror jeg troller bør du vurdere å våkne opp og se deg litt rundt.
Vis hele sitatet...
Sjekk på EUNE/EUW forumene, Subreddits, Diskusjon, ArcticNova og her på Freak, så ser du at 9 av 10 kaller EUNE for akkurat det, en "russer server" eller "polakk server", fordi latviere, ukrainere, litauere, armenerne, esterne osv. blir alle sett som "russere" eller "polakker", ergo det kryr av "polakker" og "russere".
Sist endret av xzec; 28. januar 2012 kl. 00:58.
Navn på account: Ansuli
Hvilken server: West
Høyeste ranked solo: 1200, havnet i ELO hell. Carrier somregel games fra junglen, men ofte vanskelig når 2 av 3 laner feeder som et uvær.
Høyeste ranked 5v5: Ikke spillt enda. Jeg og en kompis er på utkikk etter team.
Høyeste ranked 3v3: Ikke spillt, kommer vel heller ikke til og gjøre det. 3v3 er bleh..

Hvilke champions spiller du?
Support:
Sona, Janna, Alistar, Soraka, Kayle. Kommer ann på hvem jeg teamer med/møter.

Jungel: Udyr, Malphite, Rammus, Alistar.

Solotop: Cho'gath, Udyr, Garen, Tryndamere.

Har ikke spillt så mye AD eller mid, men kan spille Graves, Sivir eller Morgana on krise i noen games



Kan vel legge til link til Leaguereplays om noen er interisert i det.. http://www.leaguereplays.com/summoners/euw/Ansuli/


Bare og legge meg til om noen har lyst til og ta noen games!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av xzec Vis innlegg
Greit, så når du spiller League of Legends, World of Warcraft osv. hvor du må være på online servere men sitter midt i DreamHack, The Gathering, Intel Extreme Masters osv. så er ikke dette et LAN?
LAN har fått flere betydninger enn bare Local Area Network; LAN er akkurat dét, et datatreff, hvor man møter sammen for å gjøre data-relaterte ting sammen.
Vis hele sitatet...
At mindre opplyste personer kaller et LAN-party et LAN, er ingen grunn for å bytte navn. Snakker vi om et datatreff så sier vi LAN-party.

Dreamhack og The Gathering som du nevner over er datatreff, ikke LAN. Det er ingen som kobler PC'ne sine sammen via switcher uten å være på internett, og da er det teknisk sett ikke et LAN. At det er et LAN-party og at mange kaller det et LAN er jeg enig i, men det er fortsatt feil.
På IEM spiller de på offline tournament-servere, det er derfor de har annerledes navn og 999999 RP og IP. Du kan kalle IEM et LAN.


Sjekk på EUNE/EUW forumene, Subreddits, Diskusjon, ArcticNova og her på Freak, så ser du at 9 av 10 kaller EUNE for akkurat det, en "russer server" eller "polakk server", fordi latviere, ukrainere, litauere, armenerne, esterne osv. blir alle sett som "russere" eller "polakker", ergo det kryr av "polakker" og "russere".
Vis hele sitatet...

Har nå sjekket ut flere av sidene du nevner, og har ikke sett _en_ person kalle det hverken polakkserver eller russerserver. Har du en link? Regner med det skal være lett å finne, ettersom 900000 av 1 million LoL-spillere kaller det polakkserver.
Sist endret av FatMan; 28. januar 2012 kl. 11:15. Grunn: leif
Sitat av FatMan Vis innlegg
At mindre opplyste personer kaller et LAN-party et LAN, er ingen grunn for å bytte navn. Snakker vi om et datatreff så sier vi LAN-party.

Dreamhack og The Gathering som du nevner over er datatreff, ikke LAN. Det er ingen som kobler PC'ne sine sammen via switcher uten å være på internett, og da er det teknisk sett ikke et LAN. At det er et LAN-party og at mange kaller det et LAN er jeg enig i, men det er fortsatt feil.
På IEM spiller de på offline tournament-servere, det er derfor de har annerledes navn og 999999 RP og IP. Du kan kalle IEM et LAN.
Vis hele sitatet...
Har ingenting med hvor opplyst personene er, det blir bare kalt for et LAN, fordi de er koblet lokalt sammen med datamaskiner, om det er internett der eller ikke er helt irrelevant.
Nå snakker du om noe du ikke har peiling om; det er hverken offline eller dedikerte tournament servere på IEM.
Det er, ja, tournament clients for LoL, hvor du kan lage accounts med full tilgang til alt på hvilken som helst online server.
Riot selv sa at de ikke kunne flytte rundt på serverne deres (etter at de fikk nett problemer på IEM GC og NY), at det ville bare koste penger og tid for dem at de ikke så noe nytte av det, ettersom de allerede har online serverne til bruk.

Sitat av FatMan Vis innlegg
Har nå sjekket ut flere av sidene du nevner, og har ikke sett _en_ person kalle det hverken polakkserver eller russerserver. Har du en link? Regner med det skal være lett å finne, ettersom 900000 av 1 million LoL-spillere kaller det polakkserver.
Vis hele sitatet...
Ok.
Dere kan vel bare dette ligge nå ? husk på SC
Jepp, jeg orker ikke å kvervulere mer; meningsløst.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
De sa jo selv på streamene fra IEM Kiev at de spilte på egne servere som kjører tournament clients.
Men greit, vi kan legge diskusjonene død hvis ikke du gidder mer.
Sist endret av FatMan; 28. januar 2012 kl. 13:20. Grunn: eg vant
Sitat av FatMan Vis innlegg
At mindre opplyste personer kaller et LAN-party et LAN, er ingen grunn for å bytte navn. Snakker vi om et datatreff så sier vi LAN-party.

Dreamhack og The Gathering som du nevner over er datatreff, ikke LAN. Det er ingen som kobler PC'ne sine sammen via switcher uten å være på internett, og da er det teknisk sett ikke et LAN. At det er et LAN-party og at mange kaller det et LAN er jeg enig i, men det er fortsatt feil.
På IEM spiller de på offline tournament-servere, det er derfor de har annerledes navn og 999999 RP og IP. Du kan kalle IEM et LAN.





Har nå sjekket ut flere av sidene du nevner, og har ikke sett _en_ person kalle det hverken polakkserver eller russerserver. Har du en link? Regner med det skal være lett å finne, ettersom 900000 av 1 million LoL-spillere kaller det polakkserver.
Vis hele sitatet...
Du liker å kverulere du?

Noen som joiner litt LoL utover natten? Add: xLegits - Eu-W.
Sist endret av alicante55; 29. januar 2012 kl. 00:36.