Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 935
heisann!
altså det her er litt pinlig, men i og for seg ikke min feil. Jeg fikk en gammel PC som virka helt greit, men fikk noe backlash fordi den ikke var kompatibel med windows 7. Så fikk jeg lånt meg en CD for vista.

Jeg kjørte instalasjon og alt det pisset, syntes det var litt pussig at win 7 logoen fortsatt var der, nå som jeg skulla ha vista, men koden til vista funka så da gikk det vel bort...men..

Nei! Det var win7 jeg har bare har lagt inn på nytt, og kødda til. Hvorfor vistakoden virka veit jeg ikke, men nå vil dritten at jeg skal aktivere for å få tilgang til desktop og resten av maskina. Jeg prøvde noen koder jeg fant på nettet, men det funker ikke i det hele tatt

Jeg vil bare få tilgang til maskina så jeg kan legge inn XP. Har til og meg sikkra meg orginal programvare jo

HJELP!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ro en tur ut til bukta og fisk opp en activator?
Veit du av noen som virker da....har jo kikka litt rundt og det ligger sikkert 100000 forskjellige rundt om kring...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Bare å sjekke kommentarene så får du en viss pekepinn om kredibiliteten.
okay takk da...skal se hva jeg får til...
Loader x.x.x by Daz funker til det meste.
Jeg har version 1.6.9 liggende og virker alltid på fresh Windows 7 installasjon.
Sist endret av Vangen; 30. desember 2011 kl. 04:58.
får ikke til å installere den sida jag bare har begrensa tilgang
Sitat av spicey91 Vis innlegg
får ikke til å installere den sida jag bare har begrensa tilgang
Vis hele sitatet...
Har send deg PM.

Men.. Hvorfor har du bare begrenset adgang når det er deg selv som har lagt inn operativsystemet på nytt? Da skal du ha administratorrettigheter.

Prøv å høyreklikk på fila, og velg "Kjør som administrator"