Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1211
Fant nettopp ut at pappa har blitt medlem av en side kalt Ziinga for auksjoner.
Søkte opp det på nettet fordi jeg syntes det var så rart at jeg aldri hadde hørt om det.
Fant dermed en god del advarsler også videre av folk som hadde blitt trekt penger flere ganger fordi de automatisk ble en spesiell form for medlem etter at en hvis tid med gratis bruk hadde gått ut, noe det ikke står noe som helst om når man lager bruker.

Vi ringte nettopp nummeret deres, å kom selvfølgelig fram til en UTENLANDSK fyr som nesten ikke kunne engelsk, som brukte flere minutter på å forklare masse om ting jeg ikke spurte om en gang. Når jeg spurte om å avslutte brukeren ba han meg bare sende en e-post til Ziinga.

Nå sendte jeg en e-post hvor jeg skrev fra pappa sin e-post at han ville kanselere brukeren sin, som det sto på nettsia deres at man kunne gjøre når som helst for å avslutte. Det sto ingen verdens ting på nettsia deres om hva man skulle skrive i e-posten, men jeg forklarte værtfall på flytende engelsk hva greia var.

Frykter nå at vi kanskje ikke får svar på e-posten, eller at vi ikke finner noen måte å avslutte dette på. Noen erfaringer?

Vil allerede etter å ha oppdaget siden for noen minutter siden advare alle mot den. Alt virker veldig useriøst, å jeg har akkurat lest mange advarsler og dårlige erfaringer på både engelsk og norsk rundt om på internett.

Nei, pappa er langt ifra inne på det med dagens nettvett..
Sist endret av Teddybe4r; 17. desember 2011 kl. 22:52.
Har han skrevet inn noe mastercard/visakort? I så tilfelle, få det sperret og få nytt kort.
Han har kun oppgitt e-post, mener jeg han sa. Får ikke kontaktet han atm

Edit: Han har ikke oppgitt noe som helst kort/kontoopplysninger.

Var svaret ditt basert på negative erfaringer, meitemark?

Er mest spent på hva andre har opplevd her inne.
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
Han har kun oppgitt e-post, mener jeg han sa. Får ikke kontaktet han atm
Vis hele sitatet...
Vel, ingen penger kan bli trukket bare via epostadresse, så utover plenty med spam er det intet å frykte.
Kan bekrefte at dette er en tvilsom side. Jobber i bank og har flere ganger sperret kort etter at kunder har skrevet inn kortinformasjonen sin der, for så å bli trekt ca 500kr i måneden. Sperr kortet!