Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 15850
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Er hos min far nå(noe jeg skjeldent er) og sjekket igjennom maskinen.. fant en txt fil som jeg skrev en gang for noen år siden..den ble postet på radikal.. kanskje noen vil få bruk for den idag også!? ihvertfall.. : here it is:


Det er mange måter å bestå.. 1 bra og sikkert triks er jo å gå i en nærmeste scorpius eller yinyhang butikk og spørre om de
har slike piller som renser urnien for noen timer..de fungere fra 1 time etter du har tatt de og til 5 timer etter på..
da blir alt renset..enseste ulempen er at det er 20 kapsler og til hver kapsel må du drikke ett glass vann..
eller du spiser 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3+ 2 ..hvis du skjønte det... så du er nødt til å drikke 7 glass vann..
men hva gjør man ikke for å slippe unna???=)

Du kan jo også få en annen til å ta den for deg?altså få en "rein" kamerat(hvis du har det da =) til å ta urinprøven for deg,
du må bare passe på at den holdes VARM(lunken) slik at det ikke blir noe tvil om at det er din prøve du avlegger..
hvis du på ingenmåte klarer å få den varm,så (hvis du er alene hvor du tar urinprøven) så hell litt varmt vann oppi..
(det finner de aldri ut av)

Ellers så kan du jo prøve med såpe,vaskepulver,sitron, eller noe annet i urinen,
men egentlig så tror jeg det bare er myter og tviler på at det fungerer...

Ellers...pleier jeg å drikke(vann) masse.hele tiden..uken/to uker før du skal ta den..
+ at siste uken så drikker jeg nesten hver dag=)(alkohol) spessielt sprit for det renser kroppen..

En annen ting man kan gjøre..er å kjøpe amfetamin(speed,fart,guffe,rock what ever=)
det vil rense igjenom hele systemet for Benzodiazepiner og det vil si virke stoffene i
Valium,vival,stesolid,alopam,flunipam,rohypnol,rivotril,moga don,apodorm,(virkestoffer diazepam,fluintrazepam)
og for cannabis,opiater, bla bla bla..
Amfetamin vil gå ut av kroppen innen 72 timer og kan da ikke påvises i noen urinprøver!
(LSD kan ikke påvises i urinprøver!!)det kan kun påvises gjennom en ryggmargstest(vevsprøve) og det skjer ikke

-sp3q

EDIT:
Denne posten ble skrevet 14. August 2001, 00:12 .. Tenk over det når dere leser den. Hvorvidt dette stemmer i dag 2006 har jeg ikke pleiling på..
Det skal i tillegg nevnes at denne teksten ble skrevet for radikal.net
(ca.1-2 år før den ble postet her)
som ettervert skiftet navn til norsk-undergrunn.as som der igjen ble nedlagt. Noe som førte til at Iblis tok iniativ til å starte et forum Iblis.nu, som skiftet navn tilfreakforum.nu..


edit@2007


Hvorvidt amfetamin og sprit renser kroppen for andre narkotiske stoffer kan jeg ikke på noe som helst måte bevise, så jeg oppfordrer -ingen til å !kjøpe!- prøve eller bruke amtfetamin i håp om kroppen vil bli renset for andre narkotiske stoffer.
Sist endret av spQ; 31. mars 2007 kl. 03:07.
Better than thou.
Vel, såvidt jeg vet kan man også ta litt salt i urinen..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og ryggmargsprøve er ikke morro.. man ligger dønn i ro når dem kjører faenskapet inn i ryggen din.. vondt som et helvete, men man vet at hvis man rører på seg så kan man fokke med nervene i ryggen... lite fordelaktig altså.. IKKE MORRO!
Har en kamerat som slapp unnna med å ha såpe oppi, så det funker til en viss grad. De merk at prøva var klussa med men kunne ikke gjør noe med det, heldigvis for han
▼ ... flere år senere ... ▼
Du kan jo evnt prøve å drikke så mye vann og juice og sunne ting tiden før prøven.
Spis lite fett, vær i frisk luft. Drikk vann, drikk alkohol, drikk kjempemye vann generelt sett vær dag. Drikk mye kaffe og te, helst grønn te. Spis mye frukt og grønt.
Dagen før kan du spise kjempeusunt så istedenfor at kroppen forbrenner av fettlageret ditt og gir fra seg thc så lagrer den heller masse fett.
Og om morgenen kan du hive innpå et par kopper kaffe for å skjule thc'n.
En kompis ble clean på 10 dager etter den metoden
Det er også lurt å pisse hjemme før du skal ta prøva så drikke myye vann... Jeg gjor det å jeg blei ikke tatt. (røyka ei uke før) kan ikke garantere att man blir clean men d hjelper iallefall.
Får om natta så samler du opp mye dritt i blæra, så da er det lettere å finne det tror jeg.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Foly huck, denne tråden var gammel Var ikke noe mer nei
Syns det er bra at informasjonstråden kommer opp, så slutter folk å lage flere hundre liknende tråd om hvordan de skal slippe...

Men det er noe jeg lurte på som føre meg til et annet spørsmål. Jeg har aldri brukt narkotika - og ble heller aldri "spurt" om å ta urinprøve. Kanskje det er en grunn til det?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det virkelig hold i det at en ryggmargstest kan påvise bruk av LSD? Hva slags folk ber forøvrig om en slik test?
tviler på at det er noen...
Er vel unødvendig med en ryggmargstest nå. Holder med urinanalyse(immunologisk metode) for å påvise bruk av LSD.
Sitat av busemann
Er vel unødvendig med en ryggmargstest nå. Holder med urinanalyse(immunologisk metode) for å påvise bruk av LSD.
Vis hele sitatet...
LSD er ikke et fysisk merkbart stoff, men påvirker hjernen, og er ikke sporbart i blod/urin!
Sitat av raaen
LSD er ikke et fysisk merkbart stoff, men påvirker hjernen, og er ikke sporbart i blod/urin!
Vis hele sitatet...
Visst er det fysisk merkbart. Kanskje ikke noen spesiell følelse, men jeg har følt mye rart iløpet av mine turer. Som f.eks. at jeg smelter ned i senga, o.l. Angående sporing så er det mulig å spore det i urin opp til 72 timer. Erowid is your friend!
Sitat av Sinister
Visst er det fysisk merkbart. Kanskje ikke noen spesiell følelse, men jeg har følt mye rart iløpet av mine turer. Som f.eks. at jeg smelter ned i senga, o.l. Angående sporing så er det mulig å spore det i urin opp til 72 timer. Erowid is your friend!
Vis hele sitatet...
Sorry, sorry, sorry. Har basert meg på veldig ukorrekt fakta her! Men det du merker fysisk er et resultat av phsykisk desillusjonering i hjernen!
PEPPERkake og coca KOLA er min venn!
Har en venninne som stakk fingern i zalo - dro og pisset - dyppa fingern i urinet - fikk negativ test!
det var vel litt over en uke etter at hun hadde røkt shittzz...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
jaha? Og når skjedde dette da? Hva hadde hun inntatt?
Hun røkte hasj!
Det er vel ikke noe som heter ryggmargsprøve lengre? Det blir vel heller tatt hårprøver nå(?)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Sitat av tomiz
Det er vel ikke noe som heter ryggmargsprøve lengre? Det blir vel heller tatt hårprøver nå(?)
Vis hele sitatet...

Mhm.. Har du lest igjenom hele posten?
Jeg har ikke peiling for å være ærlig.
Den posten som jeg postet i 2001 husker jeg ikke å ha skrevet engang. Men sansynelig var dette en tid hvor jeg selv måtte ta urinprøver og det var også da derfor akktuelt..
For meg er ikke dette tema aktuelt i det heletatt lengre og har av naturlige årsaker heller ikke så stor intresse av å vite så mye om det lenger. Men tidligere var jo dette et tema som gikk igjen hos de som var 15-17 år, dermed ble denne tråden startet.

Jeg må også påminne dere om at det som jeg skrev i 2001 om amfetamin 2-3 dager før man pisser er basert på "gateprat" og ikke ut i fra lege eller eksperters utalelse.
Jeg vet om personer som har sluppet unna THC og Benzodiazepiner ved å snorte amfetamin en eller to dager før.
Det resulterte i at amfetamin'en tok mer slo seg kraftigst ut på prøven, slik at THC ikke kom frem i resultatet av prøven.
Amfetamin derimot, ble han tatt for

Er det noen som bekrefte eller avkrefte at dette i det heletatt stemmer? Jeg har veldig lite urinprøver for dagen så den lille kunnskap jeg engang hadde ang dette emnet er forlengst bortsvidde hjerneceller..

Tilslutt vil jeg bare si at Zalo i urinprøve ikke vil føre til annet en at man må ta en ny prøve.
Er det er "hurtig" prøve man tar, vil dette bli oppdaget med engang og i værste tilfelle må du ta den på ny - samme sted - samme tid!.
Om ikke du blir busted da, så blir du busted seinere.
Man vil muligens få en utsettelse av prøven, men ..... Spørsmål vil bli stillt til hvorfor prøven var fucka med.

Tilslutt vil jeg bare få sagt at (f.eks)Scorpius selger "piller" som gjør at man er er rein i urinen i 5 timer eller noe.
Det koster en rundt 4-500 kr for èn gangs tilfelle greie..
Jeg vet ikke om dette fjerner alle stoffene fra urinen, eller bare THC.

Blodprøver tror jeg det er -liten- sjans for å "overvinne".
▼ ... noen måneder senere ... ▼
HempHouse selger vel også en slags drikk man kan drikke som baserer seg på samme greia? Man drikker den en bestemt tid før man skal ta prøven. Så har man en "sikker" periode på noen timer, før effekten går ut, og avfallsstoffene etter droger igjen vil vise seg i urinen.
Hvitløk folkens! tidligere i myne yngre dager når jeg måtte ta en urinprøve i ny og ne, da gikk det i hvitløk. Startet en god hvitløkskur 2 dager før jeg skulle ta urin prøve, og det virket godt det... Spis hele båter, en til middag, kvelds, frokost! ellers er det jo et kjent fengsels triks at appelsin juice funker, appelsin juice i store mengder!
Har røykt ofte denne månden men vært nykter siden søndag!
Har ikke gjordt noe som helst spessielt, og prøven i går (tirsdag) var negativ :/
må ha vært noe feil med måle "instrumentene" kansje. vet ikke jeg
jo oftere og lenger man røyker jo lenger har man det i pisset..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Sitat av speq
Er hos min far nå(noe jeg skjeldent er) og sjekket igjennom maskinen.. fant en txt fil som jeg skrev en gang for noen år siden..den ble postet på radikal.. kanskje noen vil få bruk for den idag også!? ihvertfall.. : here it is:


Det er mange måter å bestå.. 1 bra og sikkert triks er jo å gå i en nærmeste scorpius eller yinyhang butikk og spørre om de
har slike piller som renser urnien for noen timer..de fungere fra 1 time etter du har tatt de og til 5 timer etter på..
da blir alt renset..enseste ulempen er at det er 20 kapsler og til hver kapsel må du drikke ett glass vann..
eller du spiser 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3+ 2 ..hvis du skjønte det... så du er nødt til å drikke 7 glass vann..
men hva gjør man ikke for å slippe unna???=)

Du kan jo også få en annen til å ta den for deg?altså få en "rein" kamerat(hvis du har det da =) til å ta urinprøven for deg,
du må bare passe på at den holdes VARM(lunken) slik at det ikke blir noe tvil om at det er din prøve du avlegger..
hvis du på ingenmåte klarer å få den varm,så (hvis du er alene hvor du tar urinprøven) så hell litt varmt vann oppi..
(det finner de aldri ut av)

Ellers så kan du jo prøve med såpe,vaskepulver,sitron, eller noe annet i urinen,
men egentlig så tror jeg det bare er myter og tviler på at det fungerer...

Ellers...pleier jeg å drikke(vann) masse.hele tiden..uken/to uker før du skal ta den..
+ at siste uken så drikker jeg nesten hver dag=)(alkohol) spessielt sprit for det renser kroppen..

En annen ting man kan gjøre..er å kjøpe amfetamin(speed,fart,guffe,rock what ever=)
det vil rense igjenom hele systemet for Benzodiazepiner og det vil si virke stoffene i
Valium,vival,stesolid,alopam,flunipam,rohypnol,rivotril,moga don,apodorm,(virkestoffer diazepam,fluintrazepam)
og for cannabis,opiater, bla bla bla..
Amfetamin vil gå ut av kroppen innen 72 timer og kan da ikke påvises i noen urinprøver!
(LSD kan ikke påvises i urinprøver!!)det kan kun påvises gjennom en ryggmargstest(vevsprøve) og det skjer ikke

-sp3q

EDIT:
Denne posten ble skrevet 14. August 2001, 00:12 .. Tenk over det når dere leser den. Hvorvidt dette stemmer i dag 2006 har jeg ikke pleiling på..
Det skal i tillegg nevnes at denne teksten ble skrevet for radikal.net
(ca.1-2 år før den ble postet her)
som ettervert skiftet navn til norsk-undergrunn.as som der igjen ble nedlagt. Noe som førte til at Iblis tok iniativ til å starte et forum Iblis.nu, som skiftet navn tilfreakforum.nu..


edit@2007


Hvorvidt amfetamin og sprit - eller noen som helst andre stoffer - renser kroppen for andre narkotiske stoffer kan jeg ikke på noe som helst måte bevise, så jeg oppfordrer -ingen til å !kjøpe!- prøve eller bruke amtfetamin i håp om å bli "clean"
Vis hele sitatet...

Som beskrevet er denne posten skrevet for leeenge siden.
Informasjon om narkotika på nettet var det lite om så ingenting den gang.
Det gikk mest på egne erfaringer, eller andre man kjente sine erfaringer.
Også ofte basert på 'gatesnakk', der myter om forskjellige stoffer florerer.

Erowid.org kom heldigvis på banen og avkrevftet mange myter og piss som både jeg og andre trodde på - kanskje da jeg var 15-16 år, der man blir leksjonert av en kar som er 7-8 år eldre enn deg. Man sluker det man hører - for jeg den gang ikke hadde mulighet til å skaffe i nærheten av så mye og god informasjon om nark. som i dag.

Jeg har valg å ikke editere selve posten av personlige (nff@dagbok) årsaker - men som skrevet over:

- Jeg oppfordrer INGEN TIL Å KJØPE ELLER BRUKE NARKOTISKE STOFFER! -

Dette var en gang et undergrunns forum med få medlemmer, langt i fra som nå..
Bestilling eller salg over narkotika var sjeldene og lite kjent for onkl.
Sist endret av spQ; 31. mars 2007 kl. 03:32.
Det hjelper ikke og drikke vann folk..
F.eks THC'en ligger i fettvevet. Vannet skyller ikke vekk fettvevet? Nei.
Fettvevet gir ut litt og litt thc i urinen, uavhengig hvor mye vann du drikker..

- Selvfølgelig kan det jo hende at visst du har mye vann i urinblæra så vil ikke THC'en komme så tydlig fram.. Men lika forbanna så ligger den fortsatt i fettvevet og gir ut litt å litt THC' i urinen, og blodet.. oO
Så det vil nok vise..

Såpe: Gir masse "skum" i urinen, og urinen blir mer basisk. Så kan hende man vil bli sendt på en ny prøve.

C-Vitamin: Gjør urinen så syrlig at man ikke ser THC'en. Men da lurer de på hvorfor den er så sur, så må kanskje ta en ny da også.

Eddik: Samme som med C-Vitamin


Meeen.. Det dere kan gjøre er å spise sunn mat, og trene som faen.. Sånn at dere forbrenner det ytterste fettlaget i fettvevet der THC'en ligger