Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6160
Sitat av Tnh Vis innlegg
GTA spillene fyller vel de fleste av dine punkter hvis du har det til PC og tar deg tiden til å modifisere småting som utseendet til karakteren din o.l.

Deer Hunter involverer både hester som transportmiddel og skyting, finnes også muligens god mode men usikker.

Fint gjort av deg forresten.
Vis hele sitatet...
Finnes det mods til spillet der du kan f.eks ha hester o.l?

Skal sjekke ut Deer Hunter

Edit: Har du traktor mods til GTA?
Sist endret av Sinken; 30. april 2012 kl. 21:26.
kanskje GTA IV kombinert med simple native trainer?
Sitat av flexd Vis innlegg
ARMA2 er ubersimulasjon og krever heftig maskin.. Vet ikke om du kan skru på godmode
Vis hele sitatet...
Tenkte på det også, men hvordan det ser ut er ikke viktig, bare han kan plaffe ned folk som politi, med en hund ved siden av. Er ei heller en superpc. Skjermkortet er AMD radeon 300 eller noe.

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
kanskje GTA IV kombinert med simple native trainer?
Vis hele sitatet...
Hva er inkludert her? Siden skrek virus.
Sist endret av Sinken; 30. april 2012 kl. 21:27.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Hva er inkludert her? Siden skrek virus.
Vis hele sitatet...
Siden i seg selv er det ikke noe galt med, har brukt den en del selv, men det er jo enkeltpersoner som laster opp filene så de kan selvsagt inneholde virus.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Finnes det mods til spillet der du kan f.eks ha hester o.l?
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt med tanke på at hesten må erstatte et kjøretøy i spillet, det er nok vanskelig å få til med tanke på at alt av aminasjoner, lyder osv må endres.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Edit: Har du traktor mods til GTA?
Vis hele sitatet...
Spørs hvilket GTA du referer til, GTA:SA innehar et veldig bredt spekter av kjøretøy som inkluderer en liten traktor.

Traktor mod til GTA:IV, ser "litt" vel sliten ut men var den eneste jeg fant.

http://www.gtagaming.com/downloads/g...cle-mods/12628
Du kan jo skaffe han GTAIV på PC, forså å laste ned "norweigan police cars?"

http://www.youtube.com/watch?v=CuwwaKjPzI0

Vet ikke åssen den funker, men ligger mange av dem ute, og da med norsk politiuniform, ambulanse, politi OG brannbiler so mer identiske med norske. (Også lydene såklart, som sirener o.l.)
Sitat av Sinken Vis innlegg
Tenkte på det også, men hvordan det ser ut er ikke viktig, bare han kan plaffe ned folk som politi, med en hund ved siden av. Er ei heller en superpc. Skjermkortet er AMD radeon 300 eller noe.



Hva er inkludert her? Siden skrek virus.
Vis hele sitatet...
GTAinside.com er en fin plass hvor du finner mye mods.

Med CLEO-mods kan du gjøre spillet ganske artig for ham og så kan du søke opp emergency light for å gjøre lysa fra politibilene mer realistiske.

Det finnes og mods som gjør at du kan stoppe biler for vanlig trafikk-kontroll og arrestere dem osv. Hvis det blir vanskelig, så kan jeg sende filene til deg.

(Gjelder GTA SA i dette tilfellet BTW)
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
1. still easy shit å skaffe bussen
2. med tanke på ordvalget trodde jeg han mente en litt korka tulling med en syk fetish for busser. kjenner en lignende selv. beklager hvis du fant innlegget mitt støtende
Vis hele sitatet...
jeg som er den korka tullingen med syk fetish for busser ell??

har prøvd en del bussimulatorer, og jeg ville gått for Bus Driver. Det er det enkleste og simpleste jeg har prøvd. Buss mods til 18 WoS blir som regel litt vanskelig å urealistisk...
Sist endret av rAgIfOlO; 30. april 2012 kl. 22:41.
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
jeg som er den korka tullingen med syk fetish for busser ell??

har prøvd en del bussimulatorer, og jeg ville gått for Bus Driver. Det er det enkleste og simpleste jeg har prøvd. Buss mods til 18 WoS blir som regel litt vanskelig å urealistisk...
Vis hele sitatet...
ja, det er deg hvis du leser gjennom tråden ser du at han er ferdig med busser
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ja, det er deg hvis du leser gjennom tråden ser du at han er ferdig med busser
Vis hele sitatet...
...!! fant akkurat ut av at han var ferdig med det glemte å se på datoene på innlegg...
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
...!!
Vis hele sitatet...
hihi
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
GTAinside.com er en fin plass hvor du finner mye mods.

Med CLEO-mods kan du gjøre spillet ganske artig for ham og så kan du søke opp emergency light for å gjøre lysa fra politibilene mer realistiske.

Det finnes og mods som gjør at du kan stoppe biler for vanlig trafikk-kontroll og arrestere dem osv. Hvis det blir vanskelig, så kan jeg sende filene til deg.

(Gjelder GTA SA i dette tilfellet BTW)
Vis hele sitatet...
Har nå funnet disse modene:

-Horses. Ser mongo ut, men det funker.
-Traktor.
-Har sett på dogmods. Ser ut som om du kan bytte ut følgeren din med en hund, skal se nærmere.

Men dette med arrest. Er det vanskelig? Antar han bare vill løpe rundt som politi og plaffe ned folk.

Takk for alle bidrag.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Du kan jo skaffe han GTAIV på PC, forså å laste ned "norweigan police cars?"

http://www.youtube.com/watch?v=CuwwaKjPzI0

Vet ikke åssen den funker, men ligger mange av dem ute, og da med norsk politiuniform, ambulanse, politi OG brannbiler so mer identiske med norske. (Også lydene såklart, som sirener o.l.)
Vis hele sitatet...
Om han vil det, anbefaler jeg igjen det jeg skrev tidligere idag.