Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1446
På ebay finnes det mange annonser som selger fans til bedrifter. Også div netsider som usocial.net selger dette.

Er det noen som har prøvd å kjøpe?


Eksempel på ebay annonse: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...#ht_2829wt_754
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Hvorfor vil noen kjøpe dette? (Og hvordna skal du vite at du har fått det du betaler for?)
Sist endret av Sk!ppy; 29. september 2010 kl. 17:12.
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Hvorfor vil noen kjøpe dette? (Og hvordna skal du vite at du har fått det du betaler for?)
Vis hele sitatet...
Er vel fordi dette muligens kan skape litt mere oppmerksomhet for det som blir "liked". men med tanke på at dette er noe som selges av en person så er det jo også lurt og tenke på hvordan han kan selge 500 "likes". Har han laget seg 500 accounter da? eller har han en gruppe der han spyr ut spam?
Sitat av spidercrouch Vis innlegg
Er vel fordi dette muligens kan skape litt mere oppmerksomhet for det som blir "liked". men med tanke på at dette er noe som selges av en person så er det jo også lurt og tenke på hvordan han kan selge 500 "likes". Har han laget seg 500 accounter da? eller har han en gruppe der han spyr ut spam?
Vis hele sitatet...
Kontoer som han har sniffa passordet til, så har han sikkert laget et script.
Er dette helt lovlig? Går det ikke under helleri?
Jeg har tidligere solgt invitasjoner til norske bedrifter som har en side på Facebook. Jeg inviterer alle vennene mine til en bestemt gruppe/side, og får betalt etter hvor mange venner jeg har. Gjorde det med cirka 900 folk til litt forskjellige sider.
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Jeg har tidligere solgt invitasjoner til norske bedrifter som har en side på Facebook. Jeg inviterer alle vennene mine til en bestemt gruppe/side, og får betalt etter hvor mange venner jeg har. Gjorde det med cirka 900 folk til litt forskjellige sider.
Vis hele sitatet...
Hor mye fikk du da?? :P
Sitat av Steff4041 Vis innlegg
Hor mye fikk du da?? :P
Vis hele sitatet...
150 kroner for 900 personer til en gruppe. Gjorde det til to grupper, så det ble 300 kroner. Eller 885 for å være helt nøyaktig da
Sist endret av Erlend55; 29. september 2010 kl. 19:26.
Både gode å dårlige måter å gjøre dette på ja. Hvis de har en en stor gruppe å invitere folk derifra slik som Erlend nevner synes jeg er ok, men hvis de hacker kontoer så er ikke det noe man vil assosieres med.

Ingen her som har noen erfaring med slike tjenester? Hadde vært gull og utvekslet erfaringer.
Sitat av Kongen Vis innlegg
Både gode å dårlige måter å gjøre dette på ja. Hvis de har en en stor gruppe å invitere folk derifra slik som Erlend nevner synes jeg er ok, men hvis de hacker kontoer så er ikke det noe man vil assosieres med.

Ingen her som har noen erfaring med slike tjenester? Hadde vært gull og utvekslet erfaringer.
Vis hele sitatet...
Det er jo bare å opprette en tråd på for eksempel webforumet.no. Spørre om noen er interessert i å invitere personer til gruppen/Siden din mot en sum.