Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1329
Blir det noe nFF rad iår?
Sist endret av Hansii; 13. januar 2010 kl. 23:50.
Er seating i gang?
Hansii's Avatar
Trådstarter
20 0
Yes ser sånn ut Men foreløpig så er det bare store mengder. .Siterer : ''currently we limit reservations to those that have more than 5500'' Men vi kan jo starte å tenke på det?
Sist endret av Hansii; 14. januar 2010 kl. 08:34.
Sitat av Hansii Vis innlegg
''currently we limit reservations to those that have more than 5500'' Men vi kan jo starte å tenke på det?
Vis hele sitatet...
Uhm... 5500 tickets er jo alle tg billettene?
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Uhm... 5500 tickets er jo alle tg billettene?
Vis hele sitatet...
Vis den samlede prisen på bestillingendin er over 5500 kan du allerede reservere deg, slik at store grupper er sikre på at de får sitte sammen.
"You have 2 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5500"

For meg ser det mer ut som det er snakk om billettene men det du sier høres mer riktig ut.
Jeg henger meg gjerne på en nFF rekke vis det blir noe av.
Sitat av Candlelight Vis innlegg
Vis den samlede prisen på bestillingendin er over 5500 kan du allerede reservere deg, slik at store grupper er sikre på at de får sitte sammen.
Vis hele sitatet...
antall billetter, og antallet er satt så høyt slik at ingen skal kunne seate.


i fjor funket det slik at første dag fikk 30+ seate, så to dager etter 10+, to dager senere kan enkeltpersoner seate (litt usikker på om det var en eller to dager mellom hver)