Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1255
ja som overskriften sier så trenger jeg altså proffesjonelle til å konstruksjon av nettside.

Noen her som har peil her ?

Hvem bør jeg kontakte ? (noen som har god erfaring med firmaer som driver med dette? kom gjerne med anbefalinger osv)

Ja jeg forventer ikke gratis hjelp , jeg gir selvsagt betaling

mvh noobpower
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
hadde vært kjekt med litt info/spesifikasjoner på hva websiden skal inneholde av funksjonalitet og design, og hvilket budsjett du har tilgjengelig.
Sitat av somnium Vis innlegg
hadde vært kjekt med litt info/spesifikasjoner på hva websiden skal inneholde av funksjonalitet og design, og hvilket budsjett du har tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Har et godt budskjett, men spesifikasjon og design tar jeg privat med den som får oppdraget

så jeg gjentar med selv her:

ja som overskriften sier så trenger jeg altså proffesjonelle til å konstruksjon av nettside.

Noen her som har peil her ?

Hvem bør jeg kontakte ? (noen som har god erfaring med firmaer som driver med dette? kom gjerne med anbefalinger osv)

Ja jeg forventer ikke gratis hjelp , jeg gir selvsagt betaling
Vis hele sitatet...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av noobpower Vis innlegg
Har et godt budskjett, men spesifikasjon og design tar jeg privat med den som får oppdraget

så jeg gjentar med selv her:
Vis hele sitatet...
5k? 10k? 20k? Kva budsjettet er, og kva kravspec du har seier jo rimelig mykje om kven som gidder gi deg eit tilbod.
Sitat av slashdot Vis innlegg
5k? 10k? 20k? Kva budsjettet er, og kva kravspec du har seier jo rimelig mykje om kven som gidder gi deg eit tilbod.
Vis hele sitatet...

ja som overskriften sier så trenger jeg altså proffesjonelle til å konstruksjon av nettside.

Noen skom er gode på dette ? har gjort det før? er villige til å tjene en god slamp med penger?

Hvem bør jeg kontakte ? (noen som har god erfaring med firmaer som driver med dette? kom gjerne med anbefalinger osv)

Budskjett kommer helt ann på hvor fort siten kan være ferdig, men ja 20k og opp.

specks og design funksjoner og liknende tar jeg privat med den privatpersonen(evt firmaet som tar på seg oppdraget) dette mye grunnet en del gode ideer som er ganske nye.
Hvis du kan gi en viss beskrivelse av hvor stort prosjektet kommer til å være, når du trenger det, hvilke basisfunksjoner det trenger osv så kan jeg henvise deg til en kamerat av meg som er en veldig flink utvikler. Lønner seg dog å dele såpass med info at man har en viss anelse om hva det er du skal ha, du finner ingen seriøse utviklere som vil påta seg et oppdrag før de vet hva oppdraget medfører av arbeid osv.
Det finnes utrolig mange områder innenfor webutvikling, så det er vanskelig å tipse deg om spesifikke firma når vi ikke vet hva det er du har behov for.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Hvis du kan gi en viss beskrivelse av hvor stort prosjektet kommer til å være, når du trenger det, hvilke basisfunksjoner det trenger osv så kan jeg henvise deg til en kamerat av meg som er en veldig flink utvikler. Lønner seg dog å dele såpass med info at man har en viss anelse om hva det er du skal ha, du finner ingen seriøse utviklere som vil påta seg et oppdrag før de vet hva oppdraget medfører av arbeid osv.
Vis hele sitatet...
Ok isee. ja får vel beskrive litt da:

Skal være nyhets side, forum og video opplastningsfunksjon(dette er jo ikke det vannskelige.)

Det som dog bilr verre er et ganske avansert betalingsystem(jeg kan ikke gå inn på detaljer her)
Sitat av noobpower Vis innlegg
Ok isee. ja får vel beskrive litt da:

Skal være nyhets side, forum og video opplastningsfunksjon(dette er jo ikke det vannskelige.)

Det som dog bilr verre er et ganske avansert betalingsystem(jeg kan ikke gå inn på detaljer her)
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids ta en kikk på "Content management system"-et "Joomla" da? Her har du muligheter til alt det du søker etter, det er også ganske brukervennelig. Ta en kikk her http://demo.joomla.org/
ring http://www.maritech.no/ spørr om de vill ta på seg oppdraget. Da får du en skikkelig side hvis de sier ja
Sitat av eskil2k Vis innlegg
ring http://www.maritech.no/ spørr om de vill ta på seg oppdraget. Da får du en skikkelig side hvis de sier ja
Vis hele sitatet...
Takk for svar ja jeg skal ta kontakt med de. (har du selv egne erfaringer med disse?)
Sitat av noobpower Vis innlegg
Takk for svar ja jeg skal ta kontakt med de. (har du selv egne erfaringer med disse?)
Vis hele sitatet...
pappa jobber der og er web utvikler, vet ikke om han kan så mye med å ordne en side med det du vill ha, men kan jo alltids spørre han for deg når han kommer hjem, men tror han har så mye oppdrag på seg at han ikke har tia til oppdrag utenfor jobben. hvis jeg ikke skriver noe tilbake i posten kan du ta det som ett nei
Sist endret av eskil2k; 20. desember 2009 kl. 19:52.
Sitat av eskil2k Vis innlegg
pappa jobber der og er web utvikler, vet ikke om han kan så mye med å ordne en side med det du vill ha, men kan jo alltids spørre han for deg, men tror han har så mye oppdrag på seg at han ikke har tia til oppdrag utenfor jobben. hvis jeg ikke skriver noe tilbake i posten kan du ta det som ett nei
Vis hele sitatet...
Ja ok, det hadde vært kjempe fint
Sist endret av noobpower; 20. desember 2009 kl. 19:53.
Jeg vil anbefale SmartMedia. De har utrolig flinke utviklere der. De står blant annet bak systemene til UKM Norge.
hørtes ut som et morsomt prosjekt. hvis du ikke finner noen så tar gjerne jeg oppdraget : )

www.reinelinjer.no
Seriøse og flinke folk. Vet ikke hvor du bor, men de pleier hvertfall å møte kunden og diskutere priser, design og sånne ting.
Jeg driver Wessel-Berg Webdesign. Om mulig kan jeg tilby min erfaring og designe en side for deg.

http://www.webe.no