Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 1909
Better than thou.
Opprinnelig postet av spetznaz
Hvorfor og hvordan er det avgjort at nFF er mot bush sin krig? (jeg tenker selvsagt på "oppslagstavlen ")Skal ikke forumet være åpent for alle slags forskjellige synspunkter? At det står en "reklame plakat" med oppfordring til og demonstrere mot krig syns jeg ikke hører hjemme på et åpent diskusjons forum. Denne typen offisielle holdninger vil virke hemmende på diskusjoner om krigen. Det er også litt inntresant og vite hvem som har fattet den beslutningen, ikke bare at det er det nFF mener. Det er også et utspill uten spesiell begrunnelse. Selvsagt tror jeg ikke det er noen her på forumet som mener at sivile bør bli bombet. Men det er faktisk en del som mener at krigen er nødvendig for og få vekk Saddam.
Vis hele sitatet...
Det blir det samme som å si at et parti ikke kan ha et offentlig standpunkt til noe ettersom noen andre i partiet garantert er uenig. nFF er et hierarki (til en viss grad anyway) som det meste andre her i samfunnet, og at personen som har punga ut mange mange tusen spenn for server og linje ikke får lov til å reklamere for sitt synspunkt her er bare tull.

Det er ingen som tvinger deg til å bruke nFF. Akkuratt som irc er det en privilege, ikke en rett.

Forøvrig er jeg enig med Psyc0re.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Opprinnelig postet av sugx
Denne krigen er dritbra da, endelig blir verdens (nest)mest forhatte mann og tilhengerene hans bomba sønder og sammen.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke at du kan si at en krig er bra, en krig kan vel aldri være bra? Krig burde bare vært brukt i helt nødvendige situasjoner. Denne gangen var ikke krigen nødvendigvis.... enda.

Bush og gjengen kunne ventet noen mnd til før de angrep. Gitt disse våpeninspektørene litt mer tid. Latt de gravd litt rundt om kring i Irak. Og hadde de da funnet ulovlige våpen og Saddam ikke hadde gått med å en nedrustning så skulle jeg støttet en krig.

Men nå ettersom krigen er i gang håper jeg de greier å ta knekken på Saddam en gang for alle, men hadde håpet på en fredlig løsning. USA burde ikke tatt saken i egne hender.

Lurer på hva som hadde skjedd hvis Al Gore var president!?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Det blir det samme som å si at et parti ikke kan ha et offentlig standpunkt til noe ettersom noen andre i partiet garantert er uenig. nFF er et hierarki (til en viss grad anyway) som det meste andre her i samfunnet, og at personen som har punga ut mange mange tusen spenn for server og linje ikke får lov til å reklamere for sitt synspunkt her er bare tull.

Det er ingen som tvinger deg til å bruke nFF. Akkuratt som irc er det en privilege, ikke en rett.

Forøvrig er jeg enig med Psyc0re.
Vis hele sitatet...
Jo da jeg kan forstå at den (de?) som betaler for serveren kan fronte deres synspunkt så mye de orker. Det jeg sier er bare at det kan være skadelig for diskusjonen. Det er jo litt dumt når dette stedet er laget i den hensikt å få folk til og diskutere.
Og så lurte jeg på hvem som hadde muligheten til og sette noe på oppslagstavlen. Er det alle i crewet eller er det bare admin?
Er vel bare admins.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er nso som har vært frampå med sin antikrig-propaganda ja, og han er den eneste som har muligheten til det