Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 635
Hei alle sammen

jeg skal nå kjøpe kamera (speilrefleks) og jeg lurer på da om Nikon D90 er beste alternativ i denne pris klassen?


http://produkt.akam.no/product.php?p...specifications

Noe annet tilbehøre jeg burde ha til ?

mvh the noobpower
Har selv D90, og er kjempe fornøyd.

Anbefaler deg å kjøpe sandisk extreme III minnekort.
Noen objektiver er jo greit å ha også.
Veske for å ha alt i.
Stativ er litt greit av og til.
Sitat av larriz Vis innlegg
Har selv D90, og er kjempe fornøyd.

Anbefaler deg å kjøpe sandisk extreme III minnekort.
Noen objektiver er jo greit å ha også.
Veske for å ha alt i.
Stativ er litt greit av og til.
Vis hele sitatet...
Tusen tak for svar

ja jeg har hørt og lest veldig mye bra om D90 , men hva med pentax og de andre merkene?
Har selv Canon EOS 400D, som jo er gammelt, men har du vurdert EOS 500D?

Det beste er egentlig å se litt bort fra tall og tester, og heller prøve ut kameraene selv i en butikk som selger disse. Hvordan de føles i hendene og generelt kan være vel så viktig. Rent kvalitetsmessig sett er det gjerne små forskjeller.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Har selv Canon EOS 400D, som jo er gammelt, men har du vurdert EOS 500D?

Det beste er egentlig å se litt bort fra tall og tester, og heller prøve ut kameraene selv i en butikk som selger disse. Hvordan de føles i hendene og generelt kan være vel så viktig. Rent kvalitetsmessig sett er det gjerne små forskjeller.
Vis hele sitatet...
hmm. nei har ikke vurdet canon. men innser at jeg får løfte den feite ræva mi og komme meg i en fotobutikk
Sist endret av noobpower; 28. november 2009 kl. 21:34.