Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1055
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Heisann frikere!

Noen som har noen interessante teorier om hva denne skapningen kan være?
Noen ungdommer fra Panama mente de hadde blitt jaget av dette dyret, og det hadde kommet opp av en innsjø.

Her er linker til dere som ikke har sett skapningen enda:
http://nrkp3.no/p3morgen/hva-i-heite-huleste-er-dette/
http://www.nettavisen.no/nyheter/article2711235.ece

Så kom med noen forslag. Er dette det endelige beviset på aliens? :P
Det har mange likhetstrekk til en skillpadde uten skall i hvertfall!
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Trådstarter
Hehe.. det var det jeg også ville tippa.. :P
Støtter teorien med at det er et dovendyr. Se på klørne, en SKILLPADDE? Dødfødt dovendyr høres ikke så dumt ut.
Hvilke klør? Er jo ingen på bildene :-S
Jeg kan portugisisk så jeg kan oversette hva de sier på den første videoen:

Det uidentifiserte dyret ble steinet til døde av fire ungdommer som lekte ved en innsjø ved byen Serro Azul.
De så den 1.5m lange skapningen komme ut fra en grotte og de ble redde for å bli angrepet.
Nyheten gikk fort gjennom landsbyen og landsbyboerne ble skremte av tilstedeværelsen av dyret som allerede blir kallt for "ET fra Panama".
Et eller annet dyreforskere(sorry, skjønte ikke helt hva de sa) skal studere skapningen for å identifisere det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Hvilke klør? Er jo ingen på bildene :-S
Vis hele sitatet...
Se på videoen på den første linken...

- Det eneste som trolig er en spøk med denne saken, er at guttene hevder å ha tatt livet av dyret.

- For dette er et dyr, og det var dødt før guttene fant det. Det eneste som gjør meg usikker om saken, er at vi ikke har noen skala på bildene. Jeg kan ikke se om dyret er 10-15 centimeter langt, eller om det er et par meter.

- Når det er sagt, er det som sagt helt åpenbart et dyr. Og dette dyret har vært dødt en stund. Når man ser på det kan man se at det er ganske oppblåst i buken, og det er noe som skjer når det blir liggende i varmen.

- Dovendyr er et godt forslag
Det spekuleres på internett at det trolig kan dreie seg om et dovendyr. Det er et tips zoologen liker.

- Proporsjonene på dyret er veldig rare, så dovendyr er ikke det dårligste forslaget jeg har hørt. Ser vi nærmere på dyret så har det ikke synlige tenner, noe som gjør at det ikke er snakk om et kattedyr.

- Et abortert foster er også en saklig teori. Det kan være et dovendyr, eller dovendyrfoster som har falt i vannet. Noe av det første som skjer når et dyr faller i vannet, er at hudcellene dør og håret faller av.
Vis hele sitatet...