Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 8992
Heisann
Nå har det seg sånn at jeg trenger en jobb hvor jeg tjener litt bedre enn det jeg gjør nå(jobber i barnehage). Grunnen til det er at jeg ikke får til å spare nok penger til å få reist.(er vanskelig å ikke bruke penger her jeg bor nå. trondheim + at jeg generelt suger til å spare fra før)
Så det jeg lurer på er om det er noen her inne som vet av noen godt betalte jobber som ikke krever noen spess. utdanning/erfaring bortsett fra generell jobberfaring, og evt. hvem jeg kan kontakte.

Jeg er klar til å slite rævva av meg, så det spiller ingen rolle hva slags arbeid det er, hvor det er eller hva jeg gjør. Alt fra fiskebåt til gruve. Jeg vil gjerne jobbe turnus, hvor jeg sliter rævva av meg i mange mange timer om dagen. Alt, så lenge jeg tjener godt i løpet av en mnd.

Jeg sendte en mail til nav, men fikk bare "beklager vi har ingenting". Så jeg står liksom litt på bar bakke. Finnes det noen vikarbyrå som ansetter folk til disse typer jobber? har liksom sjekket manpower, adecco etc. men fant ingenting for øyeblikket.


Tips om hvordan dere evt. fikk tak i en sånn jobb hadde vært supert!

Uansett, takk på forhånd for all hjelp.
Hopper du på tråler vil du tjene en god slant.. Du kan jo sjekke etter jobber her

en annonse
Telefonselgere

Salg / Markedsføring

Telefonselgere med erfaring søkes til bedriftsmarkedet. Vi kan tilby god timelønn på kr 200,- Eller kr 1200 for 4-6 timers dag, 0900-1500. Ring 934 68 566 eller 73 96 99
Sist endret av mo3; 7. september 2009 kl. 18:53.
Hva tjener du per idag da ?