Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 523
jeg trenger driverne til min teite mus.

det er en slik en Logitech MouseMan Wheel. den mørkeblå med sånn knæsjblått lys i ikonet oppå, vet dere. cd'n som fulgte med har bare drivere til 98, av alle ting. jævla fint å finne ut når jeg først finner den.. ffs.

noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i? den er tydeligvis for gammel til at driverne ligger på logitechs sider.
det funker ikke med disse da? det funka til min logitech mus, som også er litt gammel
prøv og se om du finner noe her
http://www.logitech.com/index.cfm?pa...3&languageid=1

Er det ikke de du skal ha mia? Du har jo lik mus som meg. Er i hvertfall de driverene jeg bruker.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
håhåi, hva man finner når man leter.. takk zpeef ;> (jeg ønsker jeg forresten tålmodighet til jul..)

får se om de funker, de var til XP og jeg kjører 2k, men det burde vel igrunn gå. prøver nuh, hvertfall.
Sakset fra Logitech sine sider:

Special Note to Windows 2000 Users

If you are using Windows 2000 and plan to update to the Windows 2000 Service Pack 2, you MUST install the latest MouseWare prior to installing Service Pack 2.
Vis hele sitatet...
mia
mia's Avatar
Trådstarter
bruker ikke SP2.
de funka fett de, zpeef. takk :>
Bare hyggelig mia