Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 751
Win 98SE. Har oppdatert windows og internet explorer 6.0 servicepak for win98.
Nå kommer jeg inn på internett, men på sider som hotmail får jeg skrevet inn passord og så kommer den hvite siden med tekst. Finner ikke ....... osv. Heller ikke nettbank og andre passordgreier fungerer.

Noen som vet feilen. Har ikke så peiling på slikt selv.
sikkerhetsinnstillingene er satt for høyt. tools--> internet options --> security... noe der er satt alt for høyt...

mm
Trådstarter
Takker. Da skal jeg se om det hjelper.
Trådstarter
Dette fungerte ikke. Satt alt til standard også. Har snakket med microsoft, men de var ikke særlig behjelpelig. UPC prøvde litt men ingen gode svar.

Kan det være noe med cookies?
Noen andre om har noen gode råd. Brodern har knota litt på PC, så det er mulig at det er han som har kødda det til uten at han viste det?

Takker for råd
Opprinnelig postet av arve28
Dette fungerte ikke. Satt alt til standard også. Har snakket med microsoft, men de var ikke særlig behjelpelig. UPC prøvde litt men ingen gode svar.

Kan det være noe med cookies?
Noen andre om har noen gode råd. Brodern har knota litt på PC, så det er mulig at det er han som har kødda det til uten at han viste det?

Takker for råd
Vis hele sitatet...
Som du selv sier.. prøv og ta bort alle cookies og temporary internet files..

Microsoft har ikke support på IE, så ingen vits og ringe de om disse problemene..
Trådstarter
Dette fungerte ikke. Føler jeg har gått gjennom Tools- options og satt alt til standard.

Får opp enmerknad som sier:
Du er i ferd med å vise sieder på en sikker tilkobling ...
............osv

Så kommer denne hvite siden med tekst, når siden ikke vil vises. Fatter ikke hva det kan være
Trådstarter
Kan det være noe med JAVA? Hvor finner jeg siste versjon som støtter norsk?
Sun sin hjemmeside.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
deter forøvrig ikke java, men heller https.. aner ikke hvorfor dem ikke vil vises, skal funke med default innstillinger
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Føkk dætt, instaler opera.
http://www.opera.com

Er du foresten sikker på at du har sletta alt av cookies?