Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2464
Better than thou.
Jepp, da var FlashFXP 2.0 Final klar. De fleste som bruker det får vel vite det neste gang de starter det, men tenkte kanskje jeg skulle si det allikevel. Til de som ikke vet hva FlashFXP er kan jeg si det er det beste FTP programmet for Windows noensinne. Les mer på www.flashfxp.com :]
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Står bare RC 3 på siden...
Er ikke helt med på betatesting så jeg vet ikke om RC3 kan regnes som final eller ei, men tenkte nå jeg kunne si det .
Better than thou.
Trådstarter
Jepp, la merke til at det ikke står noe om final, men det er den nå hvertfall. Oppdaterer sikkert siden etterpå eller no.
spellingnazi
canonix's Avatar
Hvis man kjører inn RC3, og deretter oppdaterer via FlashFXP-programmet får man build 900. Om dette er final eller ikke vet jeg ei.
flashfxp er klart den beste til windows.... men så var det å finne et bra alternativ til linux
Jeg har aldri fått med meg... Hva er FlashFXP?
Evig kongelig FTP programm Digital Hybrid...
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Jeg har aldri fått med meg... Hva er FlashFXP?
Vis hele sitatet...

Hvis du leser posten øverst så får du med deg hva FlashFXP er?
Unødvendig å poste synes jeg.
Better than thou.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Canon2k
Hvis man kjører inn RC3, og deretter oppdaterer via FlashFXP-programmet får man build 900. Om dette er final eller ikke vet jeg ei.
Vis hele sitatet...
Det er det, og nå er det offisielt, står på www.flashfxp.com. Nå er forresten nyeste build 901. ;]
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Og man finner det hele på acedown
Opprinnelig postet av afendrak
Og man finner det hele på acedown
Vis hele sitatet...
Tror nok at de serial'ene blir sperra ganske snart.

Genial side foresten
Sist endret av stiffie; 12. oktober 2002 kl. 20:18.
får ikke de serialene til å funke... noen som har noen andre?
programet er verd å kjøpe
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Har ikke lastet ned 2ern ennå, men 1.x var hvertfall utrolig lett å registrere... Man kunne skrive inn hva som helst i registrerings-feltet (så lenge det hadde samme "oppsett" som ordenlig registreringsinfo). Neste gang man startet programmet da, ville det prøve å koble opp mot en server for å sjekke registreringsinfoen. Vanligvis ville denne være feil. Hvis man ikke var koble til internett, derimot, ville ikke programmet greie å sjekke infoen, og det fungerte som om det var registrert. Vet som sagt ikke hvordan det er med 2ern...

Edit: Det funka visst ikke med 2ern, så da var vel litt av poenget med posten borte...
Sist endret av aybara; 13. oktober 2002 kl. 19:43.
Vi med lovlige lisenser slipper problemer med key
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Næmmen se, onkel afen har skaffa crack og. klikk

Men uansett, tror jeg kommer til å kjøpe det om litt, tynt med penger nå
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Takk. Har vurdert å kjøpe det, men syns det er litt synd å bryte tradisjonen min med bare "gratis" programvare...
må selv synes at 250kr er LITT drøyt å betale... 100kr går ann, det er ikke verdens største program
Better than thou.
Trådstarter
Det er vel $25 er det ikke? Uansett så er det ikke dårlig pris for et såpass godt og nyttig program.
Verdt aa koste paa seg spor du meg..
Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt alt software, men jeg har ikke råd til flashfxp en gang, så jeg får ta meg til takke med cracken.

Takk afendrak.
me likes it, me likes it... maskina mi står hjemme og jobber jevnt og trutt nå... laster ned btlfld 1942... litt uvant kanskje, etter å ha brukt cute i... 3(?) år eller så, men... fant da fram uten noen problemer, og ser def bra ut....
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
The download server malfunction, the website temporarily closes.
Vis hele sitatet...
Hum, jaja, ligger her og...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
jeg må si jeg synes www.smartftp.com duger mye bedre enn Flash, og SmartFTP er forøvrig gratis
Hva er fordelene med smartftp?
en ting er jo at den er gratis...
Det kan jo flashfxp også være
Ond^Sofa: støtter smartftp SSL?

btw:
Again, thank you for supporting FlashFXP. Now go and enjoy the software!
Vis hele sitatet...
akk, hvis all var som meg...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Prøv det og du blir garantert fornøyd, og ja, støtter SSL.
Og den er flink til å se "skjulte" kataloger såvidt jeg vet (uten at jeg har brukt det..)
Lastet ned smartftp, og det så veldig lovende ut. Takk for tipset Ond^Sofa
hvordan ser en skjult katalog om jeg kan spørre? tenker på selve navnet
tore: Det er noe han/hun som kjører serveren kan sette på..
du mener på windows som å skjule den for andre brukere? går ut på det samme?
Ja, jeg tror det går ut på det samme. Jeg kan hvertfall tikke av på "Show hidden files" på G6 FTP Server.

Anyways, hva skal du med det?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er visstnok en option for det, prøvde og skjule en med Windows sin vanlige 'hide' under properties, men fant den ikke for det.