Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 760
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det har ved et par anledninger hendt at den personen jeg prater med på msn, uavhenigig av hva innholdet som blir skrevet i meldingen er, blir sendt som:

Jeg prvde sende deg en melding med stygge ord i Som da kommer som - Rød skrift-.

Jeg lurer på om det er andre som har vært borti lignende.. Jeg lurer også på om det er meg som motaker av melding som har "et problem", eller om det er avsender som har et proble m.
Det som "spøker", er at jeg ikke -alltid- mottar samme melding og det er ikke alle på kontaktlisten som sender denne beskjeden ut..(ErHM.. må rette opp i det... Alle på kontakt listen min (regner jeg med) som sender meg en melding, mottar jeg som:

Jeg prvde sende deg en melding med stygge ord i.



Jeg har installert msn discovery live (*uck*) som da egentlig virker som noe *schvip*! Ddt var i uitgangs punktet ingen grunn for at jeg installerte det Kan dette ha noe med saken å gjøre.?

Anyone?

[Edit]

Problem løst.
Det var ikke værre en å avinstallere msn discovery*fuckin*live - - Burde luktet lunten for leeeeeeeeenge siden..
Nå fungerer msn igjen (tjohei, yet anoter problem solved)..

Så - om noen er borti ligende, avinstaller det jævla programet.:.
Sist endret av spQ; 14. mars 2007 kl. 18:47.
Antar du har fjernet Msn Discovery Live helt(Crapcleaner) og reinstallert Msn? Jeg vet ikke hvordan Discovery funker, men kan hende det henger igjen et par .dlls(ikke vet jeg om disse har noe med saken å gjøre heller). Du kan i hvertfall få fjernet disse om du tar et søk med crapcleaner.

1. Avinnstaler Discovery Live
2. Avinnstaler Msn
3. Gjør et søk med CCleaner.
4. Reinnstaler Msn

Vet ikke om det funker, men er verdt et forsøk.

Edit: Nvm..
Sist endret av hedningen; 14. mars 2007 kl. 12:17.
på innstillingene til discoveryen kan man velg om man skal sensurer stygge ord... bare du som har haka av en gang for mye....
har discoveryen på maskina her funker fjell...
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hadde det på maskina jeg og helt til jeg oppdaget hvor elendig maskinene gikk etter noen få timer. Alt hang og eneste mulighet var å starte maskinen på nytt. Jeg skal _ALDRI_ ha det programmet installert igjen.
Alt som har med MSN og ordet Live å gjøre er bare å drite i.

Last ned MSN 7.5, det ligger enda på microsoft sine sider.
Google: "MSN 7.5 download", så skifter du til norsk inne på siden.
for det første:
1. Avinnstaler msn discovery live
2. innstaler msn på nytt
3. ccleaner
4. Scan pcen med virus program
5. defragrament pcen
Hater MSN Discovery! Fucka opp datan min også, men gjør ikke noe siden jeg har en Vista CD liggene siden av meg ^^
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Takker for svar folkens.

Jeg var veldig skeptisk til hele programmet i det var installert. Men jeg leste en tråd på forumet, der det faktisk var mange som synest dette var et bra og nyttig program.
Jeg har ikke hatt nytte av det og bruker forsåvidt MSN meget lite, og denne maskinen har ikke vært i bruk av meg] på en god stund, men dama. (sier litt)

Etter at jeg installerte MSN Discovery Live - så har pc'en min gått til helvete. Popup's, trojaner, disabler auto protection på antivirus prg. Mye krøll..

Jeg fant heldigvis ut av dette før jeg fikk svar, men det er absolutt bra med advarsler mot programmet. Det har fucket opp mye for meg og maskinen min. Som at den går treigere, slo ut antivirus prg så reklame popup's kommer i hytt å pine. Har klart å få has på dem. Så jeg fra råder alle å installere det. Som nevnt over.

Om det er MSN Discovery Live i seg selv, eller det er det at det er en jente som har brukt pc'en i mellom tiden, er ei godt å svare på..
Unasett .. Styr unna, unødvenig og bla bla bla, som nevnt over.!