Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 708
Heisann godtfolk. Har som noen vet nettopp solgt 360'en til Carlo her på forumet. Og i den anledning så vil jeg stoppe mitt Live-Gold abonement hos Microsoft. Men det viste seg å være vanskeligere en jeg først trodde. Så langt har jeg bare kommet til å få et telefonnr. til USA, tror jeg det var, og syntes det virket litt tåpelig. Er det noen andre her på forumet som har sagt opp før og vet hvem, hva og hvor for å stoppe tjenesten? Gjerne via web, eller et telefonnr. til noen som prater norsk.

//mvh
jeg selv havnet i denne saken.
måtte ringe til USA, ha mitt visa tilgjengelig, og gi registreringsopplysninger.
Brukte skype for å ringe, (har skypeout), så det kostet meg knapt en krone for 10 minutter.

MEN: jeg får fortsatt de fordømra epostene fra Xbox Live. De må hukes vekk fra Dashboardet et sted
Jeg husker jeg ringte en danske en gang. Ordna det kjapt og smertefritt, du bare oppgir live tag'en din og poffe.
Sitat av ch0izz
Jeg husker jeg ringte en danske en gang. Ordna det kjapt og smertefritt, du bare oppgir live tag'en din og poffe.
Vis hele sitatet...
Skulle gjærne hatt et nr Takler bare ikke telefonsvarere.
Sitat av ch0izz
Vis hele sitatet...
Vet om den, men man treffer bare en jævla svensk telefonsvarer der. Men jeg får vel prøve imellom 9-16 og kaste bort masse penger (mobil) på å komme fram.
jeg ringte sverige. tok 2 sec
Sitat av Psych|Com
jeg ringte sverige. tok 2 sec
Vis hele sitatet...
Den er grei.