Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1825
Hei lurer på om noen som vet om noe utested i oslo som kjører hed kandi/cafe del mar stil? Type chillout? Vet ikke om dette er riktig plass på forumet.
De fleste spiller litt slik i begynnelsen av kvelden.. Såvidt meg bekjent er det ikke mange som gjør det hele kvelden, foruten kanskje Skansen (noen ganger) og Centraal (i 2. etasje loungen)... Centraal ligger like ved siden av Spikersuppa, mens Skansen ligger ved festningen..
De pleier å spille ganske laidback musikkk på skaugum back solli plass.
Med tanke på at du er 18, så ville jeg nok ikke satset på noen av stedene vi har kommet med. Sjekk ut mosquito(eller hva det heter) borte ved tinghuset. Eller kanskje Roxy i kirkegata.

(Egentlig en edit til forrige post, men fikk ikke lov siden jeg hadde gått over time grensen.)
Sist endret av Bob Saget; 8. august 2006 kl. 11:53.
Trådstarter
52 0
er 21, så ikke tenk på alderen som står på profilen min. Takk for tips på utesteder, tar gjerne imot flere
Vet det er lit offtopic men gidder ikke starte en ny tråd bare for ett lite spørsmål.
Er det mange utesteder i Oslo som er 18 år ? evt. navn osv ?
Mosquito, møllers, alle brune pøbber osv osv. Altså, har ikke blink noen oversikt over slikt?
apefaen, brune pubber spiller vel for svarte ikke Hed Kandi chillout? Er du på jordet?
fre, 25.08.06 kl.22:00 spiller HED KANDI på STUDENTERSAMFUNDET/BETONG i Oslo.

Den tror jeg alle kan ha godt av å få med seg
Trådstarter
52 0
Sitat av Bob Saget
fre, 25.08.06 kl.22:00 spiller HED KANDI på STUDENTERSAMFUNDET/BETONG i Oslo.

Den tror jeg alle kan ha godt av å få med seg
Vis hele sitatet...
har gledet meg siden mai. Tror det blir utrolig bra
Bob Saget: Du foreslår Roxy eller Mosquito? Merk dere stilen han etterlyser her, det er ikke akkurat korte køer utenfor disse stedene i helgene. Med bula full av fjortisser og en romtemperatur på over 40 grader, er ikke dette akkurat "chillout". Det er stappfullt inne på begge steder, spesielt på lørdager. Vanskelig å finne sitteplasser og det er altfor høy musikk til å slappe av.

Til trådstarter: Jeg har ikke så god peiling på hvor du finner en slik musikksmak, men de to stedene er de siste stedene du vil dra. La meg si det slik: De to stedene er på Topp 3 lista til ALLE mellom 16-18 om dagen fordi det ikke lenger eksisterer mange bra utesteder for <20 år.