Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 876
Hei jeg søker en windows applikasjon som kan pinge mer effektivt enn cmd ping ip ~ DDos kalles det kanskje? Er det noen som vet om et enkelt program jeg kan bruke så gi meg gjerne beskjed her.


Kaffe~
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kaffe
Hei jeg søker en windows applikasjon som kan pinge mer effektivt enn cmd ping ip ~ DDos kalles det kanskje? Er det noen som vet om et enkelt program jeg kan bruke så gi meg gjerne beskjed her.


Kaffe~
Vis hele sitatet...
netcat kan brukast til føremålet med stort hell. Forøvrig, nøyaktig kva vil du oppnå? ICMP pakker er ikkje spesielt vanskelig å forsvare seg mot, og dei er ekstremt lette å trace.

På unix kan du som root kjøre ping -f ,som sender pakker så fort som mulig, typisk heile bandbredda på linken din. Ikkje effektivt DOS.

DDOS er btw Distributed Denial Of Service...

Eksempel på ping -f på unix (solaris):

Kode

$ sudo ping -f malin
PING malin.vidarlo.net (10.0.0.3) 56(84) bytes of data.
 
--- malin.vidarlo.net ping statistics ---
17110 packets transmitted, 17110 received, 0% packet loss, time 4456ms
rtt min/avg/max/mdev = 0.219/0.234/0.529/0.019 ms, ipg/ewma 0.260/0.237 ms
Med andre ord 17110 pakker på i overkant av 4 sekund. Ikkje merkbart i nokon ende. Likevel nok til å fylle en 100Mb-link.
Sist endret av vidarlo; 10. juli 2006 kl. 22:03.
DDoS er Distributed Denial of Service, dvs dat det er gjerne flere tusen maskiner som utfører angrepet. du tenker på et DoS program, og å finne noe slikt som ikke er infisert med virus og trojanere, det skal bedre folk enn meg klare...
Trådstarter
52 0
Hmm ok, hensikten min er vel å få en kamerat til å lagge litt, eventuelt disconnecte til tider
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kaffe
Hmm ok, hensikten min er vel å få en kamerat til å lagge litt, eventuelt disconnecte til tider
Vis hele sitatet...
Kva linje har du til han? Hugs på at med adsl har kanskje du 500Kb upstream. Men han har 4Mb downstream, og tar i mot dei 500Kb du generer uten å fylle meir enn 1/8 av linja hans. Dessuten har ISPer et avslappa forhold til slikt. Dei bare terminerer tilgangen din til internet, slik at du ikkje får gjort det meir.
Trådstarter
52 0
han har 20mbit linje, jeg har 5mbit ut
Lykke til
Og som slashdot sier. Du kan fort ende opp uten nett hvis du er uheldig..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kaffe
han har 20mbit linje, jeg har 5mbit ut
Vis hele sitatet...
Artig. Og du greide ikkje å tenke ut sjølv at det ikkje ville gå?:O
Trådstarter
52 0
nop menne er ikke noe problem for meg å få gjort det fra flere linjer samtidig, trenger bare software til det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kaffe
nop menne er ikke noe problem for meg å få gjort det fra flere linjer samtidig, trenger bare software til det
Vis hele sitatet...
Når du ikkje greier å finne den programvara sjølv, bør du vente med å gjere slikt til du har fullt oversyn over konsekvensar for deg sjølv og andre.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Mulig du finner det du er ute etter HER
Trådstarter
52 0
Takk John b, fant mye nyttig der.