Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 585
Hei jeg koble meg til et trådløst nettverk, kjører ipconfig, finner ipen for gatewayen, og kobler til. lurer på default passord/login til den type router, får beskjed om at det er netopia router eller noe sånt.
Jeg går ut ifra at du har NextGenTel.

Prøv "telnet 10.0.0.1"

Standard Brukernavn\Passord til NGT routere er; "admin \ noway"

Om dette ikke fungerer prøv følgende; Legg til en P foran ditt kundenummer. Gjør så dette; Kundenummer - 10 000 . (F.eks. P111080 - 10 000 = P101080)

Passordet skal stå på brevet du fikk med routeren din. Normaltsett er dette et passord bestående av åtte siffer.

Edit; La først nå merke til at dette var postet på blackhat-forumet ;< Du kan eventuelt prøve å bruteforce via telnet. Du kan gå ut ifra at passordet er som sagt åtte siffer, og at brukernavnet vil bestå av en P* resten vil da være seks siffer.

Happy bruteforcing
Sist endret av John B; 1. juli 2006 kl. 03:23.
Trådstarter
52 0
har ikke noe software for bruteforcing, vet du om noe windows bruteforce program jeg kan bruke? Routeren er ikke min, derofr jeg ikke kan passordet
Hovedpassordet til ngt:
Brukernavn: ngt
Passord: ChkBid114

Fungerer stort sett på alle routerene deres og du får litt flere muligheter i menyen.
Det fungerte ikke på min Netopia router kjpuck
Trådstarter
52 0
når jeg jeg prøver å ta telnet 10.0.1.1 som gatewayen har endre til så får jeg Could not open connection to the host on port 23 because the target machine actively refused it.

men nettet er helt åpent der, kobler til og surfer. what's wrong