Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1461
Leste denne artikkelen i en lokal-avis for noen dager siden: http://www.altaposten.no/sport/article39981.ece , og når jeg logger meg på Metacafe.com idag så dukker denne opp: http://www.metacafe.com/watch/96147/video/R/CFD_1002/

Det må jeg si...
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Med mine øyne ser jeg ikke helt at noen blir "meid ned av snøscooteren". Ser mer ut som om det er føreren som drar med seg vedkommende ned i bakken. Nå kan det godt tenkes jeg undervurderer situasjonen, men det virker som om alt er blåst litt opp i Altaposten.
Vangen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marken
Med mine øyne ser jeg ikke helt at noen blir "meid ned av snøscooteren". Ser mer ut som om det er føreren som drar med seg vedkommende ned i bakken. Nå kan det godt tenkes jeg undervurderer situasjonen, men det virker som om alt er blåst litt opp i Altaposten.
Vis hele sitatet...
Hehe, der påpekte du noe som jeg ikke så før nå. Det er som du sier at damen ble truffet av føreren og ikke scooteren. Husker ikke helt hva det stod i avisa (Nordlys vist jeg husker rett) men tror det var noe av det samme.
Jævla altaværinger osv som ikek kan skrive skikkelige nyheter, han hadde null scooter skillz tho
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Ei venninne kjenner ho dama som blir meid ned i den vieoen, bare så det er sagt.
Vangen's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale
Jævla altaværinger osv som ikek kan skrive skikkelige nyheter, han hadde null scooter skillz tho
Vis hele sitatet...
Hehe

Sitat av Kakcoo
Ei venninne kjenner ho dama som blir meid ned i den vieoen, bare så det er sagt.
Vis hele sitatet...
Du får få henne til å fortelle hun andre at hun er på film over hele verden
Sist endret av Vangen; 31. mars 2006 kl. 11:51.
Sitat av Marken
Med mine øyne ser jeg ikke helt at noen blir "meid ned av snøscooteren". Ser mer ut som om det er føreren som drar med seg vedkommende ned i bakken. Nå kan det godt tenkes jeg undervurderer situasjonen, men det virker som om alt er blåst litt opp i Altaposten.
Vis hele sitatet...
Ja det tror jeg og, er mer sannsynlig at han drar ho med seg.
Finnes også på break.com som er minst like stor som metacafe.
Vangen's Avatar
Trådstarter
Sitat av aisLos
Finnes også på break.com som er minst like stor som metacafe.
Vis hele sitatet...
Går mye rundt hverandre med videoer, så alle er vel like store igrunn
Det ser ikke ut som hun blir "meid ned" da, scootern treffer bakken, og i det øyeblikket treffer da personen som satt på scootern henne, og kanskje en eller annen tupp på scootern kommer borti henne. Nå kan det hende at jeg tar feil også :]
Det er nok snakket om tidligere, hun ble nok bare truffet av føreren.
Ser jo veldig godt at føreren flakser foran scooteren og drar med seg ikke bare dama, men personen ved siden av også.