Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4251
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noen bra ideer til og gjømme ulovligheter inne?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange men deler dem ikke på nett hvor popo kan lese og gi dem ideer til å buste enda fler.
Gjemme fra politi eller andre du bor med?
Bruk fantasien.
Personlig brukte jeg å gjemme hovedlageret utendørs når jeg holdt på.
Mindre mengder innendørs gjerne på flere plasser om du skulle få besøk. Fin regel.

Høyt oppe er en fordel mtp hund.

Bak spotter i taket, inni dekselet på dørklokken i taket eller lett tilgjengelig på toaletter om du er nødt å skylle skitten ned i do ��

Greit å holde gjemmestedet ditt for deg slev
Sist endret av Riskremen; 9. september 2021 kl. 00:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Putt det i ræven og sitt deg ned. Ingen så finner det der.
Anonym bruker
"Tykk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare ikke gjem det under pungen, da vil politiet garantert finne det.
Rinkebysvorska‘n
Mest kyniske måten: Du legger det hos noen andre og lar dem få litt av stashet ditt.

Å putte det ute er det beste om det er snakk om større mengder, men kjenner folk som har blitt busta på den måten.

Tror Riskremen har peiling, støtter det han skriver og det er sånn vi alltid har gjort det. Skader ikke å ha masse småtteri liggende rundt hjemme. En klump her og der, masse kickere på gulvet liksom. Aldri sett dette i praksis så kan ikke garantere at dette er sant, virker logisk bare.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EzreaL Vis innlegg
Gjemme fra politi eller andre du bor med?
Vis hele sitatet...
Både og
Rinkebysvorska‘n
Hvis du har sånn gammel mobil som var før smartphones kan du ta ut batteriet og få plass til noen få gram inni. Dette er ikke noe superbra gjemmested, bare et eksempel. Veldig vanskelig å hjelpe mer ved mindre du sier hvor stort kvanta det er snakk om. Har et par triks til jeg ikke skriver her og det er med god grunn at folk ikke oppgir nøyaktig hva slags steder de gjemmer på.


Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Mest kyniske måten: Du legger det hos noen andre og lar dem få litt av stashet ditt.
Vis hele sitatet...
Denne personen må være enten en du stoler på, eller en som vet at du kan lage helvete for vedkommende om de tuller det til. Hvis det ikke er snakk om større mengder så drit i dette.
Senere den kvelden oppdaterte politiet "Hvordan Buste Freaks" og "Her Pleier Det Å Ligge" manualene sine.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom man har garasje har disse ofte kurante gjemmesteder i form av plater på veggen.

Et eksempel er en plate som ligger utenpå to lekter hvor det er hull i bunn. Heng en krok bak platen og kapp til og fest en en 2-tom-4 i bunn slik at dette ser ut som en del av reisverket i garasjen.

Har man en skrumaskin/drill liggende klar med riktig bit tar det bare 20 sekunder å fjerne de 2-4 nødvendige skruene for å ta ned trestykket og komme til.

Selvfølgelig viktig at man lager det til slik at det ser helt naturlig ut og at dette trestykket ikke skiller seg fra andre i garasjen.
Alle som faktisk har gode gjemmesteder vil i alle fall ikke dele disse på et forum som er åpent tilgjengelig for alle og enhver.
Anonym bruker
"Forelsket Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har noen bra ideer til og gjømme ulovligheter inne?
Vis hele sitatet...
Hvis det a) er en reell sjanse for at "noen" skal komme og lete etter det (med hund) og b) det er mer enn du har råd/mulighet til å skylle
ned i dass, bør du kanskje ikke oppbevare det i egen bolig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Senere den kvelden oppdaterte politiet "Hvordan Buste Freaks" og "Her Pleier Det Å Ligge" manualene sine.
Vis hele sitatet...

Haha, ja det gjelder å være kreativ og finne sin egen plass 😆
Stæsj det godt i 2'ern
Rinkebysvorska‘n
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Senere den kvelden oppdaterte politiet "Hvordan Buste Freaks" og "Her Pleier Det Å Ligge" manualene sine.
Vis hele sitatet...
Den var original! haha nå lo jeg meg i hjel

Bruker aldri anonym her hvis svina hadde vært interresert i meg hadde dem vært her for lenge siden, smartass! I min krets har folk blitt tatt for litt tyngre ting enn å røyke seg en bønne skjønner du, "alle" har langt rulleblad.

Så lenge jeg bare sitter hjemme og røyker har jeg ingenting å frykte. Nærmer oss en gråsone her i Oslo, de har bedre ting å gjøre enn å plage sånne som meg. Hvis jeg derimot går ut og slår ned eller stikker noen og blir tatt med greier på meg, først da blir det et problem
Kan aldri tenke meg at snuten bruker freak til å lære seg hvor stash ligger.

Men det er en del ting de kan lære her bla. hvordan rutiner folk har på DW
og hvor vanlig det er å bestille å sende i inn og utland. Veldig mange som diskuterer dette.
Sånt fører til statistikk og til slutt hvordan politiet bruker resurser.

Men hvis du har noen kompiser som leser og du blir uvenn med noen av de så vet de "mobil trikset" ditt nå.
Du får bytte hjemmested
Anonym bruker
"Parallell Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er å gjemme for noen du bor med å du har en ps2 liggende så har den en luke bak man bare kan nappe av få plass til litt inni. Funka fjell når jeg måtte flytte hjem til foreldrene mine en periode å med en lillebror som var ivrig på å luske rundt på rommet mitt.
Rinkebysvorska‘n
Altså er forsåvidt enig i at ingen bør skrive på nettet eller si til noen hvor de legger tinga sine vanligvis. Fra mitt innlegg så tror jeg ikke det kommer fram hva jeg gjør helt eksakt (i dag), skrev bare at det finnes flere alternativer. Den med telefonen er egentlig ett dårlig hjemmested, det er sånt snuten kan sjekke om de kommer hjem til deg. Hvis du er på gata derimot så er det kanskje litt bedre enn å ha stæsjet vanlig i lomma? Det er en måte å gjære det på hvertfall.

Seff leser snuten her, spesielt disse trådene. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det! Er du virkelig så redd for Norsk politi? I andre land kjører politimenn med ene hånda på ratett og i den andre holder han en gun som han bare peker rundt på folka på gata. Nå har det vært et par stygge/omdiskuterte episoder med norsk politi i det siste men generellt så er vi veldig heldige i Norge.

Om de skulle komme så er jeg hverken så blakk at jeg ikke greier betale bota - ELLER - så redd for norsk "politi" at jeg ikke tør å poste her. Ler av de jævlene der hver gang jeg ser dem. "Keep your friends close, but your enemies closer", er det ikke noe sånt det sies? Det gjelder også litt her føler jeg.

selvom jeg har blitt litt mer voksen er det fortsatt FTP, litt gøy å mobbe dem her. Norsk politi er ikke såååå ille, bare det jeg sier

Vær forsiktig med å anta ting: Nå tror du garantert at jeg putter det i lomma! fy faen for en simpel (dårlig) logikk mange her har
Sist endret av WouwseP; 11. september 2021 kl. 06:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei jeg er ikke redd for snuten. Gjør aldri noe galt jeg.
Gjemmer aldri noe heller. Rekker aldri det. Det er brukt opp lenge før jeg har behov for gjemmested.

Og jeg skjønner ikke helt hva du prater om egentlig.?
Jeg har aldri snakket om deg.
Sist endret av vindaloo; 11. september 2021 kl. 06:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjemte piller i en sånn "silokonmus for menn" der jeg oppbevarer sexleketøy, men følte at det var litt.. degenerate, så nå oppbevares ting i medisin/supplement stasjet der få vet hva som er hva (bortsett fra meg ofc.)
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det hasj / Weed så putt det i fryseren sammen med alt anna mat. Blir helt luktfritt hvis du putter det i en zipper pose. Etter en runde i fryseren blir weeden luktfri hvis du pakker det godt, og da velger å ta det ut.

Uansett tar det ikke skade av å fryses ned. =)
Rinkebysvorska‘n
Venter fortsatt, bare gøy om de kommer.

*Gjemmested (skrivefeil, jeg vet)