Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4400
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Tenker kjøpe meg en del shit. Har valget mellom disse typene, har du testet noen av de, skrik ut og si din mening!

- U Plurius Unum (lys kief med usa/ørn design)
- Smock Ketama/Ketama (mørk?)
- mountain ketama (lys)
- lion smoking (lys)
- thidgine rs6

Tips taes imot med stor takk)
Ketama var velkjent. Ser du nevner flere varianter så da ble det mer diffust.

Kjøp eller forespør en sample av hver. Ikke vet vi hvilken smak du har heller. Mørke og lyse typer varierer i ferskhet potens og effekt selvsagt.
Likte ikke den med usa/ørn så godt
Altså, ca 80% av tilfellene har navnet INGENTING å si om selve hasjen.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper du fra darkweb er navnene bare diktet opp av selger og har ikke noe med strain eller kjennetegn på produsent å gjøre. Mye på darkweb er blandet syntetisk shit i så mitt råd er å heller finne deg en dealer i byen din som andre går god for som du kan møte hvor du kan se sakene før du kjøper dem og vet du får noe bra og trygt.
Og du har ingen garantier for at du får varer. Ikke gjør livet lett for scammende avskum
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjøp kun hasj av uføretrygdede 65 årringer med fire par hunder. Som røyker selv

De eldste er eldst.
Sist endret av meaculpaUIO; 21. august 2021 kl. 19:13.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøper du fra darkweb er navnene bare diktet opp av selger og har ikke noe med strain eller kjennetegn på produsent å gjøre. Mye på darkweb er blandet syntetisk shit i så mitt råd er å heller finne deg en dealer i byen din som andre går god for som du kan møte hvor du kan se sakene før du kjøper dem og vet du får noe bra og trygt.
Vis hele sitatet...
Disse er plugs jeg har på snap
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse er plugs jeg har på snap
Vis hele sitatet...
Samme gjelder der. Har du ikke møtt dem in person for handel så ikke stol på en dritt. Snap-dealere er dårligst av alle på sikkerhet så blir de tatt blir du tatt enkelt og greit! Kids som driver der!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse er plugs jeg har på snap
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt kontakter jeg har møtt face to face og kjenner godt som kaller det ditt og datt, men har ofte nada og si siden er er pisspreik. Etter å ha dyrka selv kjenner jeg knapt forskjell på en tung indica og en litt over middels sativa. Tipper du blir fornøyd uansett gitt at kvaliteten er normal.
Det er så mye rebranding at man ikke kan stole på navn lenger.
Folk bruker navn for å selge, ikke for å vise kvalitet.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner hva folk mener med at navn er bare oppdiktet osv, men man kan jo fortsatt ha en formening om et viss stempel? Mange her har jo prøvd disse stemplene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner hva folk mener med at navn er bare oppdiktet osv, men man kan jo fortsatt ha en formening om et viss stempel? Mange her har jo prøvd disse stemplene.
Vis hele sitatet...
Ett stempel er i disse dager ofte bare en papirlapp som er klistret på med teip og har ingenting med type å gjøre.
Det blir som falske klokker, merkeklær og lignende.
Det er stemplet/navnet som selger, ikke selve shitten.

Har prøvd flere typer som heter "critical" feks, alle har vært forskjellige.
"North", som var akkurat samme type som blant annet "West" bare rebrandet for å selge.

Det blir som å skulle kjøpe ekte adidas sko, men så kjøper du noen plain hvite billigsko og tegner på adidaslogoen og sier det er ekte adidas.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner hva folk mener med at navn er bare oppdiktet osv, men man kan jo fortsatt ha en formening om et viss stempel? Mange her har jo prøvd disse stemplene.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle kjøpe av dealern min, men han var tom. Men om jeg ville hente varer for han skulle jeg få for strevet. Møtte en utlending bak en container og fikk 250g vakumpakka pot med en merkelapp på. Da jeg leverte det til dealern min reiv han den av og kalte det noe annet til de som satt og venta på samme shit.
Fant ut at han kan selge samme varer og alt ettersom hvem han selger til kan han gi det navn etter 1 strain 1 uke og etter ei uke si han har fått inn ny type og selge akkurat samme greia igjen.
I ettertid har jeg funnet ut at det er ganske normalt, men kvaliteten har det aldri vært noe å si på fordi.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere har jo misforstått meg… jeg sier jo at stempel bare er random, men her jeg kommer fra gidder ingen å fake et Napoli stempel f.eks, og da får jeg hvertfall noe jeg vet jeg har prøvd før.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, disse tingene er merket med stempler. For alt vi vet så kan det bare være folkene som plaster inn selve platene som har det litt gøy - det gir jo faktisk litt mening? Eneste nytten jeg ser, som nevnt over her, er at da er det sannsynlig at det er samme varene som du har prøvd tidligere, er det noen garanti? Så absolutt ikke. Typen jeg fikk nå fra plug var merket med "Telecom" - har det noe å si? Niks, funket det fjell? Jøpp.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere har jo misforstått meg… jeg sier jo at stempel bare er random, men her jeg kommer fra gidder ingen å fake et Napoli stempel f.eks, og da får jeg hvertfall noe jeg vet jeg har prøvd før.
Vis hele sitatet...
Det vet du like lite som hvor mye folk bøffer ut cola og fortsatt kaller den ren. Dealere i dag gir faen og mange kjøper dritt hasj pga billig pris = mer profitt for de og kaller den god hasj for å få solgt. Om folk gidder å fake stempel = Gidder folk å tjene penger? Ja og ja.
Sånn er gamet i dag med altfor mange useriøse på banen.
Husker gode gamle OG Kush og første gangen jeg testa den i Hamsterdam. Det var saker det.
Nå er alt
«Hillbilly Super Duper Deluxe Incest Fuck my Uncle in the Ass Blast from the Past Shitface McDuck». Mens det egentlig er northern lights eller noe vanlig shit
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det vet du like lite som hvor mye folk bøffer ut cola og fortsatt kaller den ren. Dealere i dag gir faen og mange kjøper dritt hasj pga billig pris = mer profitt for de og kaller den god hasj for å få solgt. Om folk gidder å fake stempel = Gidder folk å tjene penger? Ja og ja.
Sånn er gamet i dag med altfor mange useriøse på banen.
Vis hele sitatet...
Men igjen, nesten all hasj i Norge kommer i runder, hvertfall i Oslo. Hvis en har Napoli for eksempel, så er sjansen ekstremt stor for at neste gang du handler Napoli, får du samme type som sist. Det er ingen hasjstempler i Norge som er så sykt anerkjent at folk gidder å fake de. Og det er jo åpenbart at det ikke finnes "Louis Vuitton" hasj som faktisk er et ordentlig hasjstempel og ikke noe de i øvre leddene stempler det med. Makes Sense?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpt samme type hasj 3 ganger med forskjellig lapp så merket har nada å si.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke kjøp ketama, vet ikke hva det er i den, men rar smak og lite effekt.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rs6 gir jeg 7,5 av 10
Rinkebysvorska‘n
Det Flaffersen skrev, mer eller mindre.

Du vet aldri bare basert på merke/stempel. For å sammenligne med ecstasy; hvis det f.eks går rykter om at det er et parti med gode "Skype/Superman/e.l." i byen, så kommer det nesten garantert noen piller later on som forestiller de gode gamle, men som bare er PMA/speed/bøff, etc...

Er sånn med plater (hasj) også. Jeg tviler på at de som jobber på f.eks coffeeshops i NL alltid vet hva slags import-hasj det er dem selger, weeden har de nok bedre kontroll på.

Har slutta å bry meg så mye om navn/strain, spør bare om hva dealer anbefaler og om å få se/lukte.

Den mørkeste (til høyre) ligner på det mange selger som "ketama" i NL, ikke noe bra. SWIM sa det stod "Paris" på plata, hva slags navn er det, wtf? IMO: 3/10

Den i midten stod det "Supreme" på i følge SWIM. Denne ligner på "critical"-opplegget som er veldig vanlig i Europa nå. 6/10 IMO

Til venstre har vi godisen, minner meg veldig om "cake hasj" jeg kjøpte hos Kashmir Lounge I Amster. 8,5/10. SWIM sier at denne typen har kommet under forskjellige merker/navn.



Alt på bildet tilhører SWIM, jeg bare testa det for hen. Nærbilde av godisen:

Sist endret av KjemikalieX; 24. august 2021 kl. 11:42. Grunn: Ordnet bildelinker
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror det var rs6 som smaker litt mugg, eller så var det ei lignende plate. God funk men rar bismak
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testa NAN (lys) og John Wick (mørk) ?