Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4404
Halla freaks!
Er nysgjerrig på hvordan dere som gjerne er avhengig eller bruker div stoff jevnt betaler for det.
Får dere støtte, selger selv eller klarer dere og holde på jobb som betaler.

Selv så er det penger fra småsalg, raning, rusing med venner, familie, flipping av ting på finn og dukker opp avåtil penger ellers. Får ikke noe støtte fra nav eller annet siden jeg er under 18, har heller ikke jobb lenger siden rusen har tatt overhånd. Stort sett alt av penger går til rus og mye av mat å sånt blir tæsja.

Bor heller ikke for tiden hjemme siden jeg ble kastet ut og bor hos kompiser, hotell og andre ting mens jeg venter på plass på rehab.

Er virkelig ikke noe kult og "måtte" rane folk eller mase på familie for og skaffe penger til rus. Etter man setter ett skudd med hva enn så tenker man raskt på hvordan skaffe penger til neste skudd, røykings, piller eller hva enn. Har kjørt hardt på dagene etter jeg ble kasta ut og føler jeg "MÅ" ha noe rus i kroppen for og føle meg ok.
Mat har blitt lite prioritet og ofte blitt stjelt eller skaffet på mathallen. Er også lite kult og måtte stå i kø med de som har sklidd skikkelig ut og bor på gata eller er skikkelig avhengig. Blir vel feil og si "de" når jeg er i samme situasjon selv.

Har holdt på lenge uansett om jeg er ung så trenger ikke moralpreike, vil selv bli rusfri og venter på plass hos rehab. Har bodd x antall instuer hos barnvern uten funk, så satser nå på et sted jeg har funnet. Er bare vanskelig og stoppe når en er "hjemløs" og går gjennom mye stress.

Sporte sikkert ganske av men digg og ventilere litt uansett. Men spørsmålet er uansett hvordan skaffer dere peng til rus? Er bare nysjerrig.

Håper ingen havner i samme situasjon som jeg har med rus i det siste, har virkelig fått oppleve hva som er dritt med rus.
Jeg jobber fulltid så jobben har alltid finansiert bruken min.
Driver ikke å misbruker rusmidler lengre, tar meg en sjeldent gang et par pils. Men da jeg dreiv på som verst hoppa jeg mellom jobb og AAP/sykemeldinger. Drakk da 6-12 halvlitere daglig pluss noe sprit og rivotril/xanax. I ettertid ser jeg at uavhengig av inntekt klarte jeg å ruse/frike bort penga så har hatt noe gjeld også som jeg heldigvis har klart å betalt tilbake.
Sitat av Bigman Mikkemus Vis innlegg
Håper ingen havner i samme situasjon som jeg har med rus i det siste, har virkelig fått oppleve hva som er dritt med rus.
Vis hele sitatet...
Kjip situasjon, er nok en del her som kan forstå deg godt av og ha vært i samme båt eller en ganske lik båt! Men nå starter den harde jobben, bra du har søkt plass på behandling og tatt det første steget å spørre om hjelp! Der kommer du til og få ett veldig fint støtteapparat men all jobben må du gjøre selv og det er her den harde jobben er! Det og komme tilbake å skulle tro at du skal kunne kose deg bare 1 gang for nå har du vært nykter lenge og du skal ta kun denne dagen og ikke fler, disse tankene må du bare legge fra deg med engang for hjernen din kommer til og spille puss med deg. Hold deg unna "venner" som ruser seg til du føler deg trygg nok til at du klarer og si nei, bruken behandlingen til å finne deg en hobby som du kan fylle dødtid og gjør klar ting ett par mnder før du drar hjem så du kommer hjem til noe aktivitet for veldig mange kommer hjem også skjer det plutselig ingenting og man er alene å da er det mange som går i felle! Bruk tiden i rehab godt, jobb med deg selv og ikke bry deg så mye om de andre. Prøv og finn ut hva som trigger deg og hva som kunne gjort at du skulle tenke på å sprekke også finner du måter å unngå dette på og hva du skal gjøre om du ikke klarer og unngå det! 1 gang er for mye og 1000 ganger er ikke nok

Lykke til , ønsker at alle skal klare seg! Bare husk at du er i behandling for deg sjøl! bruk den tiden godt og fornuftig, også er det mye negativt og kjipt med dop men du kan og finne mye positivt som du kan ta med deg eller bruke i lovlige/positive posisjoner!
New generation
colakork's Avatar
Jobber MASSE. Var en periode der familien sponset alt, i flere år faktisk. Men plutselig sa det stopp på dagen og jeg har ikke fått ei krone siden. Jeg får fortsatt låne av venner og familie men det er pga jeg har jobb.

Det jeg har lært med rus er at uuuaaansett hvor mye penger du får inn månedlig er det aldri nok om du er en narkis.

Jeg er ikke narkis i den forstand at jeg snøler og går ustødig, men jeg ender alltid opp med rus så fort det er rolig rundt meg. Eller om jeg har litt ekstra så blir det fyllekule og gambling også anger, også gjør jeg det om igjen Det er livets gang for min del, familie har ikke peiling på hvor mye penger jeg har brukt i år, jeg gjetter ca 1,5mil bare dette året på gambling og rus. Jeg spiser som en gris til tider også, spiser for 3menn da.

Plutselig tar jeg psykedelia og blir straight et år hvor jeg trener, spiser bra, sparer opp penger og fokuserer på forhold, før jeg skeier ut igjen og isolerer meg. Det er gøy mens det foregår men det er ikke sunt.

De fleste jeg kjenner klarer å forholde seg til rus i en viss grad, jeg fortsetter bare til jeg er blakk jeg, så lever jeg på brød, vann og mammas middag til neste lønning. Tragiskt !
TS: Hvilke rusmidler bruker du- og hvilke er du evt avhengig av?

Har aldri hatt noe forhold til rusmidler som koster så altfor mye, men kjørte opplegg på bønne de årene jeg var stoner. Blei helt kjørt av hele greia, men økonomisk sett var det helt gull. Hadde penger nok til å søle bort i masse vis, så da gjorde jeg jo også det.

De siste 5 årene har jeg jo hatt fast jobb, men dette ville uansett ikke holdt en tyngre ruskarriere flytende. Dersom jeg skulle satset på narkomani så ville et opplegg defintivt vært inntektskilden, både praktisk og økonomisk overlegent. Risken og kjøret er derimot ikke like overlegent.
Har slutta med rus og spart en del penger. Misbrukte for det meste kun hasj som jeg har hatt et helt syk forbruk på vi snakker 1-10gram om dagen skriver ikke dette for å tøffe meg var faktiskt sånn. Benzoer gikk det i perioder også, binga aldri men måtte tygge 1-2blå valium med jevne mellomrom gjennom dagen. Tramadol/paraglin forte elsket jeg, ville betale blodpriser for å få tak i det. Når jeg ruste meg mente jeg selv at jeg ikke hadde noe problem, skolen gikk det bra med hadde 4-6 i alle fag, nesten null fravær og når jeg begynte å jobbe fikk jeg mye skryt alt dette gikk rett opp i hodet mitt. Jeg visste om mange folk som var på min alder uten utdanning, jobb eller noe som helst som var på nåla eller hele tiden i benzo blackout. I forhold til dem gikk det strålende. Var ikke før i vinter at jeg begynte å innse at jeg er en narkoman, bare en litt høyere fungerende en. Når du gjør hærverk mens du hører på slayer i ren frustrasjon fordi du ikke får tak i noe rus til helgen da har mann kanskje et problem.


Før jeg jobba og gikk på vgs så finansierte jeg rusbruket med å tryggle mora mi, komme med bs fortellinger om at vi skulle se en film, spille paintball hele regla. Krite hasj av andre folk og selge til blodpriser eller selge litt mindre, fikk dekka hasj forbruket gjennom dette. Fant mye sykler og sparkesykler rundt omkring, solgte disse på finn. Gikk ned på den gamle ungdomskolen hvor jeg har et veldig bra forhold til it arbeideren der. Fikk lov til å ta med meg skjermer, tastatur, gamle pc komponenter og selge de på finn. Gjøre helvettes dritt jobber sammen med utlendinger som å spa en grøft for en fiber kabel i brennende hete for 100kr timen. Stjele fra familie, scamme folk på finn. Bare mye vrøvl en 16-18åring gjør fordi han tror at han er gangster. Hadde sommerjobb engang hos faren min og tjente 28k blæstet alt vekk på noen uker.

Når jeg ble litt eldre og fikk jobbe dekka jo lønna det meste av rusbruket mitt, men jeg gjorde fortsatt piss på siden for å få ting til å gå rundt. Gikk mest i å selge prohormoner og sarms, solgte hasj men litt større mengder. Slutta og stjele og trygle mora mi heldigvis, men det var delvis fordi jeg hadde jobb og ikke hadde en unnskyldning. Jeg tjente ganske bra på jobben men gikk alltid tom for penger et par dager før lønning, da ble det å låne småpenger for å så spise havregryn og tunfisk de neste dagene. Heldigvis har jeg aldri tatt opp lån eller noe kreditt for å finansiere mitt forbruk, noe et par folk jeg kjenner har gjort.

Helt ærlig så blir jeg kvalm av all faen skapet jeg har gjort og alle pengene jeg har bare sløst på søppel. Liksom jeg brukte penger på benzoer bare for å passe ut på sofaen søvn er faen meg gratis! Sliter mye med dårlig samvittighet for alle folkene jeg stjal fra og alle jeg scamma. Er ikke noe god følelse.
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Har slutta med rus og spart en del penger. Misbrukte for det meste kun hasj som jeg har hatt et helt syk forbruk på vi snakker 1-10gram om dagen skriver ikke dette for å tøffe meg var faktiskt sånn. Benzoer gikk det i perioder også, binga aldri men måtte tygge 1-2blå valium med jevne mellomrom gjennom dagen. Tramadol/paraglin forte elsket jeg, ville betale blodpriser for å få tak i det. Når jeg ruste meg mente jeg selv at jeg ikke hadde noe problem, skolen gikk det bra med hadde 4-6 i alle fag, nesten null fravær og når jeg begynte å jobbe fikk jeg mye skryt alt dette gikk rett opp i hodet mitt. Jeg visste om mange folk som var på min alder uten utdanning, jobb eller noe som helst som var på nåla eller hele tiden i benzo blackout. I forhold til dem gikk det strålende. Var ikke før i vinter at jeg begynte å innse at jeg er en narkoman, bare en litt høyere fungerende en. Når du gjør hærverk mens du hører på slayer i ren frustrasjon fordi du ikke får tak i noe rus til helgen da har mann kanskje et problem.


Før jeg jobba og gikk på vgs så finansierte jeg rusbruket med å tryggle mora mi, komme med bs fortellinger om at vi skulle se en film, spille paintball hele regla. Krite hasj av andre folk og selge til blodpriser eller selge litt mindre, fikk dekka hasj forbruket gjennom dette. Fant mye sykler og sparkesykler rundt omkring, solgte disse på finn. Gikk ned på den gamle ungdomskolen hvor jeg har et veldig bra forhold til it arbeideren der. Fikk lov til å ta med meg skjermer, tastatur, gamle pc komponenter og selge de på finn. Gjøre helvettes dritt jobber sammen med utlendinger som å spa en grøft for en fiber kabel i brennende hete for 100kr timen. Stjele fra familie, scamme folk på finn. Bare mye vrøvl en 16-18åring gjør fordi han tror at han er gangster. Hadde sommerjobb engang hos faren min og tjente 28k blæstet alt vekk på noen uker.

Når jeg ble litt eldre og fikk jobbe dekka jo lønna det meste av rusbruket mitt, men jeg gjorde fortsatt piss på siden for å få ting til å gå rundt. Gikk mest i å selge prohormoner og sarms, solgte hasj men litt større mengder. Slutta og stjele og trygle mora mi heldigvis, men det var delvis fordi jeg hadde jobb og ikke hadde en unnskyldning. Jeg tjente ganske bra på jobben men gikk alltid tom for penger et par dager før lønning, da ble det å låne småpenger for å så spise havregryn og tunfisk de neste dagene. Heldigvis har jeg aldri tatt opp lån eller noe kreditt for å finansiere mitt forbruk, noe et par folk jeg kjenner har gjort.

Helt ærlig så blir jeg kvalm av all faen skapet jeg har gjort og alle pengene jeg har bare sløst på søppel. Liksom jeg brukte penger på benzoer bare for å passe ut på sofaen søvn er faen meg gratis! Sliter mye med dårlig samvittighet for alle folkene jeg stjal fra og alle jeg scamma. Er ikke noe god følelse.
Vis hele sitatet...
Kan virkelig relatere til å føle meg dritt over alt jeg har gjort for rus eller penger. Mye skyldfølelse pga raning osv, men også helt ærlig flau over mye jeg har gjort. Som f.eks å starte oppigjen kontankt med min far som ødla barndommen min og startet alt rusbruket mitt bare for og utnytte han for penger til rus. Flere ganger ikke en feit smell klarte og døyve den skammen jeg følte etter å ha fått penger av han. Han fortjener at jeg utnytter han i mine øyne, fortjener ikke engang den lille falske vennligheten han får når jeg spør om penger. Skam over å ha synket så lavt as.

Er helt sykt hva kun det å være psykisk avhengig av rus kan få en til å gjøre for rus as. Glad jeg bytter mellom hvilke rus nesten daglig as, slipper det fysiske i tillegg.

Sitat av subscribe Vis innlegg
TS: Hvilke rusmidler bruker du- og hvilke er du evt avhengig av?

Har aldri hatt noe forhold til rusmidler som koster så altfor mye, men kjørte opplegg på bønne de årene jeg var stoner. Blei helt kjørt av hele greia, men økonomisk sett var det helt gull. Hadde penger nok til å søle bort i masse vis, så da gjorde jeg jo også det.

De siste 5 årene har jeg jo hatt fast jobb, men dette ville uansett ikke holdt en tyngre ruskarriere flytende. Dersom jeg skulle satset på narkomani så ville et opplegg defintivt vært inntektskilden, både praktisk og økonomisk overlegent. Risken og kjøret er derimot ikke like overlegent.
Vis hele sitatet...
Er vil tildels avhengig av å skyte speed og heroin, men "overlever" uten det. Er altså ikke fysisk avhengig, ennå. Hva jeg ruser meg på varierer veldig fra hvor bra livet går, penger og hvem jeg er med. Var egentlig bare stoner halve livet som eksperimenterte med litt annet i ny og ne. Men bønna ble kjapt bytta ut med sprøyter as.

Men enkelt sagt så går det ganske mye i amfetamin og da gjerne sammen med heroin.
Sist endret av Bigman Mikkemus; 21. august 2021 kl. 03:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stjele mat på Mathallen forsto jeg ikke helt. Man får vel maten? Men du mener kanskje at du tar mer enn du har lov til å ta
Anonym bruker
"Hjemmelaget Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ang raning, tenker du noen gang på skjebnen til de du raner? Hvordan det vil gå med de? En ting er at du driver å ødelegger ditt eget liv, men tenker du på hvordan et ran kan ødelegge uskyldige menneskers psyke og liv for resten av livet? Eller er du way past det, og tenker at du gir faen sålenge du får det du vil ha? Jeg dømmer ikke, bare lurer oppriktig
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For de fleste som har stort forbruk er det jo enten kriminalitet av ymse slag eller å selge sex eller en kombinasjon. Mange klarer seg med å selge til andre om de har stabile kontakter og ikke spiser av lasset.
Bruker kun lovlige rusmidler i Norge.
Dette blir betalt gjennom å ha en 9-5 jobb slik om resten av Norge må ha.

Du raner uskyldige folk og stjeler mat fra Mathallen.
Da håper jeg virkelig at du prøver å rane "feil folk" en dag, slik at karma/rettferdigheten slår inn.
Det finnes nok av folk i Norge som driver med alvorlig kriminalitet og aldri får den fortjente straffen, eksempelvis enn del "kjenninger" av politiet.
Sist endret av UrbanFreak86; 21. august 2021 kl. 21:26.
Anonym bruker
"Lilla Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Panter flasker
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å våkne dagen etter at du har ranet og utøvd vold mot noen for å kunne ruse deg? Det kombinert med nedturen må jo være helt jævlig? Samt frykten for hevn?

For min egen del holdt det med jobb. Overbrukte jeg en periode måtte jeg bare ta en pause når pengene gikk tom. Brukte det som en motivator for å slutte da det å gå cold turkey var jævlig.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i en slitsom periode nå, så måtte kjøpe inn noe å fyre på og alkoholforbruket har gått fra en gang sporadisk til hver helg de siste tre ukene, gjerne fredag-søndag. Finansierer med jobb.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg hadde skyhøyt forbruk ble det dekket inn av svindel, tyveri, underslag og hele lønninga.
Jeg dyrket sopp og cannabis når jeg holdt på med det, nå brygger jeg mitt eget øl.

Jeg likte aldri pulver eller piller, og de 3 overnevnte rusmidlene burde de aller fleste klare å mestre og da er kostnaden det minste problemet.
Sist endret av Kloakk; 22. august 2021 kl. 18:10.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg dyrket sopp og cannabis når jeg holdt på med det, nå brygger jeg mitt eget øl.

Jeg likte aldri pulver eller piller, og de 3 overnevnte rusmidlene burde de aller fleste klare å mestre og da er kostnaden det minste problemet.
Vis hele sitatet...
Kult at du brygger øl! Jeg har prøvd europris bryggesettene, det blir veldig godt øl så lenge man er nøye på hygiene og sterilisering. Vil påstå at det smaker bedre enn pilsen på butikken.

Og for de som liker tobakk i jointen sin så er det enda enklere å dyrke enn cannabis. Det er tilogmed helt lovlig.

Kostnadene kan være minimale så lenge man ikke på død og liv måååå ha pulver og piller..
Sitat av tipot Vis innlegg
Kult at du brygger øl! Jeg har prøvd europris bryggesettene, det blir veldig godt øl så lenge man er nøye på hygiene og sterilisering. Vil påstå at det smaker bedre enn pilsen på butikken.

Og for de som liker tobakk i jointen sin så er det enda enklere å dyrke enn cannabis. Det er tilogmed helt lovlig.

Kostnadene kan være minimale så lenge man ikke på død og liv måååå ha pulver og piller..
Vis hele sitatet...
Det å brygge øl er supert om man liker øl, ikke bare er det ekstremt mye billigere(ligger vel rundt 13 kroner literen), men det smaker, som du påpeker, bedre enn butikkøl og man kan nerde så mye, eller lite man vil

Jeg har aldri prøvd ekstraktsett, men jeg startet med spraymalt(tørr malt ekstrakt), humle og spesialmalt i en 15 liters kasserolle fra ikea. Det ga godt øl det også.

I dag kjører jeg EBIAB(electric brew in a bag) med sirkuleringspumpe og AG(all grain), ikke fordi det øker kvaliteten av ølet så voldsomt, men fordi det øker nerdefaktoren.





Jeg har holdt på med dette i nærmere 3 år, men jeg graver med lengre ned i kaninhullet, nå er jeg der at jeg brygger på en elektrisk kjele, pumpe for sirkulering under mesking av korn, et dedikert kjøleskap med temperaturkontroll for gjæring og vannjustering for optimal pH og andre faktorer. Der er tross alt viktig med en hobby man liker.

Jeg startet med å flaske ølet mitt, som egentlig er en moro og koselig opplevelse, men etterhvert som det blir rutine, kanskje blir noe kjedelig og monotont og gikk dermed over på fat. Startet med 1x12 liters fat og en 2 kg CO2 tank.

I dag har jeg 9x19 liters fat og 2x12 liters fat og 4kg CO2 tank, selv om fat skapet mitt kun tar 4x19 + 2x12 liter, greit å ha noen ekstra fat så lagerøl kan stå i en kald bod og modne



Vienna lager.



Havrestout:



Ris lager:



Dette virker kanskje som om jeg enten skryter eller prøver å lokke andre inn i hobbyen og jeg har ikke tenkt å motsi de, det jeg vil si er, det er utrolig hvordan enkelte hobbyer kan gjøres enkelt eller dykkes ned i, i det uendelige, det er det jeg liker best med de tingene jeg har holdt meg selv med, og ja, jeg var like nerdete med sopp og cannabis og det har også holdt kostnadene nede

Hvorfor bildene er i dårlig kvalitet på forumet vet jeg ikke, men om man trykker seg inn på bildene er de gode.
Sist endret av Kloakk; 22. august 2021 kl. 22:09.
Dæven steike!! Nå fikk jeg skammelig lyst på øl... Liker nerdefaktoren, det er jo ikke noe kulere enn folk som brenner for det de gjør.
Har en godt betalt jobb, men nå har all rus med unntak av alkohol ligget på hylla et par år. Ble lei. Etterhvert finner man ut at det er mye annet gøy man kan bruke pengene sine på også.
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ang raning, tenker du noen gang på skjebnen til de du raner? Hvordan det vil gå med de? En ting er at du driver å ødelegger ditt eget liv, men tenker du på hvordan et ran kan ødelegge uskyldige menneskers psyke og liv for resten av livet? Eller er du way past det, og tenker at du gir faen sålenge du får det du vil ha? Jeg dømmer ikke, bare lurer oppriktig
Vis hele sitatet...
Skrev at jeg har stjelt ELLER fått på mathallen, sry visst d var utydlig. Jeg kan til tider synest synd på de jeg har ranet men har vel blitt ganske vandt med og undertrykke følelser. Det er først når jeg går edru en stund jeg muligens føler på skyldfølelse for det, men ikke alltid da heller. Følelsen kommer sjeldent, vet ærlig ikke helt hvorfor. For jeg kan ikke rettferdigjøre det for andre, eller meg selv at jeg ranet noen. Utenom de gangene det har vært i tråd med hevn

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ang raning, tenker du noen gang på skjebnen til de du raner? Hvordan det vil gå med de? En ting er at du driver å ødelegger ditt eget liv, men tenker du på hvordan et ran kan ødelegge uskyldige menneskers psyke og liv for resten av livet? Eller er du way past det, og tenker at du gir faen sålenge du får det du vil ha? Jeg dømmer ikke, bare lurer oppriktig
Vis hele sitatet...
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Bruker kun lovlige rusmidler i Norge.
Dette blir betalt gjennom å ha en 9-5 jobb slik om resten av Norge må ha.

Du raner uskyldige folk og stjeler mat fra Mathallen.
Da håper jeg virkelig at du prøver å rane "feil folk" en dag, slik at karma/rettferdigheten slår inn.
Det finnes nok av folk i Norge som driver med alvorlig kriminalitet og aldri får den fortjente straffen, eksempelvis enn del "kjenninger" av politiet.
Vis hele sitatet...
Har ranet "feil" folk en del ganger, vertfall visst du mener at det går til helvete og jeg får juling/blir ranet.

Karma og straff via rettsystem og intu flere ganger, og der har aldri gjort noe bedre eller stoppet det. Visst det har gjort noke er det kun det motsatte, at jeg har blitt mer sur eller lei meg som igjen førte til flere dumme valg.
Strafd i mine øyne er veldig lite effektivt.

Men det er ikke noe rett eller bra det jeg har gjort/gjør, prøver få meg ut av det men er ikke alltids like lett dessverre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det å våkne dagen etter at du har ranet og utøvd vold mot noen for å kunne ruse deg? Det kombinert med nedturen må jo være helt jævlig? Samt frykten for hevn?

For min egen del holdt det med jobb. Overbrukte jeg en periode måtte jeg bare ta en pause når pengene gikk tom. Brukte det som en motivator for å slutte da det å gå cold turkey var jævlig.
Vis hele sitatet...
Føler redsel, angst, skam og mye anger. Som igjwn gjør at jeg føler jg må ruse meg og tar dumme valg, blir som en "evig" sirkel.
Sist endret av Bigman Mikkemus; 24. august 2021 kl. 03:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bark,lager dmt.Har sporer,lager sopp.Har frø,dyrker weed.Slipper kriminelt nettverk og holder meg i skyggen.