Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2696
Er en mann på snart 28 år, har aldri vært i noe forhold med en dame.

Er fordi jeg har "asbergers syndrom" og ADHD. Se for deg en som er veldig hyperaktiv, har vanskeligheter for å forstå/høre hva andre sier og som endrer tema/klarer ikke holde seg til tema hele tiden.


Er veldig veltrent, tar vare på utseende og helse, får masse blikk fra damer ute men vet ikke hvordan jeg skal begynne eller noe som helst.

Tinder er uaktuelt fordi det har jeg prøvd men du må stå frem som sosialt velstående og ha masse følgere på insta for å få matcher med damer. Har du kun kleine selfies eller bodyshots i speilet får du ikke match i 2021. Du må være sosial.



Fra jeg var 12 til 25 år har jeg kun spilt WoW og røyket hasj 1.5-2g per dag og aldri snakket med noen utenom i WoW eller foreldrene mine. Jeg er en outcast i hjembyen min så alle vet hvem jeg er og unngår meg. Alle de få matchene jeg har på tinder er fra nabobyer og andre fylker i landet.


Jeg prater ekstremt fort og kan være forvirrende å ha en samtale med IRL. Vet jeg sliter med folkeskikk, se folk i øynene når vi snakker og i det hele tatt forstå andres følelser.

Er så lei av at jeg ga opp på livet i ung alder og nå vil faktisk leve livet men føler meg så annerledes i forhold til alle normies rundt meg.



HVORDAN IKKE VÆRE AUTISTISK FOR Å FÅ SEG DAME??
Du burde sjekke ut en YouTube kanal som heter Fearless Man, de har veldig bra videoer ifht kommunikasjon med damer.
Har hjulpet meg veldig(har litt samme problematikk, tourettes, angst, ADHD, røyka weed og hasj 80% av tida fra 16-27 år).
Sist endret av Revbatim; 9. august 2021 kl. 13:26.
Hehe det er ikke det HVORDAN man skal kommunisere med dem.


Hvis du stammer 1 gang eller gjør noe feil når du snakker med en dame er det instant reject. Føler seriøst jeg burde fake en instagram profil så jeg får napp via tinder men det er bare meg som spekulerer.

Jeg har problemer med pustinga, glemmer å puste når jeg snakker også stammer jeg FÆÆÆÆÆÆLT på 1 ord som høres ut som en motor som har hengt seg opp. Blir så gira når jeg snakker med damer at det kommer uten at jeg kan kontrollere det xDDD
Øvelse gjør mester. Noen har værre utgangspunkt enn andre.
Du har isolert deg selv i store deler av livet ditt. Det er ikke rart damer ikke vil date deg, og det handler ikke om hvilke diagnoser du har eller ikke har. Hvis du tror damer avviser deg fordi du stammer så sier det vel mer om deg. At du åpenbart ikke har noen retning i livet ditt eller prøver å gjøre noe med det er nok langt mer utslagsgivende enn at du er på spektrumet og over gjennomsnittlig hyperaktiv.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Du har isolert deg selv i store deler av livet ditt. Det er ikke rart damer ikke vil date deg, og det handler ikke om hvilke diagnoser du har eller ikke har. Hvis du tror damer avviser deg fordi du stammer så sier det vel mer om deg. At du åpenbart ikke har noen retning i livet ditt eller prøver å gjøre noe med det er nok langt mer utslagsgivende enn at du er på spektrumet og over gjennomsnittlig hyperaktiv.
Vis hele sitatet...


Så det er ikke noe håp? Har gått fra å være feit og stygg til veltrent/gjennomsnittlig bra ansikt så utseende er ikke noe feil på. Er hvordan jeg fremstår til dem (personlighet)
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Hehe det er ikke det HVORDAN man skal kommunisere med dem.


Hvis du stammer 1 gang eller gjør noe feil når du snakker med en dame er det instant reject. Føler seriøst jeg burde fake en instagram profil så jeg får napp via tinder men det er bare meg som spekulerer.

Jeg har problemer med pustinga, glemmer å puste når jeg snakker også stammer jeg FÆÆÆÆÆÆLT på 1 ord som høres ut som en motor som har hengt seg opp. Blir så gira når jeg snakker med damer at det kommer uten at jeg kan kontrollere det xDDD
Vis hele sitatet...
Det der med insta stemmer ikke, kanskje for generasjonen etter deg så er det noe viktigere, men du er 28 år, samme som meg. Jenter bryr seg lite om hvor mange følgere du har på insta, og de som bryr seg om slikt vil du uansett holde deg vekke fra.

Som sagt så er det eneste som hjelper er øvelse. Få deg kvinnelige venner så du kan øve deg på å ha en normal samtale med jenter uten at alt stokker seg. Hvis du ikke har noe sosialt nettverk som knytter deg til stedet ditt så ville jeg også vurdert å flytte til nærmeste storby.
Sist endret av Jorg; 9. august 2021 kl. 13:49.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det der med insta stemmer ikke, kanskje for generasjonen etter deg så er det noe viktigere, men du er 28 år, samme som meg. Jenter bryr seg lite om hvor mange følgere du har på insta, og de som bryr seg om slikt vil du uansett holde deg vekke fra.

Som sagt så er det eneste som hjelper er øvelse. Få deg kvinnelige venner så du kan øve deg på å ha en normal samtale med jenter uten at alt stokker seg. Hvis du ikke har noe sosialt nettverk som knytter deg til stedet ditt så ville jeg også vurdert å flytte til nærmeste storby.
Vis hele sitatet...


Må skaffe meg en jente venn som jeg ikke er tiltrukket til så jeg kan ha vanlige samtaler med hun og kanskje lære noe...

skal flytte til en by neste år, har brukt 2 år på å være treningsnarkoman, dvs jeg trener og er narkoman. Seriøst jeg har forandret kroppen min og føler meg klar for the real world. Angrer på at jeg ikke gjorde dette før. Trenger de sosiale evnene og visste ikke da jeg var ung hvor mye jeg fokker meg selv.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Deezire Vis innlegg
Du har isolert deg selv i store deler av livet ditt. Det er ikke rart damer ikke vil date deg, og det handler ikke om hvilke diagnoser du har eller ikke har. Hvis du tror damer avviser deg fordi du stammer så sier det vel mer om deg. At du åpenbart ikke har noen retning i livet ditt eller prøver å gjøre noe med det er nok langt mer utslagsgivende enn at du er på spektrumet og over gjennomsnittlig hyperaktiv.
Vis hele sitatet...
Harsh toke, dude. Nå vet jeg ikke om jeg overreagerer, (og det er uansett ikke meg du snakker til,) men dette høres temmelig aggressivt ut selv om du sikkert har mye rett i det du sier.

Fyren du snakker til har "feildiagnostisert" problemene han har med dating. Er ikke det ganske forståelig? Slikt bunner jo i subtile sosiale cues og hint som autister har problemer med (nesten) per definisjon?

Som en annen som har isolert seg selv i store deler av livet, og som også har store problemer på datingmarkedet, ville i hvert fall jeg satt pris på noe litt mer vennlig formulering, og kanskje noe litt mer "actionable" på godt norsk.
Jeg glemte å legge til. Jentene bryr seg fint lite om hvordan du ser ut, men det hjelper selvfølgelig på førsteinntrykket. Har du aldri vært på noen plattformer der det har vært jenter til stedet? Jenter gamer jo/henger på discord.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg glemte å legge til. Jentene bryr seg fint lite om hvordan du ser ut, men det hjelper selvfølgelig på førsteinntrykket. Har du aldri vært på noen plattformer der det har vært jenter til stedet? Jenter gamer jo/henger på discord.
Vis hele sitatet...
Spiller ikke mere nesten, av og til et CS game på kvelden men er ellers ute i skogen nå som det er varmt og lunt ute. Gidder ikke henge på discord å prøve å DM'e jenter uansett. Da er man mere desp enn meg ass
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Spiller ikke mere nesten, av og til et CS game på kvelden men er ellers ute i skogen nå som det er varmt og lunt ute. Gidder ikke henge på discord å prøve å DM'e jenter uansett. Da er man mere desp enn meg ass
Vis hele sitatet...
Men du er såpass desperat at du lager en tråd på et freaky forum for å spørre om råd..

Du vet tydeligvis hva som er hemskoen din (snakker for fort, stammer, har lite trening med å snakke med jenter), men du vil ikke øve på det?

Det fins andre plattformer enn Tinder også. Har du prøvd noen andre?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Men du er såpass desperat at du lager en tråd på et freaky forum for å spørre om råd..

Du vet tydeligvis hva som er hemskoen din (snakker for fort, stammer, har lite trening med å snakke med jenter), men du vil ikke øve på det?

Det fins andre plattformer enn Tinder også. Har du prøvd noen andre?
Vis hele sitatet...
Haha lett å kalle meg desperat men ok. Er helt normalt å ønske menneskelig kontakt og intimhet men å slite seg ut å DM'e jenter som bor i 5 byer unna deg (?) er noe jeg allerede ser ikke vil lønne seg på noe konstruktivt vist.

Gidder ikke dating apper fordi da må du ha noen til å ta bilder for deg og det har jeg ikke.
Hva snakker du om? Hvor har du fått for deg dette her? Høres ut som tankegang rett ut fra en incelsub.
For det første kan man ikke se hvor mange følgere noen har på instagram via tinder, man kan ikke engang se brukernavnet til instaprofilen via tinder selvom de har koblet instaen til tinder. For det andre ingen bryr seg om hvor mange eller få følgere folk har.

Det er ikke uvanlig å ikke ha hatt kjæreste når man er 28.
Av det du nevner at du ikke vet hvor du skal begynne i en kommunikasjon og innledning er du heller ikke alene om.
Det du bør øve på er å snakke saktere hvis du snakker veldig fort, øv hjemme for eksempel til tempoet noen snakker på tv eller radio i et rolig prateprogram eller legg deg på samme tempo andre du snakker med har.
Kutt ut hasjen, å være stoner gjør deg til mindre aktuell og for mange helt uaktuell som partner. Den negative holdningen din gjør deg heller ikke til noe catch, så i stedet for å være stuck i å tro at det ikke er noe håp for deg så jobb med de tingene du kan forbedre. Og da mener jeg hverken muskler eller instafollowers..
Du legger ALT for stor vekt på at "Jeg har gått fra tjukk til feit og nå ser jeg bra ut. Nå er jeg klar for the real world"

Om du ser deg rundt er det mange tjukke, mange mindre pene, mange lave osv menn som har dame.

Som nevnt tidligere så hjelper kun den treninga på førsteinntrykket som regel.
Du ser bra ut med 0 sosiale antenner, og det er det som står i veien nå.
Om du får litt trening i dette plus at du ser bra ut, så står mulighetene på rekke og rad
Utsende og status er ikke viktigst! Men personlighet og åssen du er mot jenter. Det er mange ting her du man gjøre for å bli et mer interessant dating emne som å velge å ikke være rusmisbruker mere og å ikke se absolutt alle jenter som potensielle partnere. Det er mye mere enn utseende som skal være på plass for et ekte parforhold! Begynn med å se jenter som likeverdige personer du blir kjent med som du ville blitt kjent med en gutt og kompis og bygg en kontakt derfra. .. Det er mye mindre stress så fort du bare ser det sånn istedet for at du må sjekke. Er det romantisk kjemi etterhvert så utvikler det seg i et naturlig tempo