Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 939
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har surfet litt på nettet og funnet en "snus" fra Russland med hele 249mg med nikotin.

det i seg selv er jo helt absurd hvor sterkt det er.

men jeg personlig snuser epok freeze og kommer heller ikke til å slutte med snus.


boksen koster ca. 13 euro og innerholder like mange snus som en epok boks.
regnet litt på det og en "snus" vil jo tilsvare 15 epok freeze i nikotin innhold.

ville det i teorien være mulig for meg da å dele opp en slik snus i 15 deler for å så kunne gi meg selv mitt daglige behov for nikotin?

den er dobbelt så dyr som norsk snus men å kunne snuse samme mengde nikotin for kun 30 øre pr snus er jo helt sykt billig.
kanskje jeg kan skaffe tomme snusposer og fylle dem opp med litt av den russiske snusen og litt te så den likner på en annen snus?

er dette smart eller bare en idiotisk og tullete ide jeg har for meg nå?
Hvis du kunne ekstrahere nikotinen ut av den russiske og sprøytet det jevnt fordelt i te/urter/substans kunne det kanskje ha fungert. Men det er en ganske tullete idé, for å være ærlig.
Høres litt shady ut da?

Men jeg snuser selv og bruker alt for mye penger på det så du må gjerne linke
er vel bedre å bare kjøpe en flaske med nikotin fra sverige og ta noen dråper på snusen,