Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1569
Ja tittelen er spørsmålet mitt, bor ikke i oslo, men et lite stykke unna. Har grinda tinder og skal være der i helgen. Hva er de beste stedene. Tenker her ting som koselig aktiviteter. Skal faen ikke gå på kino eller en restaurant (kanskje etterpå visst det er super koselig da ) må ha noe Aktiviteter som involverer noe litt fysisk og hvor kommunikasjon blir en del av det.
Ta båten ut til hovedøya eller noen av de andre øyene i Oslofjorden og gå en tur, snakk, ha en piknik og hopp i vannet hvis været tillater det.
Hvis du er mann og skal møte en mann, Bislett bad
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ta båten ut til hovedøya eller noen av de andre øyene i Oslofjorden og gå en tur, snakk, ha en piknik og hopp i vannet hvis været tillater det.
Vis hele sitatet...
Eneste er at da har dere ingen rømningsrute hvis det skulle være full kræsj. Akerselva nede fra grunerløkka er og bra. Begynn med en kaffe eller noe og jobb dere oppover mot hønselovisas hus( hu het egentlig magda og hu hata høns) og sois en vaffel, mens dere ser på fossefallet. Trivelig.
Noe fysisk sier du hva med klatreparken på tryvann? Da har du hatt en kul dag selvom daten skulle gå til helvete Pleier alltid å gjøre fete ting på date for da er det ikke så nedtur å bli dumpa på fjerde daten så lenge man har tatt hver date som en opplevelse!
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Noe fysisk sier du hva med klatreparken på tryvann? Da har du hatt en kul dag selvom daten skulle gå til helvete Pleier alltid å gjøre fete ting på date for da er det ikke så nedtur å bli dumpa på fjerde daten så lenge man har tatt hver date som en opplevelse!
Vis hele sitatet...
Bra ide faktiskt.
Liker også tanke gangen din, tenker litt det samme. Ser ikke på det som en date, ser på det som en opplevelse bare jeg har med en ukjent person.

Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ta båten ut til hovedøya eller noen av de andre øyene i Oslofjorden og gå en tur, snakk, ha en piknik og hopp i vannet hvis været tillater det.
Vis hele sitatet...
Bare konteksten i seg selv føler jeg kan skremme jenter vekk.

Liksom creep'ometeret dem sitt kan bli cranka til 11 når de ikke har noe flukt rute.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 7. juli 2021 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Operaen om kvelden? Fint område der nå.
(Bjørvika)
Sist endret av meaculpaUIO; 7. juli 2021 kl. 22:34.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Operaen om kvelden? Fint område der nå.
(Bjørvika)
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært med en 50åring fra bærum hadde jeg vurdert operaen, men dette er unge RÅTØFFE by jenter skal være med.
Så hvor hadde du selv vært glad for å møte noen på date? Det er jo deg selv en må spørre, og liker partneren din det så er jo hvertfall møtestedet et match for begge to=)

Synes nå som det er finvær så hadde øyene i Oslo eller en park i byen vært hyggelig. Ikke lang å reise til noe anna sted hvis en vill det. =)