Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1547
Jeg lurer på en ting:

Er det sånn at i Oktober er det for kaldt til å bade i vannet Svartkulp i Oslo, som er litt bortenfor Sognsvann?

Sånn at folk ikke bruker å bade naken i Svartkulp, på nudistområde der. I Oktober?
Eksisterer badeglade som tar seg en dukkert året rundt men kan ikke si noe om akuratt den badeplassen.
Sist endret av Harek; 6. juli 2021 kl. 17:33.
Lord Soul
Nito's Avatar
Jeg har vært mye i svartkulp dog ikke som bader, men som fluefisker, og kan melde at de første snoppene dukker opp så fort isen går. Det eksisterer en fantastisk artig uskreven regel hvor vi fiskere ikke plager cruisere, og de tar med seg aktiviteten sin litt inn i skogen så de ikke skremmer fisken.
Hørt om isbading?
Så det er både fisk, sopp og badenymfer å finne ved Svartkulp?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Har vel et visst inntrykk av at overlappet mellom naturalister og nymfer er relativt smått, men det kan godt bare være en stereotype fra min side.
Lord Soul
Nito's Avatar
Sitat av Gloss Vis innlegg
Så det er både fisk, sopp og badenymfer å finne ved Svartkulp?
Vis hele sitatet...
Ja, det er store muligheter for napp for alle mann alle