Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1854
Hvor mange mg Oxycodone tilsvarer 8 mg med Subutex?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg mener buprenorfin er en av de opioidene som er veldig vanskelig å regne ut nøyaktig ettersom det er en såkalt partiell agonist. Men jeg ble fortalt på Aker sykehus avgiftning en gang at det var rundt 150mg fordelt over 24 ish timer. Ikke ta noe av dette for god fisk.

Skal du ta subutex og ikke har toleranse så del opp tabletten i 16 bitte små lisser og begynn med en eller to. Tar du for mye risikerer du ø bli jævlig dårlig å spy og være kvalm i timesvis.
Sist endret av NodSquad; 20. mai 2021 kl. 13:04.
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg mener buprenorfin er en av de opioidene som er veldig vanskelig å regne ut nøyaktig ettersom det er en såkalt partiell agonist. Men jeg ble fortalt på Aker sykehus avgiftning en gang at det var rundt 150mg fordelt over 24 ish timer. Ikke ta noe av dette for god fisk.

Skal du ta subutex og ikke har toleranse så del opp tabletten i 16 bitte små lisser og begynn med en eller to. Tar du for mye risikerer du ø bli jævlig dårlig å spy og være kvalm i timesvis.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg gjøre
Hvordan er rusen sammenlignet med Oxy? Og er Subutex mer avhengighetsskapende enn Oxycodone?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Rusen kan jeg ikke si noe om. Bare fått det gjennom lar og mot abstinens.

Og det er som sagt et opiat det og, så du blir avhengig. Og det varer lenger og sitter i kroppen lenger så hvis du skal gå av etter å ha blitt avhengig vil abstinensene vare mye lenger. Ingen god ide.
Meget vanedannende.

Rusen er god, euforisk og egentlig ganske lik mange andre opiater.
Mest lik Tramadol i mine øyne kanskje? Plusset med Subutex er en meget lang varighet.

Mindre euforisk enn Oxy, uten tvil.
Sist endret av krystallkongen; 20. mai 2021 kl. 18:17.
Kanskje denne tabell-siden gir en liten pekepinn:
https://ww2.health.wa.gov.au/-/media...sion-Guide.pdf

Er vanskelig å sammenligne synes jeg, Subutex er mindre euforisk som nevnt over, det er jævlig potent men på samme tid er det vanskelig å komme i nodde-form kun på Subutex alene. Kanskje folk er veldig forskjellig her, men di gangene jeg har fått i meg for mye Sub blir jeg våken og ikke trøtt, også blir jeg jævlig kvalm, lenge. Kan også få problemer med vannlating.

Uten toleranse ville jeg starta på 0,2-0,5mg. Altså dele en 8er i 20 småbiter ca. Tamgesic har samme virkestoff og kommer i 0,2mg og 0,5mg om jeg husker rett. Di er lettere å dosere med.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Tamgesic har samme virkestoff og kommer i 0,2mg og 0,5mg om jeg husker rett. Di er lettere å dosere med.
Vis hele sitatet...
Temgesic* kommer i 0,4 og 0,8mg
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Wow, jeg var sikker på at de jeg hadde vært borti for noen år siden var 0,8, men de må ha vært 0,4 da.

Takk for oppklaringen for min og andre sin skyld