Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2010
Hei, har googlet meg gul og blå for å finne ut hvilke tabletter disse er. Kjøpte en liten partypack på gata bestående av 3 sobril a 25 mg, 1 neurotin 300 mg, 2 pinex forte og ja.. disse 2 som jeg ikke har en anelse hva er for noe.

De har ingen merking, hvite, runde, 8 mm i diameter og den mest markante, dypeste delestreken jeg noen gang har sett på en tablett.
Nesten som tabletten skriker til meg: "del meg i to!"

Noen som umiddelbart drar kjensel på disse?





https://imma.gr/102977x4400d


Dette ser nøyaktig ut som melatonin-tablettene jeg har på 1mg.

Produsenten er STR-Nordic.

Helt identiske både i størrelse og utforming.
I praksis så kan de ukjente tablettene dine være hva som helst.
Tenkte først på apodorm, men jeg mener og huske de kanskje hadde noe typ stempling. Har du ikke mulighet til og spørre selger hva det evt er ?

Noe så lite og gå etter som en enkel delestrek uten noe påskrift eller en gang tall og nummer og gå etter blir som og spille rulett.
Jeg synes det ligner litt på allergimedisinen jeg bruker:
Det ligner på Apodorm også.

Mange muligheter her

Edit: Det står ikke A eller 5 på den? Da er det ikke Apodorm dessverre.
Sist endret av krystallkongen; 16. mai 2021 kl. 11:22.
Trådstarter
Takk for svar, folkens! Jeg synes også det ligner mest på allergimedisinen zunun nevner. Uansett så har vel alle "morsomne" tabletter som gir en form for eufori en bokstav, tall ell eller stempel på seg? Krystallkongen: Nei, dessverre står det ikke A eller 5 på dem, men det hadde vært en fin bonus!
Klometiazol: Ja, de kan minne om 1 mg melantonin-tabletter, men etter hva jeg kan se har denne en dypere delestrek.
Disse går i søpla, er ikke keen på å gjøre meg til kandidat til Darwin-prisen��

freaky.pedro: Nei, selger visste heller ikke hvilke tabletter det var (betryggende..)
Jeg kjøpte den zip lock posen med tabletter litt for å være kul mot selgeren. Han var sjuk og trengte en friskmelding.
Sist endret av folablakken; 16. mai 2021 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.