Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1442
Hei,

går det an å sniffe brun gateheroin? Den er ikke pulverisert, men i steiner.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går fint det, er bare å knuse den å sniffe
Trådstarter
5 0
Takk for svar Hvor mye er en ok dose for første gang?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av sunnycake745 Vis innlegg
Takk for svar Hvor mye er en ok dose for første gang?
Vis hele sitatet...
0,05-0,07 altså 50-70mg uten toleranse. Har du toleranse? Jeg sniffet 0,1 første gang hatet det!
Trådstarter
5 0
Takk! Ingen toleranse. Er det best å ta det uten noen andre rusmidler samtidig eller er det en mix som gjør det bedre? Siste spørsmål :P
Sitat av sunnycake745 Vis innlegg
Takk! Ingen toleranse. Er det best å ta det uten noen andre rusmidler samtidig eller er det en mix som gjør det bedre? Siste spørsmål :P
Vis hele sitatet...
Heroin + haaasj blir ikke bedre
Spørsmål ; Jeg har sniffet norsk hero selv før - såkalt annenrangs heroin fordi den må løses opp i syre for å få den vannløselig.

Og jeg trodde shit som ikke var vannløselig ikke ble tatt opp av slimhinner i nesen - som igjen betyr at det må ned i svelg, magesekk, og førstepassasje for å fungere - eller er jeg helt på feil jorde av den teorien min ?

Altså - det funker å sniffe, men ikke fordi det blir tatt opp i nesen, men fordi det blir sveget ?

(Litt som de tullkukene som sniffer 2 blåvalium og bestemt mener det funker)
Anonym bruker
"Forbauset Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd heroin kanskje fem ganger, og det var litt kjedelig, kvalmende. Satt å hadde små drømmer hele tiden men det var ikke noe jeg syntes var fett. Siste gangen så tok jeg alufolie og laget en liten grop i midten på arket, tok en brusflaske jeg skar av bunnen på over gropa som jeg hadde heroin i og fyrte på under. Måtte suge med en gang fordi det begynte å frese og dampe dritfort. Men fy faen den rusen var hundre billioner ganger bedre.
Trådstarter
5 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd heroin kanskje fem ganger, og det var litt kjedelig, kvalmende. Satt å hadde små drømmer hele tiden men det var ikke noe jeg syntes var fett. Siste gangen så tok jeg alufolie og laget en liten grop i midten på arket, tok en brusflaske jeg skar av bunnen på over gropa som jeg hadde heroin i og fyrte på under. Måtte suge med en gang fordi det begynte å frese og dampe dritfort. Men fy faen den rusen var hundre billioner ganger bedre.
Vis hele sitatet...
Brukte du vanlig aluminiumsfolie fra butikken? Og hvilken dose brukte du?
Sitat av sunnycake745 Vis innlegg
Brukte du vanlig aluminiumsfolie fra butikken? Og hvilken dose brukte du?
Vis hele sitatet...
Vanlig aluminiumsfolie fra butikken ja Etter min erfaring så er det vell ish samma dose når du røyker, kanskje litt mindre bare
Trådstarter
5 0
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Spørsmål ; Jeg har sniffet norsk hero selv før - såkalt annenrangs heroin fordi den må løses opp i syre for å få den vannløselig.

Og jeg trodde shit som ikke var vannløselig ikke ble tatt opp av slimhinner i nesen - som igjen betyr at det må ned i svelg, magesekk, og førstepassasje for å fungere - eller er jeg helt på feil jorde av den teorien min ?

Altså - det funker å sniffe, men ikke fordi det blir tatt opp i nesen, men fordi det blir sveget ?

(Litt som de tullkukene som sniffer 2 blåvalium og bestemt mener det funker)
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Jeg fant så mye forskjellig informasjon, blant annet det du sier, men også at det funker, jeg synes det virker komplisert å røyke, så ville helst sniffe, men hvis det ikke fungerer så er det jo pointless.

Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Vanlig aluminiumsfolie fra butikken ja Etter min erfaring så er det vell ish samma dose når du røyker, kanskje litt mindre bare
Vis hele sitatet...
Takk
Sist endret av sunnycake745; 29. mars 2021 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sunnycake745 Vis innlegg
Takk for svar! Jeg fant så mye forskjellig informasjon, blant annet det du sier, men også at det funker, jeg synes det virker komplisert å røyke, så ville helst sniffe, men hvis det ikke fungerer så er det jo pointless.



Takk
Vis hele sitatet...
Skjønner jeg godt, er ikke så komplisert å røyke med alu folie heller når du har teknikken Er bare å lage en grop med folien så tenner du på under, ha heroinen i en stripe i gropa. Tenn så på under mens du har røret i munnen og dra lighter frem og tilbake inhale enjoy. Tror ikke du får med deg alt på en gang så det kan nok røykes sikkert 2 ganger før det ikke er noe funk i det som er på folien. Ha en fin kveld videre!
...og ikke ha skarp bøy på folien - la den være litt avrunda så heroen flyter letter - en liten "sprekk" i brettinga og dråpen deler seg fort.

Og aldeles ikke kjør på med mye vinkel siden det blir kinda flytende med varme, og du heller vil "danse" med dråpen rolig frem og tilbake noen trekk enn å freake fordi du holdte folien i 45 grader og spoila trekket.

Og generelt bare gå for folie og damping istedet for sniffing - min teori (derav spørsmålet) er som sagt fordi det blir tatt opp av oralt istedet - og tror forvirringa kan komme av at ; det funker, og china white-heroin er ferdig prossesert og derfror vannløselig.

Som jeg tror ville fungert raskere enn å sniffe brun hero - jeg husker jeg og han kompisen som sniffa hero i begynnelsen av karrieren min var steine nesten hele dagen på jobb etterpå, han nodda av på jobb og jeg nodda av på skola...

Uansett om min case, og teorier for den saks skyld måtte være engangstilfelle og helt bak feil mål, så er røyking greit siden mengdene er greiere å kontrollere til du får en feeling på styrken <3

Å sniffe 50-100mg uten toleranse med noe som kan være 0-mange% renhet kan være litt "nåja..." og det burde ihvertfall ikke kombineres til du har forstått stoffet, aldeles ikke med alkohol, ei heller benzo, ihvertfall ikke ghb - og kanskje hasj kan stille noe kvalme, eller så sender nikotinet du evt. blander det med rett i spyinga læll, så neh ;

Prøv bare hero først De til den sitter - og vær seriøst forsiktig med å unngå kombinering med slike andre sedative substanser, siden de aller fleste overdosedøsfall tross alt er kombinasjons-overdose.

Så kommer vel de uten toleranse/lav toleranse på en fin 2. plass.

Catch my drift ? =)
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffe funker bedre enn å røyke synes jeg. Å røyke seg stein tar jævlig lang tid, mens å sniffe er gjort på 1-2-3. Kan fint få et brukbart kick på å sniffe.Alt er avhengig av kvaliteten på dopen though.

Det beste er å skyte, men sånt tør jeg ikke lenger
Iskald makkapikk
Ja, bedre å dra linere. Brun heroin funker fjell i nesa. Gled deg til du skal snyte deg.

Lag en stripe ca 1/3 av størrelsen på en coke/speed-stripe. Ta den og vent 20 min. Juster derfra.