Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2564
Hva tenker dere? Har testet å kjøpe xanax på deep web men er med 95% sannsynlighet lurt.
Tenker å teste oxy siden jeg er ganske ensom og kjeder meg, har ikke hatt jobb på en stund.
Går det an å bruke det innen rimelighetens grenser eller vil jeg ende opp som bloodshoteyes? Om jeg ikke tar noe så drikker jeg sikkert for mye og blir alkis
R.i.p 23.04.2021
Du vil ha støtte av folk på nettet for og pushe deg selv til og begynne med noe som er 5x sterke en heroin? Bare piss og begynne med sånt med mindre du har knekte bein & virkelig har behov for det.
Sist endret av Tarm; 9. februar 2021 kl. 21:15.
Hmm du har sikkert rett, jeg har tenkt å teste det opiatet som er litt mildere, husker ikke hva det heter. Men har sykdommer som påvirker nervene å da kan jeg ikke ta det. Er kjipt at det er så xanax mangel i norge :/
Ser at noen selger flu-xanax(med mangel på bedre ord) Noen som har testet det? Er det bra?
R.i.p 23.04.2021
Flu-alprazolam er broren til xanax et rc chemical som er en modifesert sterkere version av xanax,med noen små forekjeller. Personlig er det mer sedative & avslappende med lengre virketid,mere sofaparkert kan man si.
Sist endret av Tarm; 9. februar 2021 kl. 21:32.
Blir sikkert til at jeg tester det hvis oxy dealeren ikke svarer på mail, driver bare å spiser middag hos slektninger ofte og da blir det litt rart om jeg er helt ute når jeg er hos dem hehe. Men skriver en tilbakemelding om det er flere som ønsker å teste flu-alp
Sitat av OG Diesel Kush Vis innlegg
Tenker å teste oxy siden jeg er ganske ensom og kjeder meg, har ikke hatt jobb på en stund.
Vis hele sitatet...
Jeg kan forstå din smerte. Det er kjempevondt. Men vær ærlig med deg selv. Vi vet begge to at dette er en potensiell start på en katastrofe.
Gi faen, det der kommet til å bli katastrofe. Kjøpe oxy for at du ikke har jobb å kjeder deg? Kanskje jeg høres litt kvass ut nå men du minner meg om en bortskjemt unge som vurderer oxy for at du kjeder deg å ikke har jobb.. Ikke noe vondt ment heller.
Finn på noe annet. Xanax mangel har ikke jeg hørt om her iallfall.
Ok sikkert det lureste det, da kjøper jeg ivertfall ikke oxy Takk for innspill
Opiater er nok ikke noe å fordrive tiden med om du ikke har jobb og kjeder deg. Med mindre du vil forbli uten jobb og ambisjoner. Jeg digger opiater sjøl, men det hadde ikke vært optimalt om jeg ikke hadde levd under ordnede forhold.

Og det er slett ikke en dopkategori du vil fucke med om du ikke er veldig erfaren med rusmidler. Du burde være veldig bevisst på deg selv og hvordan stoffer påvirker kroppen og hjernen.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skulle også bare kjøpe oxy på deepweb en gang for noen år siden, da jeg den tiden hadde en depresjon og tenkte jeg skulle få fri en kveld.

Kort fortalt så ble jeg avhengig og ila de neste to årene brukte jeg nesten alt jeg tjente på flere piller og jeg sank dypere og dypere ned i en destruktiv avhengighet og tung depresjon. Jeg er nå heldigvis rusfri og har det bedre med meg selv enn noen gang.

Så det jeg prøver å si er gi faen. Opiater er farlig godt og lett å bli hektet på når man allerede er deprimert
Sitat av OG Diesel Kush Vis innlegg
Hva tenker dere? Har testet å kjøpe xanax på deep web men er med 95% sannsynlighet lurt.
Tenker å teste oxy siden jeg er ganske ensom og kjeder meg, har ikke hatt jobb på en stund.
Går det an å bruke det innen rimelighetens grenser eller vil jeg ende opp som bloodshoteyes? Om jeg ikke tar noe så drikker jeg sikkert for mye og blir alkis
Vis hele sitatet...
Kan ikke gi ja eller nei svar, men kan gi gode grunner til at du bør og ikke bør kjøpe.

Gode grunner: Angstfritt og smertefri så lenge det varer, det er digg


Negative grunner: Det kan bli en vane, du kan faktiskt DØD med store nok doser (60-120mg sånn cirka hos en frisk person uten toleranse, kommer an på vekt) En annen negativ grunn er at det kan bli en vane.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke gjør det. Ja, det er digg. Farlig digg. Og veldig lett å bare ta en til eller bare gjøre det en kort periode. Også sitter man brått i saksa. Har selv prøvd å gå cold turkey av Oxycontin flere ganger, men har ikke sjans pga ubehagene som kommer... Jeg vet det er individuelt, men abstinensene er ikke verdt det. Skulle ønske jeg visste det jeg vet i dag før jeg startet opp selv.
Anonym bruker
"Stinn Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du vil ha støtte av folk på nettet for og pushe deg selv til og begynne med noe som er 5x sterke en heroin? Bare piss og begynne med sånt med mindre du har knekte bein & virkelig har behov for det.
Vis hele sitatet...
Er Oxy 5 x sterkere enn herion??? Whhaaaat? Gått på oxy for ryggsmerter i ett år her